یادداشت
گفتگو و گزارش

توضیحات نماینده اسبق پیرامون یک حاشیه دیرین انتخاباتی


بزرگواری: نقشی در رد صلاحیت منطقیان و لاهوتی نداشتم

بزرگواری توضیحاتی را پیرامون رد صلاحیت محمود منطقیان و سیر قادر لاهوتی ارائه داد.

بزرگواری: نقشی در رد صلاحیت منطقیان و لاهوتی نداشتم

اَفتونیوز| این روزها بحث ها و حواشی های انتخاباتی داغ است، رقبای بزرگواری براین باورند وی نقش مهمی در رد صلاحیت دو چهره محبوب اصلاح طلبان در سال ۱۳۸۶ داشته و همچنین عدم تایید صلاحیت عدل هاشمی پور را به وی نسبت میدهند.

بزرگواری در یکی از صحبت های انتخاباتی خود پیرامون این موضوع چنین توضیح داده است:

سید علی‌‌محمد بزرگواری در جمع هوادارانش، اظهار کرد: مرحوم آقای لاهوتی (خداوند رحمتش کند) و برادر عزیز و مؤمن و مردمی‌مان منطقیان را رد کردند و انگشت‌اتهام را به سمت ما کشیدند که کار فلانی است.
وی تأکید کرد: خداوند رحمتش کند بنده همیشه با آقای لاهوتی ارتباط داشتم و هیچوقت نسبت به ما بدبین نبود. آقای منطقیان از ما معذرت خواهی کرد چون فهمید ما هیچ دخالتی نداریم.
نماینده اسبق کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همین نماینده فعلی در مجلس شورای اسلامی جلوی آقای باهنر پیشانی مرا بوسید و گفت مرا حلال کن، چون ردش کردند و باز گفتند کار فلانی است. به نتیجه رسید که ما در این کار نقشی نداشتیم.

بزرگواری تصریح کرد: همین آقای هاشمی که‌ امیدواریم ان‌شاءالله تأییدش کنند روزی من مردم خواستند کاندیدا بودم آمدم هم حاجی عدل هاشمی، هم حاج آقا موحد و دیگران بودند و مگر ما آمدیم که کسی را رد بکنند.
وی ابراز کرد: من آمده‌ام با نماینده فعلی رقابت بکنم آقای حاجی عدل برادر و رفیق ماست. حاجی عدل را هم رد کردند و بعداً آمد ما را هم در بغل گرفت و گفت ۲۰ سال اشتباه رفتم و به من دروغ گفتند شما دخالت نداشتید خودشان دخالت داشتند.
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ادامه داد: من حرکتم فقط برای دنیا نیست برای آخرت است بعد از مرگ و زندگی ابدی آنوقت می‌بینیم که روسیاه کیست. آن روز چهره‌هایی سیاه و چهره‌هایی سفید روی می‌شوند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 تورج 1402/11/1 10:51:16

    مدافع حرم و وطن ...ب فکر قیامت خودش است .....کهگیلیویه را موحد .... ب این روز انداخت ‌...فرماندار قبلی ............ موحد سید عبدالعزیز موسوی بر علیه سردار هاشمی نامه نگاری کرد .....اون بود که قیامت خود را فذای امیال موحد کرذ

    پاسخ
    • 1 - 1 ایرج پاسخ به : تورج 1402/11/1 19:2:27

      آدرس غلط نده موسوی اگه کاره ای بود برای ابقای خودش کاری می کرد هیئت های اجرایی ، هئیت های نظارت و شورای نگهبان براساس اسناد موثق ازافراد موثق مورد اعتماد ، مومن ، انقلابی ، مدافع حرم ونهادهای ۵ گانه صلاحیت ها را بررسی می کنند نه نظر افرادی مثل موسوی وغیر ....

سایر اخبار
برگزدیدها