یادداشت
گفتگو و گزارش

چه کسانی در کهگیلویه و بویراحمد تایید و یا رد صلاحیت شدند+پاسخ شورای نگهبان

آنچه که در این میان بیش از هر چیز شنیده می‌شود تایید صلاحیت یکی از نامزدهای معروف انتخاباتی در یک حوزه انتخابیه و رد صلاحیت یکی از نامزدهای معروف حوزه انتخابیه دیگر است.

چه کسانی در کهگیلویه و بویراحمد تایید و یا رد صلاحیت شدند+پاسخ شورای نگهبان

اَفتونیوز|  بازار شایعات داغ داغ شده است، بسیاری از فعالان سیاسی و همچنین برخی مدیران و بخشی از مردم در تماس تلفنی با خبرنگار ما جویای تایید یا رد صلاحیت نامزدهای انتخاب در این استان می شوند.

اما آنچه که در این میان بیش از هر چیز شنیده می‌شود تایید صلاحیت یکی از نامزدهای معروف انتخاباتی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و رد صلاحیت یکی از نامزدهای معروف حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ است.

اگر چه در حوزه انتخابیه بویراحمد بزرگ نیز شایعاتی در خصوص رد صلاحیت یکی از نامزدهای معروف انتخابات شنیده می‌شود.

بر همین اساس گفت‌وگویی کوتاه با دکتر جوکار رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهکیلویه و بویراحمد داشتیم که در پاسخ می‌گوید این حرف‌هایی را که بعضی‌ها می‌گویند خود ما هم نشنیده‌ایم.

وی گفت: نتیجه را قرار است فردا شورای نگهبان از تهران برای ما بفرستد خود من هم هنوز هیچ نتیجه‌ای را دریافت نکرده‌ام متاسفانه بازار شایعات داغ شده است.

جوکار افزود: تاکنون ما هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌ایم تصمیمی که ما گرفته‌ایم به تهران ارسال شده و می‌بایست در تهران جمع‌بندی و برای ما ارسال شود که هنوز چنین کاری انجام نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که پس چرا مسئولان ستاد برخی از نامزدهای انتخاباتی به صراحت اعلام می‌کنند که کاندیدای آنها تایید شده است اظهار کرد: به شایعات توجه نکنید برخی شایعه و برخی هم گمانه زنی است.

این مسوول در پاسخ به این سوال که فردا چه موقع نتایج را به فرمانداری‌ها اعلام خواهید کرد گفت: معلوم نیست ممکن است فردا صبح یا فردا ظهر یا فردا شب این کار صورت گیرد بستگی دارد که چه زمان نامه برای ما ارسال شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 پاسخ 1402/10/20 6:54:33

    کاش متوجه پیام به جناب جوکار می شدی وازروندکارشورای نگهبان کمکی اطلاع تحجر .وکاسبان تحریم را پیش نمی آوردی وباعث انحراف موضوع نمی شدی و روی کاندیدخاص واکنش نشون نمی دادی.. دفاع جانبدارانه ازشخص خاص که به دلیل داشتن ثروت و مکنت گذشته خود را با کسب کرسی مجلس میخواد تکرار کنه خود مویدحذف دیگررقباست.ازفردخاص بت نسازیم..وبت ساز نباشیمدرخانه اگرمس است یک حرف بس است

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها