یادداشت
گفتگو و گزارش

صحبت های روشنفکر در روستای دار شاهی و جمعی از خانواده هدایت خواه

مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون در جمع مردم دارشاهی، گفت: مردم این منطقه خدمات ارزشمندی در تاریخ این نظام و این استان ثبت کردند.

صحبت های روشنفکر در روستای دار شاهی و جمعی از خانواده هدایت خواه

مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر ز بانیان این جلسه (خانواده هدایت‌خواه) و همه عزیزانی که در این جلسه حضور یافتند و عرض تسلیت دهه فاطمیه، اظهار کرد: گذشتگان این منطقه در تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد و در ساختار تاریخ این استان اثر مثبت داشتند، مثل انسان‌های برجسته‌ی فعلی، در فرهنگ شناسنامه استان طایفه گودرزی سهم زیادی را ایفای نقش کردند و اثرات ماندگاری به جا گذاشتند.

وی با بیان اینکه به تعبیر امام خمینی (ره)؛ مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند، بیان کرد: امام خمینی(ره)و رهبر انقلاب اسلامی بر مشارکت مردم، حضور مردم و استقبال مردم نسبت به انتخابات تأکید دارند.

وی تصریح کرد: مردم با وجود کم و کاستی‌ها و کمبود‌ها در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد همواره مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند. مردم بین خائن و خادم تفاوت قائل‌اند و ما با شما به آینده‌ امید داریم.

روشنفکر اظهار داشت: حق مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، به‌ویژه مردم شهرستان‌های بویراحمد بزرگ خدمات بهتر بود که متأسفانه آنگونه که شایسته و بایسته این مردم است، ما دست اندرکاران استان نتوانستم در حد‌ شأن و شوکت مردم خدمات ارائه دهیم.

روشنفکر گفت: مردم حقوقی دارند، ناکارآمدی، ناتوانی، عدم عدالت و عدم تعهد نگذاشتند این نعمت‌های انقلاب در اختیارشان قرار گیرد.

وی گفت: سپاسگزارم از حضور شما در انتخابات سال ۹۸، اول از آن‌هایی که به من رای ندادند، تشکر می‌کنم و سپاس از آن‌هایی که ما را پذیرش کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون ادامه داد: انصافاً گفته‌های مردم، بیانات مردم، رفتار مردم در برخورد با خادم خودشان، مرا بیشتر وادار می‌کند به اینکه بیایم پای کار جهت خدمت به مردم، همچنین خادم مردم و کنار مردم باشم.

روشنفکر با اشاره به اینکه، این استقبال شما عزیزان تنها انگیزه ما در ادامه مسیر هست، تصریح کرد: همین اندازه که شما دعوت کنید و ما بتوانیم خدماتی که این نظام را در طول این سه سال ارائه داده و تبیین کنیم بخشی از مشارکت در انتخابات را می‌توانیم بهبود ببخشیم.

وی افزود: کار‌های بزرگی را شروع کردیم این کار‌ها با استقبال شما برای بنده ایجاد انگیزه خواهد کرد.

مهدی روشنفکر گفت: هر کدام از مدیران و دست اندرکاران، کاری کردند و کارآمدی داشتند، به جناح و گروه او نگاه نکنیم بلکه مسأله امروز ما کارآمدی است و باید از همه مدیران کارآمد تشکر کرد.

وی ادامه داد: راه یافتتن به مجلس مهم نیست، مهم این هست که بتوانیم در این مسیر باری از دوش مردم برداریم و دغدغه مردم و مشکلات مردم را بدانیم و راهکار لازم را بیابیم. اگر گاهی فریاد می‌زنیم گاهی مدیران را محکوم می‌کنم با توجه به ظرفیت‌ها خیلی بیشتر می‌توانند کارآیی داشته باشند.

روشنفکر افزود: نمی‌گویم به من رأی دهید و کسی هم نمی‌تواند دیگری را وادار به رأی کند، اما اعلام می‌کنم برای عملکردم با توجه به مسأله دو سال و‌ اندی شرایط خاص کرونایی در مقایسه با فرصت‌های گذشته حرف دارم و حرف‌ها در سینه دارم و وقتش برای بعداً.

وی افزود: حتی مخالفی که شاید من را قبول نداشته باشد، مطمئناً عملکرد من را مورد بررسی قرار می‌دهند و قضاوت می‌کنند.

وی گفت: عده‌ای با تفرقه انداختن به نام‌های چپ و راست و سیاه و سفید و مثل اینکه کلاً نونشان در تفرقه و تشتت هست، هرکس بیاد از خودش و سابقه و عملکرد خودش بگوید و چه لزومی دارد با دروغ و تهمت انتخاب صحیح و دقیق مردم را زیر سؤال ببرند.

این نماینده مجلس گفت: مردم درایت دارند و درک می‌کنند. حتی آن‌هایی که شاید تحصیلات چندانی نداشته باشند، اما خوب می‌شناسد و خوب تشخیص می‌دهند.

روشنفکر افزود: در زمان ورود ما به مجلس ویروس کرونا بود، تغییر و تحول دولت و تحریم‌ها و در همین شرایط؛ شهرستانی که یک سال قبل از من یک میلیارد بودجه آن بود، در سال گذشته ۱۳میلیارد فقط‌  برای پروژه آبرسانی کریک و دارشاهی لحاظ کردیم.

وی در ادامه اضافه کرد: خدمات خوبی ارائه شده، تاکنون در همین دولت و در روستای دارشاهی بیش از ۳۰ هزار متر آسفالت، ۱۶میلیارد تومان برای تقویت برق این حوزه، اصلاح شبکه برق و روشنایی دارشاهی خدمات انجام گرفت. هر چند می‌طلبد خدمات بیشتر و بهتری به این مردم فرهیخته ارائه داد.

اسحاق هدایت خواه در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم دارشاهی گفت: هدف از این گردهمایی تقدیر و تشکر از زحمات دکتر روشنفکر که راستای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد کشیده‌اند و چه رنج‌ها و درد‌هایی در راستای اهداف، آرمان‌ها و آمار‌ها به جان خریدند و اعلام حمایت خود را نسبت به‌ ایشان داشته باشیم.

وی بیان داشت: فضل خداوندی، کسوت پیغمبری، مژده‌ای جان پرور، چراغ دانش، تعلیم گلستان، حرف وفا، لوح بیداد، چکیده‌اندیشه‌ها، طلب علم و مشیت الهی مهرتان را در دلمان تاباند و نعمت همدلی را به ما ارزانی داشت تا بتوانیم با چنین اتحاد برادرانه همواره در جوار شما استاد عزیز و گرانقدر باشیم.

وی افزود: احتمام مستمر و گام‌های محکم و متوالی حضرتعالی در راستای توسعه استان عزیزمان جای تقدیر و تشکر ویژه دارد و‌ امیدواریم بار دیگر در کنار هم با همدلی و همزبانی ندای وحدت را شعار و یا مهدی را رمز پیروزیمان قرار دهیم.(رسانه های استان)



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 شهروند 1402/9/27 23:35:5

    پیروز بلامنازع انتخابات مجلس شورای اسلامی روشن فکر است به امیدخدا

    پاسخ
  • 2 عبور از نفاق 1402/9/26 22:17:41

    شگرد روشنفکر تفرقه و نفاق است

    پاسخ
  • 3 دنا 1402/9/26 14:45:0

    بیچاره روشنفکر !!! که همه لیدرهاش ولش کردن ، آخریش هم حاج دهراب پور دیروز انزجار خودشو از عملکرد نماینده اعلام علنی کرد ، حالا ندای وح...ت خوددشو جسبونده به دکمه پیرهن یه نوجوان ۱۸ ساله در دارشاهی که علی الظاهر فامیلیش هم با فامیلی جناب دکتر هدایتخواه یکی است و در بوق و کرنا کرده اند که اهای هوار ، که ملا اسحاق اومه ، اومه و اومه ، دوماد اومه ، اسحاق اومه ، بالا بلند و قد شلال اومه !!!!! الغریق یتشبث بکل الحشیش = غریق برای نجات خود بهر علفی چنگ میزند حالا نمیدانم ، فرداروزی که اجتماع بزرگ مردم فهیم و شریف طایفه وزین گودرزی در حمایت از دیگر کاندیدها به میدان آمدند و احیانا همین جوان هم در میدانداری مثلا آقای منتطریان یا .... قد علم کرد باز ندای وح...ت هم همینطور رجز میخواند یا تسلیم واقعیات خواهد شد ؟؟!!!

    پاسخ
    • 3 - 1 اسحاق هدایتخواه پاسخ به : دنا 1402/10/1 20:24:39

      ضمن عرض ادب خدمت شما برادر گرامی .اولا اینجایی که شما در موردش نظر دادین یه گردهمایی به مناسبت انتخابات پیش ودوست.که شما با جشن عروسی ودامادی اشتباه گرفتین.در جواب اول فرمایشات حضرت عالی.در جواب دومین صحبت جنابعالی همیشه قبل از اظهار نظر در مورد یک موضوع باید در آن تجربه داشته باشی اگر بدون تجربه وارد مسئله میشوی لااقل با کمی تحقیق در مورد شخص یا موضوع وارد عمل شو.واظهار نظر کن.ودر مرحله سوم وجواب نهایی این که بنده ۳۹سال سن دارم .میزبان این جلسه بودم و از اون دسته از افرادی نیستم که با هر سازی برقصه .اگر با کسی پیمان بستم جانم وسرم را در راه آن پیمان میدهم مگر اینکه شخص مقابل وهمایت شده خلاف آنچه که باید عمل کند.ما نه چاپلوس وچپاول گریم نه آفتابگردان که هر روز به این طرف وآن طرف بچرخیم.ما براساس صداقت .وعملکرد جناب آقای دکتر روشنفکر با او پیمان بسته ودر راه این پیمان از جان مایه میگذاریم.

  • 4 خردمند 1402/9/26 9:43:28

    فَبَشِّرناها بِاسحاق... به فال نیک میگیریم صحبتهای خوب اسحاق هدایتخواه را. مردم بویراحمد ، مردم باصداقت و قدردانی هستند اگر تفرقه افکنان بگذارند و خادم را از خائن هم خوب تشخیص میدهند.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها