یادداشت
گفتگو و گزارش

در برنامه بی‌تعارف شبکه دنا عنوان شد:


چهارمین حرم اهل بیت و خدماتی که نیست! / توضیحات عجیب مدیرکل اوقاف در مورد درآمدهای حرم بی‌بی حکیمه(ع) گچساران/ نه سال فرصت برای خدمات‌رسانی کافی نبود؟!

در ادامه این برنامه نیز گفته شد برخی از شیعیان از کشورهای همجوار نیز زائر این امامزاده هستند اما خدمات رسانی در این مکان به شدت ضعیف هست.

چهارمین حرم اهل بیت و خدماتی که نیست! / توضیحات عجیب مدیرکل اوقاف در مورد درآمدهای حرم بی‌بی حکیمه(ع) گچساران/ نه سال فرصت برای خدمات‌رسانی کافی نبود؟!

افتونیوز| برنامه بی‌تعارف شبکه دنا در سه شنبه شب ۲۸ آذر ۱۴۰۲ به موضوع حرم بی بی حکیمه (ع) خواهر امام رضا (ع) و مسایل و مشکلات این امامزاده شاخص استان که در حوزه گچساران واقع شده اختصاص داشت.

کنگره ملی بزرگداشت بی بی حکیمه به عنوان چهارمین حرم اهل بیت (ع) در آبان ماه ۱۳۹۳ در شهرستان گچساران برگزار شد و قرار بود پس از آن این حرم، میزبان زائران از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور باشد.

در برنامه بی تعارف شبکه دنا که شب گذشته پخش شد، برخی از مدیران استانی در خصوص عدم خدمات رسانی بعد از ۹ سال که از معرفی این امامزاده به عنوان چهارمین حرم اهل بیت گذشت توضیحات و توجیحاتی ارایه کردند که هیچ کدام قابل قبول نبود و مردم و افکار عمومی را راضی نکرد.

مدیرکل راه و شهرسازی مهمان حضوری برنامه بود و مدیران کل شرکت گاز، ارتباطات، اوقاف و فرماندار گچساران نیز به صورت تلفنی در این برنامه حضور یافتند.

عدم وجود راه مناسب، عدم وجود زائرسرا و امکان اقامت در مکان امامزاده، عدم آنتن دهی مناسب تلفن همراه، نداشتن اینترنت مطلوب، عدم گازکشی، نحوه هزینه‌کرد درآمدهای این امامزاده و ... عمده مسایلی بود که آقای عادلزاده مجری مسلط و آگاه برنامه بی تعارف به صراحت با مدیران استانی مطرح کرد ولی هیچ جواب قانع کننده ای دریافت نکرد.

در این برنامه توضیحات حجت الاسلام نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف استان از همه عجیب تر بود. وقتی مجری برنامه در خصوص درآمدها و نذورات بی بی حکیمه(ع) از مدیرکل اوقاف سوال کرد وی گفت که برای برنامه های فرهنگی و تبلیغ و ... استفاده می شود. مجری سعی کرد از کارهای عمرانی که با این نذورات انجام شده اطلاعی بدست آورد که مدیرکل اوقاف بحث را  عوض می کرد و هیچ توضیح قانع کننده ای نداد و در ادامه لبخندهای معنی دار مجری نشان از نارضایتی از جواب قانع نگرفتن داشت.

در ادامه این برنامه نیز گفته شد برخی از شیعیان از کشورهای همجوار نیز زائر این امامزاده هستند اما خدمات رسانی در این مکان به شدت ضعیف هست.

این مکان مذهبی و توریستی از سال ۱۳۹۳ که به عنوان چهارمین حرم اهل بیت در کشور معرفی شد تا کنون از سوی مسئولان استانی و شهرستانی مورد غفلت واقع شده و امید می رود، تلنگر برنامه خوب بی‌تعارف به مسئولان آنها را وادار به خدمت کند که ارایه خدمات، با « انشاالله و امیدواریم» (که در برنامه شب گذشته از زبان مسئولان زیاد گفته می شد) به این مکان نمی رسد!

برنامه تلویزیونی  بی‌تعارف که سه شنبه‌ها ساعت 10 شب پخش می شود از معدود برنامه های مفید شبکه دنا برای مردم بوده که مدیران را وادار به پاسخگویی می کند و با توجه به ماهیت انتقادی و اینکه به صورت زنده نیز پخش می شود می توان مدیران فعال در خدمت رسانی به مردم را بهتر شناخت.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها