یادداشت
گفتگو و گزارش

منتظریان در جمع اهالی روستای آبمورد و طایفه سرکوهکی


اولویت کاری‌ام مناطق محروم است/ در دوره اول با تبلیغات می‌توان رای آورد اما در دوره‌های بعدی ملاک عملکرد است

فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محرومیت شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، گفت: تا مدیران کارآمد و شایسته و توانا در این کرسی‌ها ننشینند به هیچ عنوان سرمایه‌گذاری نخواهد آمد، تولیدی ایجاد نخواهد شد و شغلی ایجاد نخواهد شد و معیشت مردم هم بهبود خواهد یافت.

اولویت کاری‌ام مناطق محروم است/ در دوره اول با تبلیغات می‌توان رای آورد اما در دوره‌های بعدی ملاک عملکرد است

اَفتونیوز| نشست هم‌اندیشی جمعی از اهالی طایفه سرکوهکی (روستای آبمورد) بخش لوداب با حضور «نادر منتظریان» فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، منتظریان در این نشست، اظهار کرد: امروز افتخار می‌کنیم که در جمع مردم شریف، متعهد، بزرگ و متدین و ولایت مدار آب مورد لوداب سسرنوشت ساز هستیم.
وی تأکید کرد: طایفه به عنوان فرصت است و فرصتی که در اختیار ماست ما اگر عمر داشتیم و در این صحنه حضور داشتیم و این توفیق را داشتیم وکالت مردم را بر عهده بگیریم شک نکنید که همه طوایف ما همچون انگشتان دست در کنار هم خواهند بود.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه بویراحمد عنوان کرد: اولویت کاری ما از مناطق محروم‌تر استان است و امروز نظارت بر سیستم ادارات همچون آب حیات واجب است تا مدیران کارآمد و شایسته و توانا در این کرسی‌ها ننشینند به هیچ عنوان سرمایه‌گذاری نخواهد آمد، تولیدی ایجاد نخواهد شد و شغلی ایجاد نخواهد شد و معیشت مردم هم بهبود خواهد یافت. وی ادامه داد: در دوره اول هر کاندید مجلسی با تبلیغ و ارائه برنامه می‌توان رای مردم را بدست آورد اما در دوره دوم و سوم باید با کارنامه و عملکرد حضور پیدا بکند.

منتظریان تصریح کرد: امروز از هر روستای استان که گذر کنیم ضمن اینکه رودخانه‌ها در کنار دست‌شان گذر می‌کند اما مردم از بی‌آبی (آب شرب) رنج می‌برند.
فعال سیاسی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون بیان کرد: تا کی باید مردم در دل این اختلافات، نگرانی‌ها و گرفتاری‌ها بسوزند. کاری نکنیم که آیندگان به عنوان ذلت از تاریخ بیاید.
منتظریان ادامه داد: مردم سرنوشت تعیین می‌کنند و ان شالله روز ۱۱ اسفند پاسخی را به بعضی‌ها خواهند داد که برگردند و قدر مردم را بشناسند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها