یادداشت
گفتگو و گزارش

جلسات ادامه دار بزرگواری با مردم کهگیلویه بزرگ/ + تصاویر

بزرگواری این روزها جلسات را با جمع نخبگان، معتمدین و متنفذین کهگیلویه ای برگزار می کند.

جلسات ادامه دار بزرگواری با مردم کهگیلویه بزرگ/ + تصاویر

اَفتونیوز| سیدعلی محمد بزرگواری به جمع نخبگان، معتمدین و متنفذین کهگیلویه ای مقیم یاسوج دعوت شد. در این نشست چندین نفر از حاضران نظرات خود در خصوص انتخابات را بیان کردند. میهمان ویژه این نشست، خلیفه خلقی پور چهره سیاسی اصولگرا و معاون اسبق استاندار استان نیز به ایراد سخن و طرح دیدگاههای خود پرداخت. خلقی پور با تاکید بر ویژگی های نظام مقدس اسلامی گفت، هیچ ملتی صبورتر  و مجاهدتر از  ملت ایران در تاریخ سراغ نداریم و دلیل این پایداری ، باورمندی ملت و اعتماد به نظام اسلامی برخواسته از مردم است. او با اشاره به اهمیت نیروی انسانی کارآمد در بهبود رضایت اجتماعی، یکی از معضلات کنونی را در عدم توجه به این اصل مهم دانست. خلقی پور نیروی ناکارآمد را دلیل فاصله گرفتن مردم و دلزدگی از نظام دانست و تاکید کرد که منشاء تحولات بزرگ بهره مندی از نیروی انسانی با کیفیت و کارآمد است و حضرت امام رضوان الله تعالی نیز با بهره مندی از چنین سرمایه عظیمی از جوانان آن روز ایران نظام مقدس اسلامی را پایه گذاری و مسیر تاریخ را در راستای اهداف متعالی الهی باز تعریف نمود.

خلقی پور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت، انتخابات دو وجه دارد، نخست مشارکت حداکثری و در مرحله بعد انتخاب اصلح و البته تاکید معظم له بر مشارکت حداکثری است. او در ادامه فساد، رانت بازی، رانت سازی ، بی عدالتی و تبعیض را از موانع مشارکت حداکثری معرفی نمود و چنین فرآیندی را خروجی نیروی ناکارآمد و بزرگترین خطر برای نظام دانست. خلقی پور معضل کنونی بوروکراسی را دوری از توصیه های رهبری دانست و خواستار تبعیت نمایندگان مجلس از درخواست های مکرر مقام معظم رهبری در عدم مداخله در امور اجرایی شد و تاکید کرد که که بوروکراسی نباید تبدیل به سبد رای افراد شود و اگر چنین شد نتیجه آن ناکارآمدی، تبعیض و دلزدگی است.

سیدعلی محمد بزرگواری در این نشست گفت: دغدغه اول ما و شما باید این مهم باشد که سبد رای نظام بالا باشد. او ضمن تاکید بر فرازهایی از بیانات امام رضوان الله تعالی علیه و مقام معظم رهبری، مطالبه آنها از ملت را در تقویت سبد رای نظام در راستای تقویت اقتدار بین المللی معرفی نمود. بزرگواری در ادامه سخنان خود ضمن تاکید مستمر بر این هدف والا گفت؛ افرادی که کاندیدا شده اند هر کدام ظرفیتی برای تقویت سبد رای تظام مقدس هستند و الحمدلله در استان و حوزه انتخابیه کهگیلویه به لطف هوشیاری، بینش سیاسی بالا و ولایتمداری مردم، حضور در پای صندوق های رای رشک برانگیز بوده و همواره این مردم به تقویت پایه های جمهوریت و اقتدار نظام در معادلات بین المللی یاری رسانده اند. او در تاکید بر این موضوع گفت؛ مردم با هر گرایش فکری و سیاسی که با صندوق قهر نکنند به درستی از مصادیق واقعی دلداگی به نظام مقدس هستند.

بزرگواری در ادامه خطاب به نخبگان گفت؛احیای عقل سیاسی باید سرلوحه کار ما باشد چرا که برخی در تلاش برای استقرار اضمحلال عقل سیاسی هستند.

او در ادامه، احیای عقل سیاسی را مبنای استفاده از ظرفیت نیروی انسانی کارآمد فارغ از مرز بندی سلایق، گرایش ها و طیف سیاسی  افراد معرفی کرد و افزود، تقویت نیروی انسانی خدوم، دست پاک، خدمتگزار، انسانهایی که نه جیبی دوخته اند و نه رانتی پرداخته اند، مصداق احیای عقل سیاسی، بدون لحاظ کردن طیف، گرایش سیاسی و قومیت آنها است. نماینده ادوار مجلس، احیای عقل سیاسی را بیدار کردن جامعه و در راستای جلوگیری از فریب افکار عمومی به انحای مختلف معرفی نمود و تاکید کرد که، هر کس و در هرجایگاهی که در تلاش برای اضمحلال عقل سیاسی باشد باید با او مبارزه کرد چرا که نتیجه اضمحلال عقل سیاسی تقویت ناکارآمدی است.

در این نشست، بزرگواری ضمن تشریح وظایف نماینده مردم در مجلس، به ظرفیت های عظیم کهگیلویه اشاره و تاکید کرد که نماینده باید مطالبه گر حقوق و خواسته های مردم باشد. او با مصداق قرار دادن حقوق مردم حوزه انتخابیه از حق آبه گفت، اگر طبق تلاش هایی که در دوره نمایندگی انجام داده بودم آقایان پس از آن پیگیر این حق مسلم مردم بودند، اکنون شاهد این وضعیت نبودیم که به قول آقایان، زنان، مردان و جوانان این خطه جهت کار فصلی در مزارع استانهای همجوار مجبور به مهاجرت شوند و می شد با سیرآب کردن دشت های مستعد و تشنه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی اشتغالی پایدار برای مردم فراهم نمود.

بزرگواری گفت، اگر خدا خواست و ان شاء الله توفیق خدمتگزاری در کسوت نمایندگی توسط شما مردم به اینجانب محول شد، قطعا پیگیر مطالبات به حق شما در تمامی وجوه خواهم بود.

یکی دیگر از جلسات بزرگواری  در  بخش سرفاریاب از توابع شهرستان چرام برگزار شد.

این همایش به همت و دعوت اهالی تیره موسایی و حضور خانواده های معزز، شهید آکده،شهید داورپناه،شهید بالیزیان در روز سه شنبه پنجم دی ماه از ساعت ۱۳/۳۰ دقیقه در منطقه و روستای دلنشین دره لیر از توابع بخش سرفاریاب برگزار گردید.

در ابتدای برنامه مجریان و سخنرانان جلسه با اعلام حمایت قاطع خویش و مردم این دیار از حاج آقا بزرگواری، بداخلاقیهای اجتماعی و سیاسی بوجود آمده این روزهای داعیه داران عدالت اسلامی را محکوم و خواستار پیگیری و رسیدگی مسؤلین ذی ربط شدند.

 سیدعلی محمد بزرگواری در این جمع صمیمی که به نوعی خود را میزبان هم می دانست، به استناد آیات قرآنی و فرمایشات بزرگان دینی مسئله قومیت گرایی و جناح بندیها سیاسی و حزبی را محکوم نمود و خود را زبان و صدای گویای همه طوایف و سلیقه ها دانست.

بزرگواری خدمت به مردم و بودن در کنار آنها و شنیدن خواستها و نیازها و انتظارات آنان را نوعی افتخار برای خویش و خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: برایم بسی مایه افتخار است که در دوره های گذشته نمایندگی خویش انجام کارهای عام المنفعه را بدون در نظر گرفتن منطقه و قومیت گرایی در همه مناطق و بخشهای کهگیلویه بزرگ پیگیری و به سرانجام برسانیم که در پی انجام آنها رضایت عمومی جلب گردید.

بزرگواری امیدوار شد و اعلام نمود که در صورت اعلام حمایت دوباره مردم شهرستانها و مناطق مختلف کهگیلویه بزرگ با همان روحیه جهادی و عام المنفعه ای پا در میدان خدمت به مردم و توجه به خواسته ها و نیازهای آنان خواهم گذاشت.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 وفاپور 1402/10/5 18:30:13

    بزرگواری با بالا بسته است

    پاسخ
  • 2 dalari 1402/10/5 18:28:23

    درود بر سید انقلابی برادر هشید انسانی صدیق و راستگو شجاع و نترس

    پاسخ
  • 3 ali 1402/10/5 18:27:22

    با سلام. با حذف و رد صلاحیت قطعی موحد و عدل هاشمی بزرگواری صد درصد قبوله.

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1402/10/5 17:52:28

    ابتدا سلام ویژه دارم خدمت مدیر محترم سایت افتونیوز بعدش تاسف می خورم وقتی هرجا می روی از اصلاحات واصلاح بودن دفاع می کنی مگه نه همین بزرگواری بود حضرات اصلاح طلب ها را دله دزد به مردم معرفی می کرد حالا شما مبلغ وطرفدار بزرگواری شدید پس محبت کن اول اسم سایتت عوض کن بنویس حامی بزرگواری بعدش کمی به پیشینه بزرگواری هم برای مردم بگو که چه کار عام المنفعه ای انجام داد ودر آخر مدیر محترم سایت از این تاریخ به بعد محبت کن برچسب اصلاح طلبی را از خانوادگی حذف بفرما چون به شخصا اعلام می کنم گرگی بود در پوست میش که جاسوس بزرگواری وامثال بزرگواری بودی این خبرت اگر مردانگی واگر یک جوغیرت از آقای کروبی داری حذف کن وفقط نبینم دیگر از برزگواریها خبر بزنی التماس تفکر

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها