یادداشت
گفتگو و گزارش

سخنان منتظریان در نشست مهم دشت روم


امروز پیوند علیا و سفلی، دشتروم و جلیل با تامرادی را به همدیگر تبریک بگوییم/ برخی آقایان از خیرمقدم یک دختربچه ترس دارند!

جلسه هم‌اندیشی جمعی از اهالی مردم منطقه دشتروم با نادر منتظریان، فعال شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و این نامزد انتخابات بویراحمد، هادی ولایتی را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

امروز پیوند علیا و سفلی، دشتروم و جلیل با تامرادی را به همدیگر تبریک بگوییم/ برخی آقایان از خیرمقدم یک دختربچه ترس دارند!

اَفتونیوز| جلسه هم‌اندیشی جمعی از اهالی مردم منطقه دشتروم با نادر منتظریان، فعال شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه هادی ولایتی‌مقدم، رئیس اسبق کمیته امداد شهرستان بویراحمد و از فعالین سیاسی و اجتماعی، اظهار کرد: نماینده مجلس باید توانایی لازم را برای عبور شهرستان و استان از مشکلات را داشته باشد. حرف دروغ نزند و با مردم صداقت داشته باشد.

وی در ادامه گفت: آقای منتظریان در تمام امور؛ امور فرهنگی، سیاسی و اقتصادی راهکار و توانایی لازم را داشته باشد.
 یکی دیگر از حاضرین با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی گفت: بویراحمد در طول تاریخ همواره درخشیده است. ما بر نمی‌تابیم توهین به هیچ کدام از شخصیت‌ها و طوایف مختلف را. لذا همه ماها باید با وحدت و همدلی ۱۱ اسفند مشارکت حداکثری داشته باشیم. همچنین باید با رأی خودمان از تبعیض‌‍ها، قبیله‌گرایی و بن‌بست‌ها عبور کنیم.

نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه یاد و خاطره شهدای منطقه دشتروم را گرامی داشت، اظهار کرد: مردم منطقه دشتروم را مردمی فرهیخته، دلسوز و مهمان‌نواز هستند که این مردم همواره همه چیز را برای بویراحمد واحد خواستند.

 وی افزود: امروز همه بزرگان بویراحمد، همه هستند و کنار هم هستند و بویراحمد واحد را به عنوان یک گفتمان و عمل محقق شده، انتخاب کرده اند.

 منتظریان گفت: بویراحمد دارای کارنامه درخشانی است و ما باید هر قدمی بر می داریم، باید برگ زرین دیگری بر این کارنامه اضافه کنند.

وی افزود: امروز بویراحمد گرفتار درد و رنج شده و باید همه دست به دست هم بدهیم که این سختی ها را از دوش مردم برداشته شود.

وی در ادامه با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، گفت: چرا باید این منطقه ما این همه  دچار آسیب های اجتماعی شود و سن خودکشی در این شهرستان ها پایین بیاید. باید راهکاری برای برون رفت از این وضعیت ارائه داده شود.

منتظریان در ادامه با بیان اینکه امروز دشتروم از کم‌آبی رنج می‌برد، گفت: در بعضی از این روستاهای منطقه دشتروم آب جیره‌بندی می‌شود. چرا باید در استان کهگیلویه و بویراحمد که ۱۰ درصد آب‌های کشور را در اختیار دارد، وضعیت آب در شهرها و روستاهای ما اینگونه باشد. 

وی افزود: خیلی از روستاهای دشتروم از زیرساخت‌های مناسب بی‌بهره هستند.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه با بیان اینکه اهالی تمام روستاها و مناطق مختلف بویراحمد در این جلسه حضور دارند، بیان کرد: ما به سی‌سختی‌های سخت‌کوش، پرتوان و مهد دانش، علم و دانایی است، افتخار می‌کنیم.

منتظریان افزود: ما همچنین به ایل آقایی افتخار می‌کنیم. ما به ایران عزیز افتخار می‌کنیم که با موشک‌های قاره پیما مرکز موساد را مورد هدف قرار می‌دهد. به سپاه عزیز افتخار می‌کنیم. اینها مایه عزت جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه به سفر روز گذشته خود به منطقه چین لوداب اشاره کرد و گفت: دیروز در چین سرنوشت‌ساز بودیم که قطب ایل بزرگ تامرادی است و استقبال بی‌نظیری بود.

او در ادامه گفت: برخی از آقایان حتی از خیرمقدم یک دختربچه ترس داشتند و چنان فشاری به این خانواده محترم آوردند، اما پدر و مادر آن دختر عزیز زیربار فشارها نرفتند و آن دختر برنامه خود را اجرا کرد. ما باید جلوی این تفکر را بگیریم. 

منتظریان در ادامه گفت: اولویت اول ما باید اشتغال جوانان باشد. جوانان مدیران آینده این کشور هستند.

این فعال سیاسی در ادامه گفت: نواقص و ایرادهای که در نظام اداری ما به‌وجود آمده، اما ما باهم آن را ترمیم خواهیم کرد. باید شایسته‌سالاری در این استان حاکم شود.

منتظریان در صحبت‌های پایانی خود ضمن تشکر از همه ایلات و طوایف بویراحمد، گفت: ما باید امروز پیوند علیا و سفلی، دشتروم و تامرادی، جلیل و تامرادی و ... را تبریک بگوییم. ما همه مرزهای جغرافیایی را برداشته‌ایم.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 نانا 1402/10/27 13:49:18

    به نظر من یکی باید اول از همه حرف زدن رو یاد این جماعت کاندیداها بده ... و دوم اینکه کوباندن دیگران برای بالارفتن خود ...خودش بزرگترین ایراده هرچند شگرد انتخاباتی هست ولی برای کسی که خودش رو انقلابی و پاک و مبرا از هر خلافی می دونه این ایراد بزرگیه .... و بعد برای اشتغال جوانان می خواد چی کار کنه که سران بالاتر از اون نتونستند کاری کنند و وووووو همه ش ایراده ... حالا گیرم که ولایتی رو رئیس ستاد کرد یعنی با این کار بویراحمد متحد رو به وجود آورده ای ول... بعدش خودش تو جلسه گفته همه اهالی تمام روستاها و مناطق مختلف بویراحمد در این جلسه حضور دارند یعنی کل طرفداراش همینا هستن از همه جای استان جمع شدن تو دشت روم. و دیگر هیچ ...

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها