یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام تبریک سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح در پی قهرمانی تیم فرازبام خائیز دهدشت

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی قهرمانی تیم هندبال نوجوانان فرازبام خائیز دهدشت در مسابقات باشگاه‌های کشور را تبریک گفت.

پیام تبریک سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح در پی قهرمانی تیم فرازبام خائیز دهدشت

به گزارش اَفتونیوز متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قهرمانی ارزشمند تیم فرازبام خائیر دهدشت در مسابقات هندبال جوانان کشور، بار دیگر موجب شادمانی و افتخار خطه قهرمان پرور کهگیلویه و بویراحمد شده است.
تکرار قهرمانی‌های پی در پی با وجود تیم‌های صاحب نام و با سابقه کشوری آن هم با ظرفیت‌های عظیم اقتصادی و حفظ این قهرمانی‌ها قطعاً با پشتکار فراوان، دانش فنی مربیان و برخاسته از غیرت و سلحشوری قوم اصیل لر که سابقه درخشانی نیز دارد حاصل شده است.
آن چیزی که هفتمین قهرمانی فرازبام را در این سال‌ها متمایز کرده، تکیه مربیان و مدیران باشگاه به ظرفیت عظیم بومی منطقه بوده که باعث شکوفایی استعدادها و هویت بخشی به جوانان استان شده است.
یقینا حفظ قهرمانی و تقویت روحیه پهلوانی مستلزم نگاه ویژه تمامی مسئولین و دستگاه‌های متولی است تا فرازبام خائیز به عنوان یک پرچمدار فرهنگی ورزشی در عرصه ملی و بین‌المللی بدرخشد.
اینجانب در کمال مسرت و شادمانی این قهرمانی را به عوامل، مربیان، بازیکنان و تمامی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (روحی فداه) موفق و موید و سربلند باشند.

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها