یادداشت
گفتگو و گزارش

ملک‌حسینی و تاج‌گردون نماینده میانه‌روها در استان؛


«آدم‌حسابی‌ها» به صحنه بر می‌گردند

در این روزها، توصیف «میانه‌رو» برای سیاستمدارانی بکار می رود که علاوه بر تلاش برای کاهش تنش در جامعه علاقه به توسعه و عقلانیت دارند درصد زیادی از مردم معتقدند غلامرضا تاج گردون و آیت الله ملک حسینی دو چهره ای هستند که تلاش و اراده جمعی برای ارائه نوعی از سیاست ورزی مبتنی بر توسعه،عقلانیت و میانه روی بود.

«آدم‌حسابی‌ها» به صحنه بر می‌گردند

اَفتونیوز| در مراسم تشیع و خاکسپاری مرحوم حاج خسرو باقری صنعتگر کهگیلویه و بویراحمد خبرنگار اَفتونیوز تصویری از حضور همزمان  آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده سابق ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده کنونی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و غلامرضا تاج‌گردون  نماینده ادوار پیشن مجلس ثبت و منتشر کرد، فردای همان روز بود  که این رسانه در مطلبی نوشت؛«جای خالی هر دو شخصیت برجسته در  تصمیمات حساس و مهم  مدیریت اداری استان احساس می شود.»

بعد از حضور مجدد و پربارتر آیت الله ملک حسینی در انتخابات مجلس خبرگان و همچنین تایید صلاحیت تاج گردون امید می‌رود این دو بعنوان افرادی میانه رو و توسعه گرا نقش بیشتری در مدیریت استانی ایفا کنند.

در این روزها، توصیف «میانه رو» برای سیاستمدارانی بکار می رود که  علاوه بر  تلاش برای کاهش تنش در جامعه، علاقه به توسعه گرایی  و عقلانیت دارند.

درصد زیادی از مردم کهگیلویه و بویراحمد معتقدند غلامرضا تاج گردون  و آیت الله ملک حسینی   دو چهره ای  هستند که تلاش و اراده وافری برای ارائه نوعی از سیاست ورزی مبتنی بر توسعه،عقلانیت و میانه روی داشته و همچنان دارند.

تجربه نشان داده میانه‌رو ها جذابیت بیشتری برای جامعه دارند و تندروها فقط صدای بلندی دارند و  مردم تندروی و سیاستمداران تندرو را نمی‌پسندند و صدای بلند یک عده معدود معنایش تعمیم جذابیت تندروی در جامعه نیست و حتی اینگونه نیست  که حاکمیت با تندروها بهتر کار کند، اتفاقاً اگر روی بعضی چیزها دقت کنیم می‌بینیم آن گروه‌هایی که به نام تندرو شناخته می‌شوند از نظر حاکمیت هم مطلوبیت چندانی ندارند؛ با دقت در عملکردها و سوابق سال‌های گذشته نیز این مساله مشخص می‌شود.

تجربه نشان داده  افرادی که سابقا  تندرو به نظر می‌رسیدند  امروزه سعی کرده خود را به میانه‌رو ها نزدیک کنند تا خود را از مصائب « نامیده شدن» برهانند!

اینک، تداوم حضور آیت‌الله ملک‌حسینی و برگشت قریب‌الوقوع تاج‌گردون به مدیریت استان را باید به فال نیک گرفت، حضور همزمان این دو می‌تواند شرایط استان را به سمت و سوی عقلانیت و میانه‌روی سوق دهد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها