یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت؛


« کلات دشمن‌زیاری» هم موحد را رستگار نکرد!

بعد از نشست بی‌رمق تشکیلات موحد در گاوداری معروف چنگلوا، امروز هم یکی دیگر از نمایشهای ضعیف موحد بر روی پرده رفت و تماشاگران چندانی را نتوانست به عرصه بیاورد.

« کلات دشمن‌زیاری» هم موحد را رستگار نکرد!

اَفتونیوز| انتخابات در کهگیلویه همیشه از حساسیت بالایی برخوردار بوده است. این عرصه، اگر چه هنوز آن  شور و حرارت لازم را ندارد اما هر چه به فضای انتخابات نزدیکتر می‌شویم، تلاش برای یارگیری و جلب نظر مردم از طرف کاندیداها بیشتر می‌شود.

وضعیت سیدمحمد موحد اما این دور با همه ادوار انتخابات متفاوت است، به جرات می‌توان گفت که در هیچکدام از ادوار مختلف انتخابات از چهل سال پیش تاکنون، موحد، چنین حالت متزلزلی را در اردوگاه خویش تجربه نکرده است.

بعد از نشست بی‌رمق تشکیلات موحد در گاوداری معروف چنگلوا، امروز هم یکی دیگر از نمایشهای ضعیف موحد بر روی پرده رفت و تماشاگران چندانی را نتوانست به عرصه بیاورد.

موحد، علیرغم بکارگیری همه  ظرفیت‌هایش در حوزه‌های مدیریتی و پیمانکاران وابسته و متنفذان محلی، باز هم نتوانست نمایشی در خور برای بدست گرفتن جو عمومی داشته باشد.

امید اصلی موحد به دو حوزه سوق و دشمن‌زیاری بود که از جمله پایگاه‌های سنتی وی در ادوار مختلف انتخابات بوده است اما در هر دو حوزه با یک (نه) بزرگ روبرو شد.

به نظر می‌رسد که در کنار عملکرد ضعیف و گاها تبعیض‌آمیز، موحد در چهار سال اخیر، تشکیلات پیر و فرتوت و سنتی‌اش، توان برنامه‌ریزی برای تهییج و جلب نظر مردم را ندارند. گویی مردم مصمم شده از وی برای همیشه عبور کنند.

علیرغم بکارگیری تمامی ابزارها و شیوه‌های ممکن از طرف جریان عزت، موحد، اسفند خوبی را پیش رو نخواهد داشت و مردم کهگیلویه به این مهم واقف شده‌اند که دیگر جایی برای پیرمردها نیست!



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 دشمنزیاری 1402/12/2 22:13:32

    سلام بر ایل غیور دشمنزیاری دوستان ٣٠ ساله سیدل سیدیمحمید کلاه سرمون گذاشتند غیرت داشته باشید به این پیر .............. نه نه نه نه بگید. بخدا عامل بدبختی کهگلویه همین پیر ............ه. تورو خدا فکر کنید.

    پاسخ
  • 2 سید عنایت اله موسوی 1402/10/23 19:10:49

    مخالفین وضعیت اسفناک کهگیلویه لنده چرام وبهمئی معلول وظیفه نشناسی وتبعیض و پرداختن به امور شخص وتجدید ......... موحد است که اگر صد سال دیگر همه ولو باوجود دولت های همسو عقب ماندگی این حوزه همچنان ادامه دارد.خوشبختانه هم افکار عمومی وهم نخبگان این دوره متوجه این مهم شدند.اجماع برروی گزینه دیگری از بین داوطلبین نمایندگی بهترین تضمین در برداشتن گام اول برای تحول وتوسعه است

    پاسخ
  • 3 ح د 1402/10/23 14:15:9

    به کوری چشم دشمنان موحد بیشتر ازدورقبل رآی میاره

    پاسخ
  • 4 سارا 1402/10/22 1:11:28

    بقران هرکی ب این موحد رای میده یا سالم .... نیست یا ... چرا دلتون نمیسوزه برای خانوادهاتون. اقا پیر پیر جسمی ... نمیکشونه

    پاسخ
    • 4 - 1 حد پاسخ به : سارا 1402/10/23 14:16:6

      چراقسم میخوری ،موحداین دورهم قبوله ،توترک برنداری

سایر اخبار
برگزدیدها