یادداشت
گفتگو و گزارش

مورد عجیب در روستای برج علیشیر؛ هجوم و سرقت از خانه‌های مردم در روز روشن!

تصاویر مخاطبان اَفتونیوز نشان می‌دهد که خانه‌های خانواده‌های کوچ کرده از دیار، در شرایط نامساعدی تخریب و وسایل آنها توسط افراد ناشناس سرقت می‌شود.

مورد عجیب در روستای برج علیشیر؛ هجوم و سرقت از خانه‌های مردم در روز روشن!

اَفتونیوز|  بهمن ۱۴۰۰ سلسله حوادثی در روستای برج علیشیر از توابع شهرستان کهگیلویه رخ داد که وجدان عمومی مردم استان را جریحه‌دار کرد.

ماجرا از این قرار بود، در پی اجرای حکم اعدام شخصی در زندان مرکزی یاسوج که سال‌های قبل یک نفر را در شهرستان کهگیلویه به قتل رسانده بود، پس از مراسم خاکسپاری فرد اعدام شده، وابستگان وی به منازل اولیاء دم فرد مقتول حمله‌ور شدند. بعد از ساعتی عکس و فیلم‌های در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافت در جریان این نزاع یک نفر از منازعین مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست داد، ساعاتی بعد از این قتل به دستور مقامات امنیتی ۲۵ خانوار ساکن روستای برج علیشیر برای پیشگیری از تنش و نزاع از این روستا نقل مکان کرده و خانه و کاشانه خود را ترک کردند.

اکنون در دی‌ماه ۱۴۰۲ تصاویر مخاطبان اَفتونیوز نشان می‌دهد که خانه‌های خانواده‌های کوچ کرده از دیار، در شرایط نامساعدی تخریب و وسایل آنها توسط افراد ناشناس سرقت می‌شود.

یکی از اهالی روستای برج علیشیر در این خصوص به خبرنگار اَفتونیوز گفت، ما در همه شرایط پایبند به قانون بوده‌ایم و برای حفظ امنیت منطقه و به امید صیانت حافظان نظم و امنیت خانه‌هایمان را ترک کرده و در نقاط مختلف مستاجر شده‌ایم اما اکنون تصاویر تخریب‌های خانه و کاشانه‌ی‌مان روح و روان‌مان را آزرده کرده و انتظار پیگیری و بررسی هر چه زودتر و برخورد شدید با خاطیان را داریم، در این میان چشم امیدمان به مسئولین قضایی و نظامی شهرستان و استان است که با درایت و تدبیر، از حقوق پایمال شده‌ی‌مان دفاع کنند.

 

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها