یادداشت
گفتگو و گزارش

افتتاح در حضور رئیس جمهور صوری بود؟


از تردد اتوبوس ها در محور «پاتاوه به دهدشت» جلوگیری می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا زمانی که علائم راهنمایی و رانندگی به اندازه کافی در محور پاتاوه به دهدشت نصب نشده و جاده به طور کامل ایمن سازی نشود از تردد اتوبوس از این جاده ارتباطی جلوگیری شود.

از تردد اتوبوس ها در محور «پاتاوه به دهدشت»  جلوگیری می شود

اَفتونیوز|علی محمد روستا روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲   گفت: تا زمانی که علائم راهنمایی و رانندگی به اندازه کافی در محور پاتاوه به دهدشت نصب نشده و جاده به طور کامل ایمن سازی نشود از تردد اتوبوس از این جاده ارتباطی جلوگیری شود.

روستا با اشاره به مشخص شدن وضعیت نقاط حادثه خیز در کشور گفت: بیش از ۸۰۰ نقطه حادثه خیز در کشور وجود دارد که ۱۳ مورد سهم استان است که پنج نقطه برای سال جاری در نظر گرفته شد که دو نقطه حادثه خیز با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان  رفع شد.

روستا بیان کرد: سه نقطه حادثه خیز دیگر دارای پیشرفت ۱۰ تا ۳۰ درصد است و نیازمند اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان برای رفع آنها هستیم.

معاون استاندار با اشاره به وضعیت پروژه پاتاوه به دهدشت گفت: گل سر سبد پروژه های حوزه عمرانی محور ملی پاتاوه به دهدشت است که اعلام کردیم تا زمانی که علائم راهنمایی و رانندگی به اندازه کافی در این محور نصب نشده و جاده به طور کامل ایمن سازی نشود از تردد اتوبوس از این محور جلوگیری شود.

این در حالی است که سید ابراهیم رئیسی بارها تاکید کرده بود که پروژه ای کامل تکمیل نشده افتتاح نشود تا شائبه صوری بودن بهره برداری های دولت از پروژه ها مطرح نشود، جاده ای که علائم راهنمایی آن تکمیل نیست و چندین نقطه خطر خیز در آن وجود دارد، به گونه ای که همچنان  تردد اتوبوس در آن دشوار است بر چه مبنا و اصولی افتتاح شده است؟ 

لازم به ذکر است، این محور حتی با یک بارش ساده باران در آن تردد سخت می شود 

 ظاهرا پتروشیمی گچساران که در حضور رئیس جمهور افتتاح شده بود تاکنون محصولی تولید نکرده است و این موضوع حتی به مقامات بالاتر گزارش شده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 سرمست 1402/10/3 18:16:59

    سلام اینجانب ۲۲ اذر در ان جاده لیز خوردم و از سمت راست جاده به سمت چپ جاده منحرف شدم علت ان نبود اسفالت مناسب نبود علایم هشدار دهنده و نبود مانع کنار کانال اب الان بالغ بر ۸۰ ملیون خسارت دیده ام عیر از افت خودرو صفر کیلومتر اگر جلوی اون کانال یک کمپرسی شن هم سراسری ریخته شده بود این خسارت به من وارد نمی شد در حالی که هر ماه حداقل یکبار ان مسیر را من می روم بارها در همان محل تصادف دیده بودم .جالب است تمام خودرو برها دقیقا در ان محل شماره تماس گذاشته بودند اما راهداری و راهنمایی رانندگی و پیمانکار ساخت جاده وظایف خودشان را انجام نداده بودند از ابتدا تا انتهای مسیر پاتاوه دهدشت یک اسفالت یکدست نیست هنوز داخل تونلها دراند کار می کنند و ‌‌‌‌...

    پاسخ
  • 2 سید 1402/10/3 18:16:37

    ولا مجتبی کرمحمسن منش رانندگی ایکنه

    پاسخ
  • 3 حسین پور 1402/10/3 8:12:22

    من در جلسه روز راهداری بودم‌ دکتر روستا چنین‌چیزی نگفتند. اتفاقا فنی در این خصوص صحبت کرد

    پاسخ
  • 4 میرغضنفر 1402/10/2 18:36:2

    اونوقت که با کبکبه و رببه در معیت دولتمردان بیسوتدجاده ناقص افتتاح می کردی چرا این افاضات را نفرمودی

    پاسخ
    • 4 - 1 آریا پاسخ به : میرغضنفر 1402/10/3 19:54:37

      این نشان از نداشتن صداقت مسئولین ستانی است و اهمیت ندادن به انجام درست و اصولی پروژه ها، ابتدای جاده پاتاوه دهدشت ما تمام رها شده و به این زودی ها تصمیمی برای تکمیل آن بین مسئولین نیست. از دهدشت تا تونل کوه پات جاده قدیمی روستاهای واق در مسیر است که سنخیتی با پروژه ای که آنهمه در رسانه های ملی و استانی از آن توصیف می شد ندارد. این وضعیت ماست مالی تا کی باید دامن‌گیر مردم استان باشد؟

سایر اخبار
برگزدیدها