یادداشت
گفتگو و گزارش

اولین یادواره شهدای انتظامی گچساران و باشت برگزار شد

یادواره ۲۳ شهید انتظامی شهرستانهای گچساران و باشت با حضور مسوولان استانی، شهرستانی ، خانواده شهداء و اقشار مختلف مردم در سالن آزادی نفت گچساران برگزار شد.

اولین یادواره شهدای انتظامی گچساران و باشت برگزار شد

اَفتونیوز| یادواره ۲۳ شهید انتظامی شهرستانهای گچساران و باشت با حضور مسوولان استانی، شهرستانی ، خانواده شهداء و اقشار مختلف مردم در سالن آزادی نفت گچساران برگزار شد.

امام جمعه گچساران در اولین یادواره ۲۳ شهید انتظامی شهرستان های گچساران و باشت اظهار کرد: یادواره های شهدا به نوعی سپاس و قدرانی ما از مقام شهیدان است آنها زنده هستند و راه و مسیر را می بینند و با خون خود امنیت، آرامش و اقتدار را برای ایران اسلامی رقم زدند.

 

امام جمعه گچساران تصریح کرد: یادواره های شهداء باعث بالا رفتن فرهنگ تقدیر از ایثار خانواده شهیدان در جامعه می شود شهدای ما به دلیل خدمتی که به خدا و در راه خدا، دین انقلاب و نظام کردند و همت بالایی که از خود نشان دادند شایسته تقدیر هستتد.

 

وی گفت: امروز ایران اسلامی آزادی، اقتدار و امنیت و هرچه داریم از خون شهداء والامقام است ملت ایران اسلامی نشان دادند که قدرشناس خون شهداء و ایثار خانواده آنها هستند و این را در مراسم تشییع سردار دلها حاح قاسم سلیمانی به وضوح مشاهده کردید.

 

حجت الاسلام هاشمی منش با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش بیان کرد: هر جا که شیری به زمین خورد به جای هر قطره از خون آن هزاران شیر به پا خواسته است.

 

امام جمعه گچساران اظهار کرد: امروزه فرهنگ ایثار و شهادت در دنیا به یک تحریف درآمده است، در یک ماهه اخیر شهدای زیادی را تقدیم کرده ایم، امروزه مکتب امام حسین به ما آموخته است جهاد یعتی برداشتن سنگ ها و موانع از سر راه عزت، کرامت، جهاد و شهادت یعنی سدی در برابر کسانی که نمی خواهند مردم ما آرامش داشته باشند.

 

حجت الاسلام هاشمی منش ادامه داد: افزون بر ۱۳ هزار شهید نیروی انتظانی رفتند تا نگذارند کسی امنیت و اقتدار و آرامش ما را خدشه دار کنند.

 

وی گفت: آنها امنیت، آرامش و جان خود را در دست گرفته و در این راه اهداء کردند تا ما آرامش داشته باشیم،ما از هرآنچه راه غیر شهدایی است فاصله میگیریم.

 

امام جمعه گچساران اضافه کرد: ما می توانیم از رشوه، پارتی بازی های آنچنانی عبور کنیم، اگر از فرهنگ ایثار و شهادت فاصله داشته باشیم اختلاس، بی حجابی و رانت خواری و پارتی بازی می آید، امروز وظیفه ما این است که اخلاق شهداء را در جامعه ترویج دهیم.

 

حجت الاسلام هاشمی منش اضافه کرد: اخلاق شهداء نماز، راه خدا، جهاد و خدمت به مردم و ولایتمداری است که باید بیشتر ترویج پیدا کند، امروز دشمن برای خاموش کردن یاد شهداء به جنگ ترکیبی رسیده است.

 

امام جمعه گچساران تصریح کرد: در دو ماه آینده مردم ما یک رویداد مهم را رقم خواهند زند، راه شهداء می گوید همه با هم در سایه اتحاد حضور حداکثری را رقم بزنید.

وی افزود: راه شهداء نیز در سوریه ، لبنان، یمن و فلسطین ادامه دارد، صبر و استقامت خانواده شهداء از جهاد کمتر نیست و اگر بدانید چه جایگاهی دارند هیج گاه افسوس نخواهید خورد.

در پایان این مراسم از خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد.

 

 

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها