یادداشت
گفتگو و گزارش

اظهارات نماینده سابق بویراحمد بعد از تایید صلاحیت


زارعی: تا آخر در صحنه خواهم ماند

نماینده ادوار گذشته بویراحمد و دنا به برخی شایعات انتخاباتی پاسخ داد.

زارعی: تا آخر در صحنه خواهم ماند

اَفتونیوز| این روزها در هر کوچه و خیابان در جای جای استان کهگیلویه و بویراحمد آنچه که بیشتر شنیده می‌شود تحلیل‌های انتخاباتی است علاوه بر بازار شایعات تایید یا رد صلاحیت‌ها تحلیل‌ها و پیش بینی‌ها هم بازار گرمی دارد.

به گزارش فارس اما در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گویی رقابت میان نامزدهای انتخاباتی بیش از سایر حوزه‌های انتخابیه داغ‌تر بوده چرا که در این حوزه انتخابیه در صورت تایید و عبور از فیلتر شورای نگهبان چند کاندیدای شاخص با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

در این میان یکی از نامزدهای انتخاباتی غلام محمد زارعی نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد بزرگ است  که برخی هنوز معتقدند این نامزد شاخص انتخاباتی تا آخر در صحنه نمی‌ماند و ممکن است با روشن شدن عرصه انتخابات و اعلام کاندیداهای قطعی از سوی شورای نگهبان وی تجدید نظری در ماندن یا نماندن داشته باشد .

در همین خصوص گفتگوی کوتاهی با غلام محمد زارعی نماینده ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد بزرگ داشتیم زارعی در پاسخ به این سوال که آیا تا آخر در انتخابات خواهید ماند چنین پاسخ داد که با روشن شدن وضعیت تایید صلاحیت‌ها و بودن ما در صحنه قطعاً تا آخر خواهیم ماند.

وی در پاسخ به این سوال که بعضی‌ها تحلیل می‌کنند که ماندن یا نماندن شما به تایید یا رد صلاحیت برخی از نامزدهای دیگر مرتبط است گفت این تحلیل‌ها نادرست بوده و بودن و نبودن ما در انتخابات هیچ ربطی به بودند یا نبودن دیگران ندارد و قطعاً تا آخر در میدان خواهیم ماند و کار خود را انجام خواهیم داد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 سید 1402/10/16 0:27:6

    انشالا که تایید صلاحیت دکتر بهرامی تایید بشه

    پاسخ
  • 2 دنا 1402/10/15 20:31:53

    کی ای وت بیه

    پاسخ
  • 3 دنا 1402/10/15 19:48:55

    پیرو اون جلسه ای که با تا جگردون داشتی ، ایشان گرای کار را بهت داد که گفت : شرط ماندن شما در صحنه فقط اینه که بهرامی رد بشه !!!! دست درد نکنه جناب اقای حاجی ، عجب کاریش کردی !!

    پاسخ
  • 4 سپیدار 1402/10/15 18:47:43

    آن سالها زارعی میماند بعداز دکتر بهرامی رای ما زارعیع

    پاسخ
    • 4 - 1 سالار پاسخ به : سپیدار 1402/10/15 22:49:48

      جان خودت از اراوند کمتر رای میاری .بگیر خونت بشین

سایر اخبار
برگزدیدها