یادداشت
گفتگو و گزارش

در جلسه با اصحاب رسانه مطرح شد


انتقاد مسئول دفتر شورای نگهبان کهگیلویه از پخش شایعات در فضای مجازی/ طاعت‌پور: گروه‌های واتساپی باعث ترویج ناامیدی می‌شوند

احمد طاعت‌پور سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شهرستان کهگیلویه در جلسه‌ی شورای تامین این شهر در جمع خبرنگاران درباره انتخابات اظهار داشت:

انتقاد مسئول دفتر شورای نگهبان کهگیلویه از پخش شایعات در فضای مجازی/ طاعت‌پور: گروه‌های واتساپی باعث ترویج ناامیدی می‌شوند

اَفتونیوز| احمد طاعت پور سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شهرستان کهگیلویه در جلسه با اصحاب رسانه این شهر در جمع خبرنگاران درباره انتخابات اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در جلسه چند روز پیش فرمودند که انتخابات نشان دهنده ی اعتماد مردم به نظام است بنابراین اگر اعتماد مردم را جلب کنید این سرمایه جمهوری اسلامی است.

احمد طاعت پور خطاب به خبرنگاران افزود :شما باید به عنوان چشم بینای نظام رصد کنید و کسانی که می خواهند جلوی این اعتماد را بگیرند به مرجعی که می خواهد برخورد کند انعکاس دهید اگر برخورد نشد می توانید در خبرها افشا کنید.

وی ادامه داد: باید به گونه ای قلم بزنید که مردم به آینده امیدوار باشند.

وی در رابطه با مسئولین عنوان کرد:در بحث مسئولین همه رصد می شوند همانطور که شما قلم می زنید ما هم رصد می کنیم .

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات کهگیلویه تصریح کرد :گروه های واتساپی و تلگرامی ولنگاری دارند و رها شده اند. میشود در واتسآپ شماره رو به دست بیاورید و راهنمایی کنید.

وی ادامه داد :گروه های واتساپی باعث ترویج ناامیدی می شوند که به راحتی می گویند کسانی  ردصلاحیت شده اند در صورتی که تا ۱۵ دی ماه جواب صلاحیت ها داده نمی شود و بعد از این تاریخ جواب صلاحیت ها داده می شود.

وی گفت :شایعه در گروه ها نشر می دهند به طوری که باعث درگیری افراد می شود باعث میشود که در گروه ها توهین نسبت به هم رخ می دهد .

وی افزود :باید ارشاد اسلامی فضای مجازی را رصد کند.

وی خطاب به خبرنگاران گفت :انتظار داریم به آینده امیدوار باشید و خبرگزاری های خود را فعالتر کنید .

وی خاطر نشان کرد :آماده ایم که خبرها را به روز قبل از رسانه ای شدن به ما تحویل دهید هر چند که خود ما نیز رصد می کنیم .



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها