یادداشت
گفتگو و گزارش

پاسخی به مطلب تحرکات هواداران عدل هاشمی‌‌پور؛ امید به تایید صلاحیت یا سنگین کردن هزینه شورای نگهبان

در پی نشر مطلبی با عنوان پاسخی به مطلب تحرکات هواداران عدل هاشمی‌‌پور؛ امید به تایید صلاحیت یا سنگین کردن هزینه شورای نگهبان یکی از مخاطبین این سایت خبری در مطلبی به شرح زیر به این مطلب پاسخ داده است:

پاسخی به مطلب تحرکات هواداران عدل هاشمی‌‌پور؛ امید به تایید صلاحیت یا سنگین کردن هزینه شورای نگهبان

اَفتونیوز| در پی نشر مطلبی با عنوان پاسخی به مطلب تحرکات هواداران عدل هاشمی‌‌پور؛ امید به تایید صلاحیت یا سنگین کردن هزینه شورای نگهبان یکی از مخاطبین این سایت خبری در مطلبی به شرح زیر به این مطلب پاسخ داده است:

نگارنده در ابتدای سخن معتقد است هنگام شایعه رد صلاحیت ها تمان اذهان عمومی به سمت عدل هاشمی پور رفته است اما دلیل موجهی برای این ادعا ندارد و طوری صحبت می کند گویا از اسراری آگاه است که کسی نمی داند و طوری با جامعه سخن می گوید که از ابتدا مطلع بوده که هاشمی پور رد صلاحیت می شود و در پشت این فرض اذهان عمومی را درگیر می کند این در حالی است که اگر مردم در تایید صلاحیت هاشمی پور شکی داشتند اینگونه موج موج به سمت وی نمی آمدند که باعث ترس رقبا شود .

لذا اگر استقبال بی نظیر مردم از سردار و این ادعا را کنار هم قرار دهیم میتوانیم بگوییم عده ای در آرزوی رد صلاحیت هاشمی بودند.

نگارنده از ریختن خون از دماغ کسی و ربط آن به هاشمی پور سخن می گوید اما به طور واضح و مبرهن نمیگوید این استنادش به چه دلیل است؟ هاشمی پور در سال ۹۸ که توسط مردم انتخاب نشد ضمن تبریک به رقیب و تمکین به رای مردم به فعالیت های شخصی و عمومی خود ادامه داد و بعد از اعلام رد صلاحیت ها ضمن اعلام به دوستانش حفظ آرامش و صبر را از آنان خواست اینکه نگارنده با این جمله سعی دارد جو جامعه را متشنج و آنگاه به هاشمی پور ربط دهد نشان می دهد که تهدیدی آشکار برای جامعه در حال وقوع است و شاید عده ای به نام هاشمی پور سعی در انجام کاری خواهند داشت و باید از همین حالا نهادهای امنیتی با سخت گیری شدیدتر این موارد را مد نظر داشته باشند و اجازه ندهند مرقومه های این چنینی آرامش را از جامعه بگیرند.

نگارنده با وضع آشفته ای سعی دارد موارد متعددی را به هاشمی وابسته سازد و از عدم تمکین به قانون و منع فعالیت انتخاباتی سخن گفته است !! گویا در تمام متن تلاش می شود با هر ترفندی اثبات کند هاشمی باز نمیگردد و باید طرفدارانش موضع خود را تغییر دهند این در حالی است که شروع رسمی فعالیت های انتخاباتی از ۳ اسفندماه به مدت یک هفته است و هر فعالیتی تا قبل از این تارخ با حضور کاندیداها نشانگر بی توجهی است و در حالت فعلی تنها هاشمی پور که در جمع طرفدارانش حضور ندارد به قانون تمکین کرده است .

نگارنده به طور مکرر تاکید میکند هاشمی باید دلایل رد صلاحیت خود را به طرفدارانش اعلام کند! این باید از کجا ناشی می شود کسی نمیداند نگارنده کیست یا از چه چیز مطلع است که اینگونه باید می نویسد و سعی در القای ناامیدی به ذهن مخاطب خویش دارد اما چیزی که واضح است نگارنده با نگرانی شدید از همایش های باشکوه هاشمی دست به نگارش زده است که در کل نتن سعی دارد به مخاطب القا کند همایش ها برگزار نشود !

آنچه نگارنده در پی آن است نمی یابد ما هواداران عدل هاشمی پور آنچه را بر صحیفه ی دل نگاشتیم حذف نمی کنیم و همچنان پای عهدی که بستیم می مانیم و رجای واثق داریم آنچه خیر ما و عدل هاشمی پور باشد رقم می خورد و اما تا هر زمانی که نتایج نهایی اعلام شود از تلاش دست بر نمی داریم و با حضور سردار هاشمی پور انتخاباتی در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار می کنیم.

(مطلب منتشر شده نظر نویسنده است و انتشار آن در سایت افتونیوز به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نمی‌باشد)



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 علیزاده 1402/10/26 0:45:40

    سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه! گیریم هرچی گفتین راست باشه! اگر شما راست میگین، و حامی صد در صد ایشون (آقای هاشمی) هستید، چرا بدون نام نویسنده مطلب منتشر شد! یه جای کار خودتون میلنگه!! اگر شما راست میگین، چه اشکالی داره که آقای هاشمی در مقام پاسخ به این سوال بر بیان، که چرا رد صلاحیت شدن! واقعا مشکل از کجاست! اگر آب دریا و طلا پاکن، پاسخ بدن!!!! شما هم دیگر نیازی به این نیست که دست روی زخم مردم بزارید و از آب گل آلود ماهی بگیرین! اطلاع کامل از هر دو طرف دارم که میگم! به قول مرحوم مغفور، مرد خدا و وارسته دکتر لاهوتی عزیز، همشون بو پسندی که تفاوتی وهم نیستن! جرم حرف شمایی که بدون نام تهمت زدی به مردم، با کار ناپسندی که توی این چند دهه به سر مردم کهگیلویه بزرگ آوردن، بیشتر نباشه کمتر نیست! گفتم آبو گل آلوده دیدی که دست به کار ماهیگیری کردی!!! از خدا بترسید و بزارید مردم خودشون تصمیم بگیرن!!! وقتتون بخیر و خوشی

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها