یادداشت
گفتگو و گزارش

چه خبر از انتخابات گچساران و باشت؟!

انتخابات گچساران و باشت همواره متفاوت و با هیجانات خاص خود روبرو بوده است این روزها و با نزدیک شدن به انتخابات و اعلام تایید صلاحیت ها فعالیت ها نشان از پرشوری این دور انتخابات دارد.

چه خبر از انتخابات گچساران و باشت؟!

اَفتونیوز| انتخابات گچساران و باشت همواره متفاوت و با هیجانات خاص خود روبرو بوده است این روزها و با نزدیک شدن به انتخابات و اعلام تایید صلاحیت ها فعالیت ها نشان از پرشوری این دور انتخابات دارد.

غلامرضا تاجگردون با وجود اینکه در منطقه نیست اما جلسات حمایتی اقوام، طوایف و صنف ها در نقاط مختلف حوزه انتخابیه با شدت بیشتر در حال ادامه است.

برادران حسینی(سید ناصر و سید قدرت) را باید غایب نشست های انتخاباتی و جلسات دانست به طوری که یکی از خبرنگاران اسم این دو برادر به همراه تاجگردون را غایب مراسمات سیاسی و مذهبی نیز نوشت ، سیدناصر حسینی با جلسات کشوری و ارائه گزارش عملکرد در پیج رسمی خود در حال گذراندن روزها و سید قدرت حسینی نیز در سکوت کامل به سر می برد.

علی مراد جعفری اصولگرای با سابقه که امید دارد با عنوان نماینده اصولگرایان و خروجی اصولگرایان این دور معرفی شود این روزها شدت بیشتری به فعالیت ها و نشست های خود بخشیده است .

اردلان زینل زاده این روزها با پخش مستندی تحت عنوان گچساران نگین سبز جنوب سعی به معرفی خود و ارائه ی عملکردش در طول تصدی منصب شهردار گچساران را دارد تا بتواند با نسل جدید این دو شهرستان ارتباط برقرار کند.

سیدحسین سهمگین مدیرکل سابق امور اقتصادی استانداری که پایگاه رای قومیتی خوبی در این حوزه انتخابیه دارد نیز عمده فعالیت خود را معطوف به فضای مجازی کرده و احتمالا نیم نگاهی به نتایج تایید صلاحیت‌های شورای نگهبان دارد و امیدوار به حمایت طیف تاجگردون از خود دارد.

سیدجوادفدایی کاندیدای جوان و نزدیک به سید قدرت حسینی اعلام حضور کرده است و مصاحبه ای نیز با این پایگاه خبری داشته است اما از فعالیت میدانی و حضوری وی در حوزه انتخابیه خبری نیست .

ساسان دلاویز مدیر ملی شهرستان های گچساران و باشت با حضور در مراسم ۹ دی حوزه انتخابیه به طور رسمی  فعالیت خود را آغاز کرده است .

میلاد صابری دندانپزشک جوان و خوشنام گچسارانی ها طی تحلیلی که توسط رسانه ها مطرح شد اعلام حضوری داشته است.

هر چقدر کاندیدای لر زبان این حوزه انتخابیه برای شروع فعالیت های خود عجله به خرج داده اند اما کاندیدای قشقایی در سکوت کامل به سر میبرند یا شاید شدت فعالیت آن ها به حدی نیست که صدای آن به گوش برسد.

محمد باقر شریفی یکی از مدیران مستعفی دولت رئیسی که به هوای حذف تاج گردون وارد صحنه شده و مورد حمایت جدی سید ناصر حسینی به  سمت مدیرکلی بازرسی استانداری رسید  و هوای صندلی های سبز بهارستان کرد  و خیلی زود راه خود را از آقای نماینده جدا کرد.

وی در سکوت در حال جمع آوری رای است و تلاش نداشته که مثل دیگران با هیاهو به جمع آوری رای بپردازد‌

ریحان محمد پور مردی که گفته می شود به واسطه سمت هایی که در تهران داشته سبب اشتغال تعدادی از جوانان گچساران و باشت شده است، ارتباط او حتی در زمان کنونی با خانواده حسینی  حسنه باقی مانده است. وی که منتسب به خانواده بحرینی می باشد امید دارد بواسطه حضور در قوه قضاییه و سابقه همکاری قبلی با رئیسی در صورت حضور در مجلس شرایط مساعدی را در این شهرستان رقم بزند.

باید حضور جوانان در این دور انتخابات را نقطه ی مثبتی برای آینده ی بهتر این حوزه انتخابیه دانست.

باید منتظر ماند که پنج شنبه و با اعلام تایید صلاحیت ها آیا تغییری در چیدمان کاندیدای این حوزه انتخابیه شکل می گیرد یا خیر؟



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 حسینی مهدی 1402/10/11 9:55:25

    زارع پور چی اون عددی نیست ها

    پاسخ
  • 2 کارشناس 1402/10/11 0:35:32

    افتو نیوز یا ابری نیوز تو چه گیرت میاد در این شورا شور انتخابات روزی چقدر می گیری و این فتوشتبها را درست می کنی همش دروغ و اختراع

    پاسخ
    • 2 - 1 نژاد آریائی پاسخ به : کارشناس 1402/10/11 11:50:56

      فککر نکنم افتونیوز،،جهت دهی خاصی داشته باشه،،ولی به نظر برخی از افرادی که پیگیر اخبار استان هستند اطلاع رسانی بدون از طرفداری دارد،خدا را گواه من اصلاً نه مدیریت ونه افراد دخیل در افتونیوز را نمیشناسم،واگر مطلبی را شک داشتم ،نظر نمیدهم،خداوند همه را به راه خیر هدایت کند

سایر اخبار
برگزدیدها