یادداشت
گفتگو و گزارش

اَفتونیوز بررسی می کند:


موحد و اثر وارونه یک نشست انتخاباتی / نماینده با «چنگلوا» کامبک نزد!

آنها برای برگزاری نشست در محل یک گاوداري شخصی ( تنها پروژه موحد در چهار سال که هنوز افتتاح نشده است) کل نیروهای خود را در اقوام و طوایف، اداره جات و بخش های مختلف در حوالی روستای چنگلوا گرد هم آوردند اما دریغ از اینکه متن جامعه و بومی منطقه با آنها همراهی کند و اینگونه شد که این نشست دقیقا برعلیه موحد عمل کرد و اثر وارونه داشت.

موحد و اثر وارونه یک نشست انتخاباتی / نماینده  با «چنگلوا» کامبک نزد!

اَفتونیوز| سید محمد موحد بعد از یک سکوت طولانی و تایید صلاحیت بالاخره در کهگیلویه آفتابی شد.

تیم فکری پشت پرده موحد گمان می‌کردند با حربه های دِمُده و دم دستی دوره های قبل می‌توانند موج را به سمت نماینده برگردانند.

آنها پیش خود اینگونه برنامه ریزی کردند که احتمالا با یک نشست شلوغ و پرجمعیت در حومه غربی شهر دهدشت  میتوانند برنده مسابقه ۶ امتیازی باشند و از طریق این نشست بقیه بخش ها را با خود همراه کنند.

در استان کهگیلویه عرف است  که در ایام انتخابات برای به رخ کشیدن، چنین نشست هایی را در  بخش ها و روستاهای مختلف برگزار کنند تا جو عمومی را متقاعد به همراهی کنند.

هرگاه محل نشست قرابت قومیتی نزدیکی با کاندید مورد نظر نداشته باشد کارایی این نشست ها دو چندان می شود، چراکه تلویحا به این معناست که در اوردگاه مقابل یارگیری شده است.

اما اردوگاه موحد به اشتباه گمان می کند که صرفا با برگزاری نشست میتواند ورق را برگرداند، چرا که قبل از یک نشست اثرگذار، باید زمینه ها و بستر آن در متن جامعه فراهم باشد، در واقع، پیش قراول هر نشست، جو عمومی است و اینجا نقطه ای بود که همراهان موحد از آن غافل بودند.

در واقع تیم موحد در دوره قبل از طریق این نشست ها جو را با خود همراه کرد اما در چهار سال پیش برخی نارضایتی ها از هاشمی پور و حامیان اش اتمسفر عمومی را برای پلتیک زدن آماده کرده بود اما در این دوره تیغ انتقادات نه در این چهار سال بلکه چهل سال اخیر به سمت  شخص موحد روانه شده است.

آنها برای برگزاری نشست در محل یک  گاوداري شخصی ( تنها پروژه  موحد در چهار سال که هنوز افتتاح نشده است) کل نیروهای خود را در اقوام و طوایف، اداره جات و بخش های مختلف را در حوالی روستای چنگلوا گرد هم آوردند اما دریغ از اینکه متن جامعه و مردم  بومی منطقه با آنها همراهی کند و اینگونه شد که این نشست دقیقا برعلیه موحد عمل کرد و اثر وارونه داشت.

این نشست نشانه عجز، آشفتگی حلقه انتخاباتی موحد بود و اگر شرایط به اینگونه پیش برود بعید نیست تا پیش از موعد انتخابات او به خوزستان کوچ کند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 سعید 1402/10/21 23:15:28

    حتما برای افتتاحیه گاو داری رفته بوده

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها