یادداشت
گفتگو و گزارش

رکورد شکنی " دانشگاه یاسوج " در شکایت از رسانه ها

مطالب این دو رسانه در خصوص مشکلات صنفی و رفاهی دانشجویان بوده و هیچ گونه توهین و هتک حرمتی به شخصیت های حقیقی و حقوقی صورت نگرفته است.

رکورد شکنی " دانشگاه یاسوج "  در شکایت از رسانه ها

اَفتونیوز| در حالی که استاندار بارها تاکید کرده که ادارات حق شکایت از رسانه ها از بابت انعکاس کاستی ها را ندارند و صدای رسانه های منتقد به هیچ وجه نباید خاموش شود اما در طی یک ماه اخیر دانشگاه یاسوج از دو رسانه منتقد استان " اَفتونیوز " و " کبنانیوز" در مراجع قضایی شکایت کرده و خبرنگاران این پایگاه های خبری را روانه راهرو های دادگاه کرده است.

این در حالی است که دانشگاه محل تضارب آرا و بیان انتقادات است و  مطالب این دو رسانه در خصوص مشکلات صنفی و رفاهی دانشجویان بوده و هیچ گونه توهین و هتک حرمتی به شخصیت های حقیقی و حقوقی صورت نگرفته است.

با روی کار آمدن بهادر کرمی که گفته می شود سابقه حمایت جدی از اصلاح طلبان و اعتدالیون را دارد، انتظار می‌رفت حریم و حرمت صدا های  منتقد و رسانه ها حفظ شود و آزادی بیان سرلوحه عمل قرار گیرد اما تا به امروز، خلاف آن ثابت شده است.

این پایگاه خبری نه تنها از رسالت انتقادی و شفافیت ساز  خود عقب نشینی نخواهد کرد، بلکه بزودی طی مطالبی به مسائل پیرامون جذب برخی افراد تحت عنوان  عضو هئیت علمی (جذب موردی و  بدون شرکت در فراخوان وزارت علوم ) ورود خواهد کرد و  اسناد بدست آمده  را بعد از مرحله راستی آزمایی، منتشر و در صورت لزوم اختیار نهاد های نظارتی و بازرسی قرار خواهد داد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 مهر 1402/9/29 19:56:57

    ۲۹ نفر نیروی کادر استخدام شده است

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها