یادداشت
گفتگو و گزارش

معاون سیاسی استاندار؛


استعفای اعضای هیئت اجرایی انتخابات گچساران صحت ندارد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: استعفای ۶ عضو هیئت اجرایی شهرستان گچساران صحت ندارد و این خبر از اساس کذب است.

استعفای اعضای هیئت اجرایی انتخابات گچساران صحت ندارد

اَفتونیوز| سید جواد هاشمی مهر در گفت‌وگویی  اظهار داشت: استعفای ۶ عضو هیئت اجرایی شهرستان گچساران به دلیل تایید صلاحیت غلام رضا تاجگردون نماینده ادوار مجلس از حوزه انتخابیه گچساران و باشت صحت ندارد و این خبر از اساس کذب است.

وی در پاسخ به این سئوال خبرنگاران که آیا خبر استعفای ۶ عضو هیئت اجرایی گچساران در واکنش به تایید صلاحت غلام رضا تاجگردون صحت دارد؟، عنوان کرد: این خبر صحت ندارد و تنها اوایل تشکیل هیئت اجرایی اختلافی بین اعضا وجود داشت که مرتفع شد و خبر جدیدی نیست و این اختلاف ربطی هم به تایید صلاحیت احدی از نامزدها نداشت.

 یکی از رسانه‌های محلی در مطلبی مدعی شده از ۱۱ نفر هیئت اجرایی شهرستان گچساران ، ۷ نفر خواستار رد صلاحیت تاجگردون شدند و این یعنی اکثریت مخالف تایید صلاحیت وی بوده‌اند و پس از اینکه این رد صلاحیت مورد توجه قرار نگرفت ۶ نفر از اعضای هیئت اجرایی در واکنش به تایید صلاحیت تاجگردون و حمایت برخی اعضای مسئولیت دار هیات نظارت شهرستان، استعفای خود را تقدیم فرماندار گچساران کرده‌اند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 سجادچراغی گچساران 1402/10/6 3:2:38

    غلام گچساران ومردم این شهرخاری شده برچشم دشمنانش،قلمم بجزغلام تاجگردون چیزی نمینویسه،واصلاپای صندوق نمیایم بدون غلام تاجگردون رای بی رای

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها