یادداشت
گفتگو و گزارش

خطاب به سازمان سنجش:


ما درگیر دادن تاوان برای دوری از مرکز استان هستیم

یکی از مخاطبین این پایگاه خبری در یادداشتی در اعتراض به بی نظمی در تعیین حوزه امتحانی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی متنی به شرح زیر در اختیار این‌ پایگاه خبری قرار داده است:

ما درگیر دادن تاوان برای دوری از مرکز استان هستیم

اَفتونیوز|یکی از مخاطبین این پایگاه خبری در یادداشتی در اعتراض به بی نظمی در تعیین حوزه امتحانی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی متنی به شرح زیر در اختیار این‌ پایگاه خبری قرار داده است:

برای سازمان سنجش و مسئول محترم برنامه ریزی آزمون های استخدامی دستگاههای اجرایی

یک روز قبل از امتحان استخدامی دستگاههای اجرایی، معلوم میشود، محل برگزاری آزمون، دانشگاه یاسوج است، صد و پنجاه هزار تومان رفت و صد و پنجاه هزار تومان برگشت، این لطف آزمون است به رانندگان خط و ظلم در حق داوطلبان آزمون.

در این هوای بارانی،ساعت برگزاری آزمون را هم ساعت هشت و نیم صبح تعیین کرده اند، گویا مسئولان برگزاری قرار بود حسابی خون به جگر داوطلبان کرده باشند، در چنین وضعیتی باید داوطلب با هزینه ای مضاعف، به مرکز استان برود برای یک آزمون که نتیجه اش نامعلوم است ،ما که در بخش ساکن هستیم. با مشکلاتی جهت سفر دست و پنجه نرم می کنیم مثلا سوق فقط یک ماشین برای یاسوج دارد، و این ساعت دیگر حتی برای دهدشت هم ماشینی نیست چه برسد به یاسوج، و تصور کنید آنها که در روستاها و دهات دورافتاده ساکنند چه رنجی را متحمل خواهند شد.

انگار تاوان هایی که برای دوری کهگیلویه از مرکز استان می دهیم از محرومیت مزمن کهگیلویه به مراتب هزینه بردارتر است، این وسط چندان به پیگیری نماینده محترم هم امیدوار نیستم، با چنین رویه ای استثمار گونه، تنها داوطلبان یاسوج وشهرهای بزرگ حق شرکت در آزمون را دارند. و خدا می داند این عقب ماندگی کهگیلویه هر روز به شکلی و به رنگی بدتر از قبل، بر سرمان آوار می شود، این دردها را کجا ببریم؟ به که نالیم که گوش شنوایی داشته باشد و فکر پویایی جهت رفع مشکلات؟!

چه فرصت های مهمی که اینگونه به ناحق از ما ربوده شده.

آقای مسئول محترم سازمان سنجش و مسئول محترم برگزاری آزمون، لطفا در لحظه ای که از سر راحت الخیالی محل برگزاری آزمون را اینگونه در استان های محروم تعیین می کنی، لذت ببر از این ظلمی که بر ما روا داشته ای و آخر دعوانا الحمدلله رب العالمین

نویسنده: یکی از داوطلبان جامانده



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها