یادداشت
گفتگو و گزارش

درخشش هنرمند گچسارانی در جشنواره بین المللی خوشنویسی السفیر عراق

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : صادق شیخ ممو هنرمند رشته خوشنویسی نستعلیق از شهرستان گچساران موفق به کسب رتبه سوم در جشنواره بین المللی خوشنویسی السفیرعراق در شهر نجف شد.؛

درخشش هنرمند گچسارانی در جشنواره بین المللی خوشنویسی السفیر عراق

اَفتونیوز| رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : صادق شیخ ممو هنرمند رشته خوشنویسی نستعلیق از شهرستان گچساران موفق به کسب رتبه سوم در جشنواره بین المللی خوشنویسی السفیرعراق در شهر نجف شد.؛

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران ،اورنگ نارکی افزود : صادق شیخ ممو متولد سال ۱۳۷۱ در شهرستان گچساران است . وی از سال ۸۵ خوشنویسی را زیر نظر استاد هاشمی آغاز کرد و در سال ۱۳۹۰ مدرک ممتاز خوشنویسی را اخذ کرد و در سال ۱۳۹۵ موفق به کسب مدرک فوق ممتاز خود شد.

 

وی افزود : صادق شیخ ممو از سال ۱۳۹۵ تا کنون مسئول انجمن خوشنویسان شعبه باشت و موسس آموزشگاه هنرهای تجسمی نگاه نو در گچساران می باشد .

 

نارکی گفت : این هنرمند ازسال ۱۴۰۱ تا کنون مشغول گذراندن دوره ی استادی در محضر استاد قاسم احسنت در شیراز می باشد.

 

نارکی بیان کرد : خوشنویسی ایرانی آمیخته با مضامین و آیات قرآنی و احادیث ائمه اطهار( ع)است و این زیبا نوشتن ها می تواند این آیات و مضامین زیبا را در قالب زیبایی در زندگی مردم و در جامعه ساری و جاری کند.

 

گفتنی است : وی در جشنواره های استانی ملی و بین‌المللی بسیاری شرکت کرده ودراین جشنواره ها حائز رتبه های متعددی گردیده است.

دو سال متوالی برگزیده ، تندیس و دیپلم افتخار جشنواره های ملی جوانان در نیشابور و سنندج را کسب کرده ودر سال ۹۵ رتبه ی اول جشنواره ملی فانوس و تندیس و دیپلم افتخار این جشنواره را اخذ کرد.

در سال ۹۸ رتبه ی برتر جشنواره ملی قداست قلم و دیپلم افتخار این جشنواره را بدست آورد.

خاطر نشان میشود مهمترین عنوان کسب شده رتبه ی سوم جشنواره ی بین المللی السفیر نجف در کشور عراق بوده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها