یادداشت
گفتگو و گزارش

هفت هزار معلم کهگیلویه و بویراحمدی مسکن ندارند/مسکن فرهنگیان در دستور کار قرار می گیرد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان بیش از ۱۴ هزار نفر معلم دارد که حدود هفت هزار نفر آنها فاقد مسکن‌ هستند.

هفت هزار معلم کهگیلویه و بویراحمدی مسکن ندارند/مسکن فرهنگیان در دستور کار قرار می گیرد

معاون‌ عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیرعامل صندوق تامین‌ مسکن‌ فرهنگیان‌ کشور در راستای پیگیری مسکن‌ فرهنگیان دیدار و گفت و گو کردند.

علی محمد روستا روز پنجشنبه در این دیدار اظهار کرد: با توجه به نیاز فرهنگیان استان و ضرورت ساماندهی مسکن این قشر مساله تامین‌ مسکن آن ها در دستور کار معاونت هماهنگی امور عمرانی قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا نشستی با حضور آقای دهداری پور مدیرعامل تامین‌ مسکن فرهنگیان کشور برگزار و ضمن تبادل نظر و همفکری مقدمات امضا تفاهم‌نامه و انعقاد قرار داد جهت مشارکت در ساخت مسکن‌ فرهنگیان فراهم‌ شد.

روستا تاکید کرد: این استان بیش از ۱۴ هزار نفر معلم دارد که حدود هفت هزار نفر آنها فاقد مسکن‌ هستند و با توجه به کثرت جامعه فرهنگیان و نقش محوری آنها در تعلیم و تربیت می طلبد فکری اساسی در جهت محل مشکل مسکن فرهنگیان کرد.

معاون‌ عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در مسیر انعقاد تفاهم‌نامه و قرارداد نیازمند همکاری و پیگیری بیشتر آموزش و پرورش استان است و این‌معاونت آماده هرگونه همکاری، رایزنی و رفع موانع پیش روی انجام‌ این موضوع است.

 بر اساس تفاهم ‌نامه منعقده بین وزارتخانه های راه و شهرسازی و آموزش‌ و پرورش تأمین ۱۷۰ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای کشور برای معلمان و کارکنان آموزش و پرورش بدون مسکن با اعلام نیاز وزارت آموزش و پرورش و با استفاده از ظرفیت‌ ها، منابع مالی و امکانات موجود این ۲ وزارتخانه هدف‌ گذاری شده است اما تاکنون کاری در استان انجام نگرفته است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها