یادداشت
گفتگو و گزارش

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران؛


سوگنامه نمایشی بانوی باران در گچساران به روی صحنه می رود

سوگنامه نمایشی با عنوان بانوی باران با مجوز وهمکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران توسط امورفرهنگی وهنری شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران به روی صحنه می رود.

سوگنامه نمایشی بانوی باران در گچساران به روی صحنه می رود

اَفتونیوز| سوگنامه نمایشی با عنوان بانوی باران با مجوز وهمکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران توسط امورفرهنگی وهنری شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران به روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران در این باره اظهار داشت : سوگنامه نمایشی بانوی باران با هدف ترویج و نشر فرهنگ فاطمی و سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) به نویسندگی وکارگردانی سید صادق فاضلی ازتاریخ ۲۷ تا ۲۹ آذرماه ساعت ۷عصردر سالن آزادی نفت به اجرا در خواهد آمد.

 اورنگ نارکی بیان کرد: زبان هنر  بستری مناسب برای نشر و انتقال فرهنگ فاطمی به نسل‌های جوان خواهدبود .هنر، زبان گویایی برای نشر این اندیشه است و هنر تئاتر قابلیت انتقال و تفهیم بالاترین اندیشه‌ها و تفکر‌ها را دارد.

 وی اظهار داشت : برای انتقال و ترویج فرهنگ فاطمی و اهل بیت (ع) هنر تئاتر و نمایش مناسبترین قالب تلقی می‌شود و اجرای چنین سوگنامه‌ها و نمایش‌هایی برای نشر فرهنگ اهل بیت (ع) قطعا در جهت تحقق این مهم تاثیرگذار خواهد بود.

 نارکی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) الگوی بی نظیر و بی بدیل عالم خلقت و معیار کامل حجاب و عفاف برای بانوان جهان است خاطرنشان کرد:  پیام حضرت زهرا (س) حفظ کرامت و جایگاه زن بود وبا توجه به حیات کوتاهی که داشت الگویی خوب برای مسلمانان جهان و تمام بشریت و اولین مدافع ولایت وامام عدالت و آزادگی در تاریخ اسلام است.

وی هنر را زبان گویایی برای نشر این اندیشه دانست و ابراز کرد: هنر تئاتر قابلیت انتقال و تفهیم بالاترین اندیشه ها و تفکرها را دارد؛ لذا برای انتقال و ترویج فرهنگ فاطمی و اهل بیت (ع) هنر تئاتر و نمایش مناسبترین قالب تلقی می شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها