یادداشت
گفتگو و گزارش

آغاز پیش نام‌نویسی حج تمتع در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: زاِئران حج در استان برای پیش نام‌نویسی و واریز علی الحساب ودیعه تمتع به سامانه https://reserve.haj.ir مراجعه کنند.

آغاز پیش نام‌نویسی حج تمتع در کهگیلویه و بویراحمد

سید محسن قوامی نژاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی های سازمان حج و زیارت، پیش نام نویسی (نام‌نویسی مقدماتی) از متقاضیان اعزام به حج تمتع سال‌۱۴۰۳ از جمعه ۱۵ دی آغاز شده است.

وی افزود پیش نام‌نویسی از افراد اولویت‌دار تشرف به حج تمتع سال ۱۴۰۳ با مراجعه واجدان شرایط به سامانه https://reserve.haj.ir و به‌صورت غیرحضوری قابل انجام است.

مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متقاضیان باید با مراجعه به سامانه یاد شده، نسبت به تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات خود و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.

قوامی نژاد ابراز کرد: دارندگان فیش‌های ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۲۹/۱۲/۱۳۸۵، دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱/۰۲/۱۳۸۶ و دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱/۰۴/۱۳۸۶ قبل از نام‌نویسی با مراجعه به سامانه https://reserve.haj.ir نسبت به تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات خود و اخذ کدرهگیری اقدام کنند.

در صورت مراجعه نکردن هر یک از اولویت های اعلام شده در زمان مقرر، برای تکمیل ظرفیت های خالی موجود، از دارندگان اولویت‌های بعدی دعوت خواهد شد.

همه متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۳ باید مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال معادل ۱۴۰ میلیون تومان (با احتساب مبلغ قبض ثبت نام اولیه و سود آن) و از طریق درگاه اینترنتی سازمان حج و زیارت پرداخت کنند.

باقی‌مانده هزینه سفر (که بر مبنای هزینه‌های ارزی و ریالی محاسبه می‌شود) هنگام نام‌نویسی قطعی افراد در کاروان های اعزامی دریافت می‌شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها