یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت؛


معاون سیاسی استاندار و یک شعار تکراری دیگر!

اظهاراتی که بیشتر شبیه به تعارفات مرسوم است وگرنه کیست که نداند خود جناب هاشمی اگر حمایت‌های بی‌شائبه نماینده کهگیلویه و نسبت فامیلی با او نبود چگونه می‌توانست در سمت معاونت سیاسی استاندار جلوس نمایید

معاون سیاسی استاندار و یک شعار تکراری دیگر!

اَفتونیوز| اخیرا سیدجواد هاشمی معاون سیاسی استاندار در نشستی گفته که حضور مدیران را در برنامه تبلیغاتی و همراهی با کاندیداها منع کردیم و اگر جایی مشاهده کردید با دلیل مطرح کنید تا برخورد قانونی به عمل آید.

رئیس ستاد انتخابات استان استفاده از بیت‌المال و موقعیت شغلی برای کاندیداهای انتخابات را خلاف قانون دانست و گفت: قطعا با چنین موردی برخورد می‌شود.

خطاب به جناب معاون باید گفت طرح این موضوعات چنان دم‌دستی و تهی از معنا شده که نه برای مردم دارای اهمیت است و نه برای خود مدیران!

اظهاراتی که بیشتر شبیه به تعارفات مرسوم است وگرنه کیست که نداند خود جناب هاشمی اگر حمایت‌های بی‌شائبه نماینده و نسبت فامیلی با او نبود چگونه می‌توانست در سمت معاونت سیاسی استاندار جلوس نمایید؟ اگر دولت انقلابی جرعه‌ای از خود استقلال داشت به چه شکل سه فرماندار در یک حوزه انتخابیه مستقیم و غیرمستقیم در نسبت معنادار قومیتی با نماینده قرار می‌گیرند؟! اگر قانون مهم بود و اجرا می‌شد چگونه سیاهه‌ای از بستگان نماینده در مناصب مهم مختلف قرار می‌گرفت و اسامی آنها در فضای مجازی و محافل سیاسی استان دست به دست می‌چرخید! 

نه جناب هاشمی‌مهر! سالهاست که این حنا دیگر رنگ ندارد و در این میان اصلا چه اهمیتی دارد مدیران بصورت علنی و در مراسمات نماینده را همراهی کنند یا نه؟ به فرض رصد شدند در نهایت چه اقدامی صورت می‌گیرد؟ در پشت پرده ماجرا چه خبر است‌؟‌ جو غیرمنطقی و باندبازی و «بنکو گرایی» ادارات کهگیلویه و بویراحمد در بحث انتخابات را چگونه توجیه می‌کنید؟!

زمانه این صحبت‌های نخ‌نما به سر آمده و اگر شما اندکی برای قانون انتخابات احترام قائل بودید، روزانه در کوی و برزن کاندیداهای انتخابات و نمایندگان با عناوین مختلف مذهبی و غیرمذهبی خارج از موعد تبلیغات نشست انتخاباتی برگزار نمی‌کردند! 

لطفا با مردم شوخی نکنید و با طرح این مسائل روان آنان را بیش از این آزرده نکنید.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 10 نظر

  • 1 رویا 1402/12/14 15:47:52

    کم دروغ بگو همش سرطان میشه در وجودت حق رای ما مردمی که با پول پاشی ضایع شد و شما انکار می‌کنی ... بهت

    پاسخ
  • 2 احسان 1402/10/23 20:2:15

    اینکه شما به عمد یا عدم آگاهی چشم به روی توانمندی ایشان می بندی جای بسی تعجب است. کیست که نداند در تمامی ادوار مجلس آنکه در استان مدیر می شود از لابی سیاسی برخوردار است و صد البته نه در سطح استان که در تمام کشور چنین رویه ای وجود دارد. اما موضوع اصلی این است که کسی که مدیر می شود آیا صرفا دارای لابی سیاسی است و چند صباحی را بر مسند مدیریت می نشیند و اصلا برایش مهم نیست که در زیرمجموعه اش چه میگذرد یا اینکه شایستگی و توان لازم را داراست و تغییری در سازمان زیرمجموعه خود ایجاد میکند؟ و ایضا اینکه شخصی مثل شما که خود را خبرنگار می داند ولی هنوز بعد از دو سال و اندی ایشان را نشناخته ای و نمیدانی که برایشان نه مجیز مهم است و‌نه تخریب و چشم را بسته، دهان را باز و بدون فکر، قلم را به تخریب و نه انتقاد از ایشان بر کاغذ روانه میکنید جای تعجب است.

    پاسخ
  • 3 رضا 1402/10/23 18:4:3

    ضعیف ترین معاون سیاسی اقای هاشمی مهر فیلم چهار سال قبل کنار موحد ایستاده ................. موحد ....کارشناس الهیات دانشگاه ازاد دهدشت با ...... لیسانس گرفت قطع الرجال است ک ایشان در دولت انقلابی معاون سیاسی شدند .درود بر افتونیوز

    پاسخ
    • 3 - 1 اکبر پاسخ به : رضا 1402/10/24 8:27:8

      اینقد تابلو حسادت نکنید و ننویسید قشنگ مشخصه از آشناهای هاشمی هست و از حسادت یا بخاطر پاکدستی و همراهی نکردن هاشمی با خرابکاریاش اینطور سوخته اصلا دیپلم باشه مهم پاکدستی و صداقت و تجربه کاری موفق ایشون در وزارت کشور و دلسوزیش هست برای ما مردم حالا شما میخوای از حسادت تخریب کنی با خودت

  • 4 معین 1402/10/23 15:50:45

    اقای ارام شما و امثال شما حالاحالاها باید بسوزید ،سوابق اقای هاشمی گویای همه چیز است معاونت سیاسی کمترین جایگاهی است ک با توجه ب شایستگی و پاک دستی ایشون میشد براشون درنظر گرفت ، تهمت ها و تخریب های شما هم کوچکترین خدشه ای ب ارزش وجایگاه ایشون وارد نخواهد کرد.

    پاسخ
  • 5 سیسخت 1402/10/23 15:35:36

    درود بر معاونت دلسوز ومردمی وزحمتکش استانداری

    پاسخ
  • 6 مهقلی 1402/10/23 14:40:14

    حقد و عضب شما نسبت به هاشمی اظهر من الشمس هست جناب آرام بر همگان ثابت شد که هاشمی علیرغم تمامی بی مهری ها و حملات روز افزون به خودش کوچکترین تخطی از خط مشی همیشگی خود یعنی صداقت درگفتار و‌کردار نداشت. در این مدت که برنامه زمانبندی انتخابات در سراسر کشور شروع شد ایشان با تمام وجود برنامه ریزی هایی در سراسر استان داشته اند که در هیچ دوره ای سابقه نداشته است. کدام انتخابات را به یاد دارید که تا این حد جلسات و برنامه ریزی برای سلامت انتخابات و حضور حداکثری مردم اجرا شده باشد؟

    پاسخ
    • 6 - 1 مهقلی پاسخ به : مهقلی 1402/10/24 10:26:4

      پاسخ به یاسوج: همشهری محترم شما نه ایشان را میشناسید نه قطعا تا کنون با ایشان برخوردی داشتید به همین خاطر فقط از روی تعصب حرفی زده اید که چیزی گفته باشید، خود محمود آرام که نونش توی تخریب آقای موحد، هاشمی و هر کسی هست که بهش باج نمیده. شما هم قبل از اینکه توی بازی محمود آرام نسبت به کسی که نمیشناسی بازی کنی، برو هم محمود ارام را بشناس هم هاشمی را.

    • 6 - 2 یاسوج پاسخ به : مهقلی 1402/10/23 20:38:53

      کسی که میخواد با مهقلی ها از خودش دفاع کنه تکلیفش روشنه. مجموعه استانداری استان ما خودش یک ستاد انتخاباتی هست

  • 7 حسینی یاسوج 1402/10/23 9:2:23

    رزومه قوی و سابقه کاری درخشان ایشون برای همه ثابت شده س

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها