یادداشت
گفتگو و گزارش

گزارشی کامل از آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت کهگیلویه و بویراحمد

آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

گزارشی کامل  از آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت کهگیلویه و بویراحمد

سالار خشایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به مشکلی که برای جایگاه‌های توزیع سوخت در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور به وجود آمد گفت: خوشبختانه جز استان‌های اول کشور بودیم که روز گذشته توانستیم سوخت را به صورت دستی در همه نقاط توزیع کنیم.

مدیرعامل پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خوشبختانه ۷ جایگاه را تاکنون برگردانده‌ایم و برای مثال سوخت در جایگاه‌های ترابی، باقری و دو جایگاه در گچساران و یک جایگاه بنزین در دهدشت به صورت کارتی به متقاضیان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه جایگاه امام علی (ع) شهر یاسوج را نیز در حال فعال‌سازی است، یادآور شد: تلاش ما این است که با پیش بینی صورت گرفته امروز بتوانیم در همه جایگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد سوخت را با استفاده از کارت ارائه کنیم.

سید جواد هاشمی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: در ساعات اولیه امروز که از طریق وزارت کشور مطلع شدیم در سامانه سوخت‌رسانی جایگاه‌ها اختلال ایجاد شده سریعا به همه دستگاه‌های نظامی و انتظامی آماده باش اعلام کردیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با تلاش‌های صورت گرفته از ۳۶ جایگاه عرضه سوخت بیش از ۲۰ مورد به صورت دستی فعال و وارد مدار شدند و با نرخ سه هزار تومانی بنزین عرضه می‌شود.

هاشمی مهر با اشاره به اینکه دشمن از این فضا سوء استفاده‌ کرده و شایعه گران شدن بنزین را مطرح کردند، ادامه داد: خبر گران شدن بنزین تا این لحظه صحت ندارد و کذب محض است و به مردم توصیه می‌کنیم به این شایعات توجه نکنند.

وی با بیان اینکه تا ساعات آینده سامانه سوخت‌رسانی مجددا به مدار اصلی باز می‌گردد، افزود: مردم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند چرا که جایگاه‌های مسیرهای شلوغ و پرتردد فعال و کار سوخت‌رسانی در حال انجام است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها