یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت؛


منطق مثال‌زدنی نماینده کهگیلویه؛ چون بقیه کلنگ زدند من افتتاح نمی‌کنم!

پروژه‌های باند اضطراری، نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک، جاده لنده به تشان، آبرسانی از گندمکار برای چاروسا و دیمشوک همه‌ی این پروژه‌ها می‌توانست عظیم‌ترین تحول را رقم بزند اما گویا به جرم کلنگ‌زنی در زمان نماینده سابق به رکود رفتند اما سهم هر شهرستان یک پروژه بود.

منطق مثال‌زدنی نماینده کهگیلویه؛ چون بقیه کلنگ زدند من افتتاح نمی‌کنم!

اَفتونیوز| گام‌های یک فرد و سخن از دیگران قطعا روانشناسی جامعی از شخصیت فرد می‌دهد.

سیدمحمد موحد نماینده ادوار کهگیلویه در سخنان انتخاباتی‌اش در سال ۹۸ همواره در حال کنایه‌زدن به دیگران و زیر سوال بردن دیگران بود.

وی هر لحظه به دنبال اثبات خویش در لابه لای کلمات بود و دوست داشت مردم بگوید هر چه هست آثار موحد است.

او به تمام مردم قول تغییر رویه و کار عمومی داده بود منزل به منزل جهت جذب آرای مردم گام برداشت.

وی در این دوره پروژه‌های حیاتی را ندید و حذف کرد اما در تمام این پروژه‌ها یک چیز مشترک بود و آن هم عدم کلنگ‌زنی توسط خودش!

نماینده کهگیلویه هر پروژه را بنا به دلایلی پیگیری نکرد و در آخر سر خود نیز هیچ‌گاه حاضر به پاسخگویی نشد.

موحد در این دور انتخابات خود را به انتصابات سرگرم کرد و سعی کرد اطرافیان خود را با انتصابات سرگرم کند اما برای بقیه مردم ملاقات‌های مردمی را در نظر گرفت.

موحد برای پیگیری مشکلات عمومی هیچ‌گاه واضح و مبرهن پروژه‌ای را ذکر نکرد و از پیگیری پروژه‌های قبلی سخن گفت اما آنچه برای همگان عجیب بود عدم پیگیری پروژه‌های خاصی بود.

گویا موحد گزینش کرد برای هر شهرستان یک پروژه عمومی باشد و اما موحد چون عدل هاشمی‌پور را رقیب دور آینده خود می‌دید پروژه‌های خاصی را پیگیری نکرد تا به رکود کامل رسیدند و آنگاه هواداران‌اش با بیانیه‌هایی که چیزی را به موحد نچسبانند پروژه‌ها را فاقد مجوز اعلام کردند!

این در حالی است که با سری به اینترنت و جست و جوی ساده درباره این پروژه‌ها می‌توان سخن موحد برای پیگیری تا مقطعی را متوجه شد.

پروژه‌های باند اضطراری، نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک، جاده لنده به تشان، آبرسانی از گندمکار برای چاروسا و دیمشوک همه‌ی این پروژه‌ها می‌توانست عظیم‌ترین تحول را رقم بزند اما گویا به جرم کلنگ‌زنی در زمان نماینده های پیشین به رکود رفتند اما سهم هر شهرستان یک پروژه بود.

کهگیلویه را منت جاده‌ی کهنسال پاتاوه به دهدشت را بر دوشش گذاشتند هر چند ناقص اما افتتاح شد.

در شهرستان لنده ایستگاه برق دژکوه، در بهمئی بیمارستان که البته کافی است سرچی کنیم ببینیم در زمان کرونا این بیمارستان به همراه بیمارستان نرگسی گچساران قرار بر افتتاح داشتند که ۲ درصد پایانی این بیمارستان سه سال طول کشید.

برای چرام کلنگ‌زنی کارخانه خردایش برای بارگیری سریع‌تر سنگ‌های معدن بوکسیت را بر زمین زدند که مبادا از قافله  عقب بماند.

موحد در سهمیه شهرستان‌های ۴گانه عدالت را رعایت کرد و سهم هر کدام را دقیقا سال انتخابات پرداخت کرد اما از چرایی رکود پروژه‌های دیگر هیچ نخواهد گفت!

جامعه باید ببیند و بداند چرا پروژه‌هایی به سکون رفتند و چرا سهم هر شهرستان یک پروژه و منت بر دوش همه زیاد است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 ح د 1402/10/28 16:19:34

    بی انصافی اگه نشرندی مطمئنم به امیدخداوبعدازقبولی موحد مدیر سایت به اصطلاح وزین افتو نیوز سکته می‌کنه چون همش دروغ می‌نویسه وجیره خوارعدله

    پاسخ
  • 2 دهدشتی 1402/10/27 11:12:33

    دروغ ننویس موحد وعدل هاشمی از دوره انتخابات نجفی رهنانی تا کنون هم خط، هم گروه ، هم باند ، ودریک مسیر بودند دلیل مستند : عدل هاشمی دریک دوره ۸ای ۹ ساله به عنوان یک پاسدار معمولی ودر رده پایین جایگاه سازمانی سپاه دهدشت محافظ مرحوم آمیر احمد تقوی بود بدون سابقه حضور درجنگ فقط یک بار تحت عنوان محافظ آمیراحمد باهم چند روزی جهت پشتیبانی از رزمندگان خط مقدم درجبهه حضور داشت بعد از پایان جنگ بعلت اینکه خود وطایفه اش باموحد بودند توسط نماینده آن دوره یعنی موحد به سمت شهردار دهدشت منصوب شد ، بعد از ۲ سال شهردار دهدشت با نفوذی که موحد در استان خوزستان درایام دادستانی داشت ایشان را شهردار مسجد سلیمان کرد سپس با رفاقت موحد ورستم قاسمی رئیس سپاسد درزمان ساخت سد کرخه ایشان را به قرارگاه خاتم برد وچندین دور قبولی موحد ، عدل هاشمی پور بعنوان یکی از بازوهای موحد در تجمیع آرا نقش بسزایی داشت ودودور به عنوان رقیب در انتخابات مجلس ثبت نام کردند قطعاً با اتمام نمایندگی آقای موحد بعلت قانون سنی مطمئناً ایشان حتی اگر غیر مستقیم باشد از عدل هاشمی پور پشتیبانی وجانبداری می کند دراین خصوص شک نکنید

    پاسخ
    • 2 - 1 پرستار پاسخ به : دهدشتی 1402/10/27 19:41:56

      شما اول متن را بخون بعد نظر بده

سایر اخبار
برگزدیدها