یادداشت
گفتگو و گزارش

اختصاصی اَفتونیوز


جلسه‌ی روز جمعه "مژدهی" در لنده؛ آغازی بر پایان موحد؟!

در روز جمعه ۸ دی ماه علی مژدهی در جلسه‌ای در روستای کهناب شهرستان لنده حضور پیدا کرد شلوغی این جلسه زنگ خطری برای تیم موحد بود به طوری که شنیده ها حاکی از آن است این جلسه آغازی برای عبور از موحد در دل پایگاه رای وی است.

جلسه‌ی روز جمعه "مژدهی" در لنده؛ آغازی بر پایان موحد؟!

اَفتونیوز| سیدمحمد موحد نماینده ادوار کهگیلویه بزرگ در دور گذشته در همه ی شهرستان ها و بخش ها آرای خوبی کسب کرده بود و با رای بیشتر از ۷۵۰۰۰ به مجلس راه یافت.

با توجه به موارد متعدد از جمله حضور همزمان بزرگواری و هاشمی و انتصابات قومیتی منتصب به سید محمد موحد پیش بینی میشد موحد قبول شود اما آرای وی در حوزه بویراحمد کاهش چشمگیری داشته باشد و  دوستان و اطرافیان وی خیالشان راحت بود که آرای حوزه ثلاث متعلق به خودشان است و اساس رواج این قوم گرایی به این سبب بود که موحد با از دست دادن هر طرف، دیگری را داشته باشد.

اما حضور «علی مژدهی‌پور» و «آیت‌الله سعادتیان» این تصور را دچار تردید کرده است.

مژدهی و سعادتیان هر دو در مصاحبه‌ها و صحبت‌های خود به نفی قوم گرایی تاکید داشتند و حتی مژدهی در جلسه با طلاب به راه انداختن واژه‌های ثلاث و بویراحمد را جهت منافع شخصی اعلام کرد.

با این تفاسیر گروه موحد روز به روز شرایط را برای خود سخت‌تر می بینند.

در روز جمعه ۸ دی‌ماه علی مژدهی در جلسه ای در روستای کهناب شهرستان لنده حضور پیدا کرد شلوغی و تعداد زیاد استقبال کنندگان از این جلسه، زنگ خطری برای تیم موحد بود به طوری که شنیده‌ها حاکی از آن است این جلسه آغازی برای عبور از موحد در دل پایگاه رای وی است.

موحد در دوره گذشته بیشتر از ۸۰۰۰ رای مردم لنده را کسب کرده بود در حالی که رقیب وی آرایش به زیر ۳۵۰۰ در این شهرستان رسید.

موحد هنوز نتوانسته است جلسه ای به این شلوغی در هیچ کجای حوزه انتخابیه برگزار کند و با وجود همراهان بسیار، عکس‌ها حکایت  از خلوتی و عدم استقبال از جلسات وی دارد.

امید موحد به آرای مردم لنده و سوق بیشتر از دیگران است و این دو شهر را در ادوار گذشته می‌توان حیات خلوت موحد قلمداد کرد، اما مردم لنده به خاطر عدم پیگیری کارهای عمومی و پسرفت  این حوزه انتقادها و گلایه‌هایی تندی از موحد دارند.

 شاید بتوان این جلسه که در یک روستایی از شهرستان لنده برگزار شد را پایان اطمینان خاطر  موحد و گروهش از حمایت همیشگی مردم این دیار دانست.

باید دید با این نه مردم شهرستان لنده و رویگردانی حوزه مرکزی کهگیلویه و چرام از موحد و عدم استقبال از وی آیا موحد به حضور ادامه می دهد و دلسرد از این تنهایی برای همیشه با سیاست خداحافظی می کند؟



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 کاظم جمشیدی 1402/10/13 1:19:1

    برعلیه حاج آقا تیتر بدددددد نزن

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها