یادداشت
گفتگو و گزارش

مراسم تجلیل از بانوان هنرمند شرکت کننده در جشنواره تئاتر مناطق کشور در گچساران برگزار شد

به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)یگانه دخت نبی اکرم (ص) از بانوان هنرمند رشته هنرهای نمایشی شرکت کننده در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور تجلیل شدند

مراسم تجلیل از بانوان هنرمند شرکت کننده در جشنواره تئاتر مناطق کشور در گچساران برگزار شد

اَفتونیوز| به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)یگانه دخت نبی اکرم (ص) از بانوان هنرمند رشته هنرهای نمایشی شرکت کننده در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران ،این مراسم با حضور  حکیمه حسینی مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان گچساران و بانوان هنرمند در محل سالن کنفرانس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار گردید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و پاسداشت مقام و منزلت آن بزرگ بانوی جهان اسلام اظهار داشت: روز زن بهانه ای است تا از بانوان هنرمندی که برای این اداره‌ در عرصه‌های مختلف موفقیت هایی را کسب نموده اند تقدیر نماییم.

اورنگ نارکی تصریح کرد: حضورفعال زنان در جامعه ، نقش مهم و کلیدی در پویایی و نشاط اجتماعی دارد.

نارکی خاطر نشان کرد : بانوان بر اساس توانایی‌ها و شایستگی های خود توانسته‌اند در عرصه‌های گوناگون جامعه حضور و فعالیت نمایند و در همین راستا در بیست وهشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور که در استان فارس برگزار گردید ستایش صفدری رتبه دوم بازیگری در بخش تئاتر صحنه ای و شکوفه عاشوری رتبه دوم بازیگری در بخش تئاتر خیابانی و راضیه فصیح رتبه سوم طراحی لباس را کسب کردند.

حکیمه حسینی مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان گچساران هم افزود : فاطمه زهرا(س) الگویی برای بانوان در همه زمان‌ها است، او اسوه کامل اخلاق و پاکی است و بانوان مسلمان می‌توانند با بهره‌گیری از این الگوی ناب اسلامی زندگی سعادتمندی داشته باشد.

حسینی در ادامه به بیان مطالبی در خصوص اهمیت و ارزش وجودی بانوان در نظام اسلامی و توجه و احترام ائمه اطهار (ع) بر شان و منزلت بانوان پرداخت.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر ازبانوان هنرمند تجلیل به عمل آمد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها