یادداشت
گفتگو و گزارش

در همایش شکوه مشارکت عنوان شد:


هدایت‌خواه: مدیرکلی که نماز شب نخواند خیانت می‌کند/ زن، زندگی، آزادی فتنه بود/ هیئت اجرایی یک‌دست سلامت انتخابات را به خطر می‌اندازد

چهره شاخص اصولگرایان گفت: کسی که در این نظام مدیرکل می شود اگر نماز شب نخواند خیانت کرده است.

هدایت‌خواه: مدیرکلی که نماز شب نخواند خیانت می‌کند/ زن، زندگی، آزادی فتنه بود/ هیئت اجرایی یک‌دست سلامت انتخابات را به خطر می‌اندازد

ستار هدایت‌خواه نماینده ادوار بویراحمد در مجلس در اولین میتینگ انتخاباتی که با عنوان شکوه مشارکت در مسجد امام علی یاسوج برگزار شد گفت: فتنه‌ها می‌آید، مثل زن، زندگی و آزادی. لذا ماها باید فتنه‌شناس باشیم. احمدی‌نژاد و شیخ حسن هر دو رئیس جمهور گذشته مخالف جنگ در سوریه بودند، اما سردار سلیمانی ماند و مبارزه کرد. شهید سلیمانی فتنه را شناخت.

وی در ادامه گفت: در فتنه ۸۸ خیلی از کسانی که محرمانه‌ترین اطلاعات کشور دست آنها می‌رسید، فتنه را نشناختند. آقای هاشمی‌رفسنجانی سه روز قبل از انتخابات سال ۸۸ نامه بدون سلام به مقام معظم رهبری نوشتند. وقتی به آقای هاشمی رفسنجانی گفتند؛ فرزند شما جاسوس انگلیس است، گفت: با او برخورد کنید، اما اول پرونده را برای من بیارید تا بخوانم، بعد این کار را بکنید. پرونده را خدمت او بردند، اما دیگر خبری از آن پرونده نیست. حب به فرزند مانع فتنه‌شناسی و فتنه‌ستیزی شود.

هدایت‌خواه گفت: اگر کسی مراقب شیطان نباشد، حتماً بی‌بصیرت می‌شود. باید انگیزه‌هایمان را خالص کنیم و کارهایمان برای خداوند باشد. کسی که اهل ذکر و تقوا نباشد و مراقبت نکند، حتماً صاحب بصیرت نمی‌شود. 

وی افزود: از نظر من کسی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مدیرکل می‌شود و نماز شب نمی‌خواند، خیانت است.

رئیس سابق شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به دلایل کناره‌گیری خود از ریاست این شورا اشاره کرد و گفت: بنده به دلایل مسئولیت‌هایی که داشتم از این مسئولیت کنار رفتم. آقای غفاری به پیشنهاد دوستان که الحمدالله شخصیت سلیم‌النفسی هستند، به عنوان ریاست شورای ائتلاف معرفی شد.


هدایت‌خواه به ضرورت مشارکت در انتخابات گریزی زد و گفت: هر انسان مسلمان باید نسبت به جامعه اسلامی احساس مسئولیت کند و انسانی که نسبت به جامعه اسلامی احساس مسئولیت نکند، مسلمان نیست.

وی افزود: تمام حق‌طلبان عالم چشم‌شان به ایران است. نقطه امید همه مستضعفان عالم به ایران است و مشارکت در انتخابات به حفظ ایران اسلامی کمک خواهد کرد.

هدایت‌خواه در ادامه به انتخابات پیش‌رو گریزی زد و گفت: در انتخابات که هیئت اجرایی آن یکدست و مربوط به یک کاندیدای خاص هستند، سلامت انتخابات را به مخاطره می‌اندازد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه موظف هستیم نسبت به سرنوشت خود احساس مسئولیت کرده و در انتخابات شرکت کنیم، ما مدافع شورای نگهبان بوده و هستیم، اما در سپردن مسئولیت‌ها به افراد اصل بر اهلیت است. بر اساس قرآن باید مسولیت را به اهلش سپرد. شورای نگهبان نباید افرادی را که صلاحیت‌های لازم را ندارد به بهانه کاهش مشارکت تایید صلاحیت کند، این صحبتی بی ربط است و توجیه پذیر نیست.

هدایت خواه در ادامه صحبت‌هایی که در رسانه‌ها به او منتسب دادند را تکذیب کرد و گفت: بنده نگفتم که هر فردی که تایید شد اصلح است.

- هدایت خواه: نباید به بهانه مشارکت افرادی که صلاحیت ندارند تایید شوند

(گزارش تصویری این نشست را اینجا ببینید)
 

خبرهای مرتبط


نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 عدالت 1402/10/13 14:10:53

    نماز شب و ادعیه ها وروزه های مستحبی باید به قربت الهی و خالصاً لوجه الله خوانده شود نه برای قبولی وپست های مدیریتی دیگران که بعداً جامه وکلاه ریا ازآن ظاهر شود اگر مدیری بتواند معیشت ، فقر ، بیکاری مردم راحل کند و رضایت آنها را که رضایت خداست بدست آورد از صد ها سال عبادت روزه ونماز مستحبی که برای قبولی دیگران باشد بالاتراست چند تا آیه وحدیث حفظ کردی خیال می کنی علامه شدی مومن آن است که با مردم وبا درد مردم زندگی کند نه دنبال سیاست بازی و رد کردن افراد واستخدام های فامیلی وپست ومقام های دوستان حزبی

    پاسخ
  • 2 فقیر 1402/10/13 5:41:30

    نماز شب مستحب هست ولی حق الناس واجب هست رعایت شود حق الناس با این استخدامی های فله ای و انتصابات فامیلی و پارتی بازی که انجام میدن و هر روز بیشتر میشه.

    پاسخ
  • 3 قلندر 1402/10/12 22:11:49

    یعنی در باید بر همان پاشنه‌ی سابق بچرخد. ما و دوستان و دیگر هیچ

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها