یادداشت
گفتگو و گزارش

«جمعی به تو مشغول و تو غایب ز میانه» / جلسات خودجوش مردمی برای «تاجگردون»

ماجرای انتخابات در حوزه گچساران حدیثی دیگر است.

«جمعی به تو مشغول و تو غایب ز میانه» / جلسات خودجوش مردمی برای «تاجگردون»

افتونیوز| فضای انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد روز به روز گرم و گرم‌تر می‌شود. 

نشستها و جلسات متعدد کاندیداها با افراد و اقشار مختلف مردم برگزار و تصاویر و فیلمها نیز در فضای مجازی منتشر می شود.

این فضای انتخاباتی در بویراحمد و کهگیلویه پر شورتر است. سه ضلعی و چهارضلعی های انتخابات در این حوزه‌ها و تیم‌های رسانه‌ای و هواداران مشغول انتشار تصاویر نشست‌ها و همزمان نیز مشغول بحث و جدلهای انتخاباتی با هواداران رقبا در فضای مجازی هستند. در این بین نیز کاندیداهای نوظهور و کمتر شناخته شده نیز برخی نشست‌های خود را رسانه‌ای کرده و گاهی انتقادهایی نیز به وضعیت موجود می‌کنند.

هواداران کاندیداها، پوسترها و بنرهای تبلیغاتی را روزانه روانه شبکه های مجازی می‌کنند.

وجه مشترک همه این نشستها و جلسات که در بویراحمد یا کهگیلویه برگزار می شود حضور شخص کاندیدا در نشست‌ها و جلسات است. می توان گفت در بویراحمد و کهگیلویه تمامی جلسات انتخاباتی با حضور کاندیداها برگزار شده است.

اما ماجرای انتخابات در حوزه گچساران حدیثی دیگر است. «غلامرضا تاجگردون» نماینده منتخب دو دوره این حوزه انتخابیه (در واقع منتخب سه دوره) که در این دور نیز ثبت نام کرده و عمده فعالیت و تحرکاتش در اینستاگرام است، اما برخی از افراد و هواداران وی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت به صورت مردمی و خودجوش با شعار «باز باران» برای وی نشست‌ها و جلساتی ترتیب داده و کمیته های مختلف مردمی در حوزه‌های مورد نیاز را نیز تشکیل داده‌اند. این موضوع وقتی جالب توجه است که شخص «غلامرضا تاجگردون» در هیچ کدام از این نشستها حضور نداشته و این نشان از محبوبیت و اعتمادی است که مردم این حوزه به توانایی وی دارند.

جلسات و نشستهای خودجوش مردمی بدون حضور تاجگردون در گچساران یادآور شعر شیخ بهایی است:

جمعی به تو مشغول و تو غایب ز میانه ... یعنی که تو را می طلبم خانه به خانه...

تاجگردون که احتمالا خود نیز از این موضوع غافلگیر شده و این شور و هیجان مردمی برایش جالب بوده در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«بنا به دعوت و تمايل عموم مردم عزيز حوزه انتخابيه گچساران و باشت براي انتخابات مجلس دوره دوازدهم ثبت نام كردم. به احترام قانون و رعايت حال جامعه و مردم از ايجاد مزاحمت براي مردم خودداري كردم ولي قاطبه مردم روستا و شهر و مردان و زنان و اقشار مختلف بدون حضور اينجانب نسبت به برگزاري جلسه حمايتي اقدام كرده و برخي اعلام حمايت خود را منتشر كردند. اين كليپ را ديدم و به رسم ادب وظيفه خود ديدم ابلاغ تشكر كنم و فراموش نكنيم همه ما يك هدف داريم مشاركت براي يك كار بزرگ. يعني انتخابات»



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 تاجبخش 1402/10/5 21:14:26

    خبر نداری به همشون زنگ زده التماس میکنه لیدرهاش به همین صورت عمل میکنند چون خودش نمیتونه حضور داشته باشه رفته دنبال تاییدیش ولی از بیرون به گونه ارباب رعیتی به نمایش میزاره این آقا این همه اسم و رسم داره هیچ بدرد گچساران و باشت نخورد بجز اقوامش شما یک پروژه از ایشون نمیبینی ولی غوغاسالاری تا دلت بخواد اما دوره این چیزا تموم شده یا حق

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها