یادداشت
گفتگو و گزارش

آیت‌الله ملک‌حسینی: از رواج بی‌ادبی ‌در رسانه‌ها و فضای مجازی غصه‌دار ‌شده‌ایم

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر انسان باشرف و متقی که بفهمد به جای ادب در رسانه‌ها و فضای مجازی بی‌ادبی در حال رواج پیدا کردن است، غصه دار می‌شود.

آیت‌الله ملک‌حسینی: از رواج بی‌ادبی ‌در رسانه‌ها و فضای مجازی غصه‌دار ‌شده‌ایم

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در نشست تفسیر نهج البلاغه اظهار داشت: بدون شک انسان متقی وقتی به احوال خود نظر می‌کند غصه می‌خورد که چرا بهتر و یا بیشتر نیست.

وی عنوان کرد: نگاه به جامعه هم که بکند باز غصه‌دار می‌شود کدام انسان باشرف و متقیست که نشنود این جمله را که برخی از کسانی که نماز می‌خواندند امروز دیگر نماز نمی‌خوانند هر انسانی دین داشته باشد ناراحت می‌شود.

ملک حسینی ابراز کرد: چطور اگر انسان بشنود تعداد نمازگزاران بیشتر شده روحش تازه‌تر می‌شود طبیعتاً اگر بشنوند افرادی با لجاجت یا کج سلیقگی از دین کنار کشیده‌اند، غصه دار می‌شود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در انتخابات نزدیک میزان توهین‌ها و فحش‌هایی که افراد به هم می‌دهند ده‌ها و صدها برابر عدد رای‌هایی است که می‌دهند.

ملک حسینی افزود: هر انسان باشرف و متقی که بفهمد به جای ادب در رسانه‌ها و فضای مجازی بی ادبی در حال رواج پیدا کردن است، یا کسی قدرت دارد و رسانه و روزنامه هر غلطی می‌کند علیه دیگران، انسان غصه دار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه افراد مظلوم که شود آدم غصه دار می‌شود،ادامه داد: هر روز و هر لحظه انسان به خود و جامعه فکر کند می‌شنود چیزهایی که او را حزین و غصه دار می‌کند و بدون شک این حزن زیبا و مقدس است و ترغیب‌گر انسان به سوی خوبی‌های خودش و اصلاح جامعه است.

ملک حسینی یادآور شد: اگر انسان تقوا داشته باشد وقتی می‌گویند در این سایت و فضای مجازی ببیند رقبای انتخاباتی و طرفدارانشان چه بر سر هم می‌آورند و چه توهین‌ها به هم می‌کنند، آدم اگر رگ دینی داشته باشد غصه‌دار می‌شود.

وی با بیان اینکه انسان مومن تحولات پیرامون بر جان و کانون احساسش تاثیر می‌گذارد، گفت: کدام انسان متقی بشنود زنان مینا به زمین گذاشته‌اند و چادر در آورده‌اند، نگران نشود و کدام انسان متقی است بفهمد دخترانی حجاب کرده‌اند و شاد نشود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 علیرضا 1402/10/30 18:5:55

    درود بر ایت اله ملک حسینی مرد بزرگ ...

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها