یادداشت
گفتگو و گزارش

صحبت های روشنفکر در جمع اهالی روستای کَریک


ما مخالف علیا نام بردن و سفلی دم زدن هستی/ رنج نامه ام‌ را در آینده خواهم گفت

مهدی روشنفکر نماینده مردم شریف شهرستان بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: در آینده حکایت‌های تلخ این مسیر را به مردم خواهیم گفت.

ما مخالف علیا نام بردن و سفلی دم زدن هستی/ رنج نامه ام‌ را در آینده خواهم گفت

اَفتونیوز|  مهدی روشنفکر در جمع مردم کریک ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت فاطمه معصومه (س) گفت: یک درس بزرگی برای ماست ائمه اظهار نیاز به برگزاری سالروز شهادتش ندارد، ولی وقتی ما از گفتار و کردار حضرت فاطمه زهرا یاد می‌کنیم در منش و شخصیت ما اثر می‌گذارد.

وی افزود: اول باید تشکر کنم از مردم فهیم «کریک» که سنگ تمام گذاشتید و آمدید، باز هم کار بزرگی را در این دهستان انجام دادید و با توجه به منویات امامین انقلاب آمدید و حمایت کردید، از همه‌ی فرهنگیان فرهیختگان زن و مرد که حضور پیدا کردید تشکر می‌کنم.
مهدی روشنفکر افزود: رنج نامه را اگر عمری باقی بود، خواهیم گفت، بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، انقلابی و غیر انقلابی را شش شاخص مشخص می‌کند، همه مردم این استان در دایره انقلاب می‌چرخند اما بعضی‌ها این دایره انقلابی بودن را به گونه‌ای تنگ کردند که یک پای خودشان هم از این دایره بیرون است.

وی تصریح کرد: باید بپذیریم این مردم با توجه به بصیرت، معرفت و شناختی که دارند این‌ها را خوب شناختند.
روشنفکر اظهار داشت: این‌ها بجای اینکه پشیمان باشند واز مردم عذرخواهی کنند، توبه کنند و پشیمان باشند و پاسخگو باشند خودشان به شیوه‌های مختلفی مطالبه‌گری می‌کنند.
وی گفت: بویراحمد واحد یعنی عبور از مرز‌ها، ما مخالف علیا نام بردن و سفلی دم زدن هستیم، عده‌ای با تنگ نظری‌ سال‌های سال مانع ایجاد کردند و دنبال انشقاق بودند.
مهدی روشنفکر بیان کرد: امروز مردم از خواص این استان خیلی جلو‌تر هستند، درک کردند، درایت دارند می‌دانند و می‌توانند با این موانع مبارزه کنند. حکایت‌های تلخ این مسیر را به مردم خواهیم گفت، کی را می‌خواهید زمین بزنید با این مردم می‌خواهید بجنگید؟ به موقع مردم جواب شما را خواهند داد.
وی افزود: باید خدای بزرگ را شاکر باشم ۱۳میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کریک، دارشا‌هی و معصوم آباد اختصاص دادیم، پیگیری کنید ببینید چه کسانی مشکل درست کردند،‌ امیداوارم هرچه زود‌تر معارضات محلی و دولتی حل کنیم تا هرچه سریعتر آب شرب مردم را تأمین کنیم.
روشنفکر افزود: خدا را برای این نظام و خدماتی که ارائه دادند شاکرم، نهضت بزرگ آسفالت را شروع کردیم،‌ اگر چه یک سری مشکلات سد راه ما بود ولی به پایان رساندیم.
وی بیان داشت: باید اعتراف کنیم می‌طلبد و می‌طلبید برای جمعیت سادات بزرگوار و همه عزیزان بیشتر خدمت ارائه دهیم. از همه شما در مدیریت، نه تنها در استان بلکه در سطح ملی باید استفاده کرد.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 10 نظر

  • 1 لوداب 1402/9/30 20:24:9

    پرونده ساز کسی است که همه افراد نخبه و به درد بخور را از گردونه خارج کرد مگر چند نفری که توانستند زیر دست ایشان در روند. حنایت رنگی ندارد دایی جان. زمان گزارش عملکرد است نه رنج نامه و این حرفهای بی خاصیت

    پاسخ
  • 2 فقیر 1402/9/29 14:25:52

    حالا که خودت از بویراحمد واحد حرف می زنید چرا در این چند سال انتصابات و استخدامی ها را فله ای و قوم گرایی کردی الان که موقع انتخابات هست دوباره از بویراحمد واحد حرف می زنید به عمل کار باید نه حرف.

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1402/9/29 14:22:7

    از رنج نامه ای بگو که اینک برای تو گنجه

    پاسخ
  • 4 لوداب 1402/9/28 23:32:58

    باعث وبانی تفرقه شدی

    پاسخ
  • 5 اراد 1402/9/28 23:31:48

    روشنفکر به دست یکی از افرادی فکرش نمیکنه زمین زده میشود

    پاسخ
  • 6 سالار 1402/9/28 18:20:3

    حکایت شیرین تعریف کن. ای سردار ندای وحدت.زندگی را برایمان تلخ کرده اید تو و دوستانتان (مجلس انقلابی).زندگی را برایمان زهر مار کرده اید.هنوز هم انتظار دارید مردم دنبالتان بدوند.زهی خیال باطل

    پاسخ
  • 7 واقع بین دنا 1402/9/28 17:53:32

    این بگم بگم رفتار پوپولیستی است کریک ۴ هزار نفر جمعیت داره اینم دویست نفر

    پاسخ
  • 8 سید رضی 1402/9/28 17:7:40

    انصافا پاکدست .پاک چشم تر وهم چنین پرکار تر. از روشن فکر تا تا به حال ندیدم چرا مردم نسبت به خادم خاکی خودتون حسادت می کنید.همه کاندیدا خودش پیت های مهمی داشتند جز بهرامی که در زمان شهرداریش کارهای بزرگی کرد اما املاک زیادی هم به نام خود واقوامش تصاحب نمود .منتظریان هم در قزوین خیلی اختلاس بزرگی نموده تا باحال تایید نشده روشن از همه پاک تر بوده.

    پاسخ
  • 9 تامرادی 1402/9/28 14:44:3

    خدا......... کنه که این مرزبندی رو در این بویراحمد درست کردی و حیثیت برای ایلم تامرادی نذاشتی ، خدا ازت نگذره ....

    پاسخ
  • 10 شهنیز 1402/9/28 10:26:16

    ای وای ! باز بگوم بگومش شروع وابی ، بگو تا ایما هم بشنفیم ، بگوش

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها