یادداشت
گفتگو و گزارش

بیانیه هواداران «بزرگواری » در خصوص عدم تاییدصلاحیت «هاشمی‌پور»


دامان سید از شیوه‌های ناصواب مبراست/ همه پرونده‌سازان را می‌شناسند!/ محبوبیت «بزرگواری» رقبا را به هراس انداخت!

جمعی از هواداران مردمی سیدعلی‌محمد بزرگواری بیانیه‌ای در خصوص عدم تاییدصلاحیت عدل هاشمی‌پور منتشر کرد.

دامان سید از شیوه‌های ناصواب مبراست/  همه پرونده‌سازان را می‌شناسند!/ محبوبیت «بزرگواری» رقبا را به هراس انداخت!

اَفتونیوز| جمعی از هواداران  “سیدعلی‌محمد بزرگواری”  بیانیه‌ای را در خصوص عدم تاییدصلاحیت “ عدل هاشمی‌پور” منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بنام خدا

مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَيْرُ الْماکِرينَ

سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴

مردم عزیز کهگیلویه بزرگ

انتخابات، نماد تجلی اراده شما در امور کشور است. انتخابات مجلس مجرای ورود تک تک مردم برای حاکم شدن بر سرنوشت خویش است. در حالی که سالهاست رهبر انقلاب، همگان را به تبیین خدمات نظام و شفافیت مسائل روز دعوت می‌نماید، عده‌ای که سابقا فضای سیاسی کهگیلویه را مشوش می‌کردند و این تشویش را لازمه و پیش‌نیاز ورود خود به عرصه قدرت می‌دانستند و می‌دانند و با ایجاد شکاف‌های قومیتی و جناحی، مردم را دچار مشکلات فزاینده‌ای می‌نمودند، باز امروز سعی دارند با ترفندهایی دیگر، با موج‌سواری بر شیوه‌های ناصواب، باز هم بر اریکه قدرت تکیه دهند. اینک طراحان دو قطبی‌های کاذب و مصیبت‌بار قومیتی، با نشر مطالبی خلاف واقع سعی دارند، ادعای کذب دخالت سید پاک‌سیرت، علی‌محمد بزرگواری در ماجرای عدم احراز صلاحیت فرزند شایسته این دیار سردار سرافراز عدل هاشمی‌پور را، مستمسکی برای تشویش اذهان عمومی قرار دهند و از این فضای غبارآلود برای امیال سیاسی خود بهره‌ها ببرند و باز هم کهگیلویه را فدای مطامع باند و محفل خویش سازند و خانواده‌سالاری را تداوم بخشند.

ما، ضمن آرزوی احراز صلاحیت برای جناب سردار هاشمی‌پور و دعوت همگان به آرامش و احترام به همه فعالان عرصه انتخابات، نکات زیر را به استحضار مردم شریف می‌رسانیم:

روند تاییدصلاحیت‌ها در انتخابات، ساز و کار قانونی خویش را دارد. هیئت‌های اجرائی، هیئت‌های نظارت و شورای نگهبان، طی یک فرایند، این روند را طی می‌کنند و هیچ شخصی توان دخالت در این روند را ندارد.

مردم عزیز ما، سالهاست که فعالان سیاسی این دیار را و خصلت‌های آنان را می‌شناسند.

مردم ما، پرونده‌سازان و شیوه‌های ناجوانمردانه آنها را می‌شناسند و نهادهای ذیربط و چشم‌های بیدار دستگاههای نظارتی هم بر این امور اشراف دارند. دامن سیدصادق ما علی‌محمد بزرگواری، از این شیوه‌های ناصواب،مبراست.

ما معتقد به رقابت سالم در یک بستر آرام اجتماعی هستیم.

محبوبیت تاریخی آقای بزرگواری و افزایش روزافزون پایگاه مردمی ایشان، طالبان قدرت را به شدت هراسناک کرده است. آنها، خود را بر لبه حذف از عرصه سیاست می‌بینند.

آنها بیش از هرچیز از آگاهی مردم می‌ترسند و تمام تلاش‌شان را بکار خواهند بست تا این فضا را ملتهب و مشوش و مبهم و مه‌آلود کنند و روش‌های ناصوابشان را ادامه دهند و باز هم کهگیلویه را غرق گرداب فقر و محرومیت و قومیت‌گرایی کنند. لذا ضمن محکومیت چنین شیوه‌هایی، به مردم عزیز و خصوصا به همه طرفداران و علاقه‌مندان سیدعلی‌محمد بزرگواری توصیه می‌کنیم با هوشیاری و رصد حرکات ناصواب نفاق‌افکنان، راه را بر مروجان تهمت و افترا و طالبان قدرت، مسدود کنند، تا زمینه برای مشارکت حداکثری مردم فراهم گردد.

ما نه رندان ریاییم و حریفان نفاق
 آن که او عالم سر است بدین حال گواست

جمعی از طرفداران سید علی‌محمد بزرگواری



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 خلوص نیت 1402/10/16 20:18:25

    ازخالص سازان هرچه بگویید برمی آید اینها از همان حزب ودسته ای هستند که رفتند شوری نگهبان تا حکم رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی نگرفتند بیرون نیامدند درگذشته به سردار سازندگی کشور رحم نکردند حال به سردار سازندگی کهگیلویه رحم می کنند انشاء اله درآینده ای نزدیک همه چیز روشن می شود

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها