یادداشت
گفتگو و گزارش

تاجگردون و موحد؛ داستان محبوب دو دوره‌ای و مهجور پنج دوره‌ای!

حامیان موحد گاهی که به مقایسه‌ی تاجگردون و موحد پرداخته می شود عصبانی و ناراحت خود را به عیان نشان می دهند که موحد محبوبیتی کشوری دارد و قابل قیاس نیست اما این روزها تفاوت هر دو مشخص است.

تاجگردون و موحد؛ داستان محبوب دو دوره‌ای و مهجور پنج دوره‌ای!

افتونیوز|  اکثر طرفداران موحد نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ با تاجگردون زاویه دارند و اگر از آنان دلیل بپرسی می گویند چون سهم پروژههای دهدشت را به گچساران اختصاص داد اما هیچ گاه سندی نداشتند و ندارند .در واقع این ظاهر قضیه است و در باطن عملکرد موفق تاجگردون در دو دوره حضور در مجلس را می توان از کل دوران ۲۰ ساله حضور موحد در مجلس موثرتر و مفیدتر برای مردم حوزه انتخابیه گچساران دانست.

حامیان موحد گاهی که به مقایسه‌ی تاجگردون و موحد پرداخته می شود عصبانی و ناراحت خود را به عیان نشان می دهند که موحد محبوبیتی کشوری دارد و قابل قیاس نیست اما این روزها تفاوت هر دو مشخص است.

پیش از موضوع تاییدصلاحیتها و در غیاب تاجگردون به اذعان بسیاری حدود ۴۰۰ جلسه بدون حضورش در مناطق مختلف گچساران و باشت برگزار شد و این روزها در همایش‌های حضور می‌یابد که عمدتا تا پیش از این می‌توان گفت که وی رای کمتری در این حوزه ها داشت و چهره های غیرتکراری و عنوان های مختلف نشان از این موضوع دارد.

اما موحد نماینده ۲۰ ساله کهگیلویه بزرگ خانه به خانه چون کاندیدای نوپا در حال تلاش است!

طرفدارانش برای جذب آرا از بسیج کردن تمام نیروهای خود کوتاهی ندارند و عکس های چهار یا پنج نفره، عکس‌هایی پر تنش با بعضی افراد، عکس‌هایی با کودکان برای نشان دادن جمعیت زیاد، سوژه هایی مثل کودک در کنار موحد و بسیج کردن همه نیروها از تمام نقاط سعی در شلوغ نشان دادن اطراف موحد دارند .

این عکس‌ها و این استقبال سرد از فردی که ۲۰ سال نماینده یک حوزه انتخابیه بوده است تنها می تواند یک پیغام داشته باشد و آن هم پایان عمر سیاسی وی است .

طرفداران موحد معتقدند موحد و تاجگردون غیرقابل قیاس اند اما افکارعمومی که فضای انتخابات را رصد می کنند استقبال از تاجگردون بعد از ۸ سال نمایندگی را با استقبال از موحد بعد از ۲۰ سال نمایندگی قیاس می کنند و تفاوت محبوبیت و مهجوریت را با تمام وجود حس می کنند.

موحد و تشکیلات هوادار وی این روزها تمام توانشان را به کار گرفته تا حداقل پیروز انتخابات شوند اما تاجگردون و حامیانش برای کسب حداکثر آرا و برجای گذاشتن یک رکورد جدید تلاش می کنند.

موحد این روزها و بعد از ۲۰ سال نمایندگی مجلس در کهگیلویه تنها و تنهاتر شده و تنها به نام چند خانواده اکتفا می کند و هرازچندگاهی نیز تکذیبیه و دلخوری خانواده های نام برده باز دستان خالی موحد بعد از ۵ دوره نمایندگی مجلس را نشان می دهد.

موحد نماینده کنونی کهگیلویه که باید در مجلس باشد و از حقوق مردم دفاع کند و برای بودجه حوزه انتخابیه لابی کند(همان کاری که تاجگردون نیز همیشه انجام می داد) این روزها برای جلوگیری از پایان عمر سیاسی اش آمده که خانه به خانه بگردد شاید پیروز باشد و این آخرین دور حضورش با شکست مواجه نشود اما آن طرف‌تر تاجگردون کارگروه هایش در تلاش و رقابتند و مردم به صورت خودجوش برایش می جنگند تا بیاید و بماند و دوباره با عملکرد موفق خود بر محبوبیت خود بیافزاید.

تبلیغات انتخاباتی تاجگردون در گچساران  و موحد در کهگیلویه را که مقایسه کنید متوجه می شوید که قدرت عملکرد یک نماینده ی است که می تواند معرف وی باشد نه تبلیغات ...



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 سید عزیز حسینی 1402/11/4 9:6:9

    تاجگردون و موحد هیچ فرقی ندارن دوتا آدم دو رو و کار خاصی برای هیچکدام از مناطق خودشون نکردن و منتی هم بر گردن مردم ندارند

    پاسخ
  • 2 عبدالله 1402/11/1 18:53:14

    نویسنده اگر قدری سواد رسانه ای داشت بین موحد وتاجگردون مقایسه تبلیغاتی انجام نمی داد اصلاً چنین مقایسه ای چه ربطی به این دو بزرگوار ، مردم وخود حتی نویسنده دارد نویسنده خودش هم نمی داند باچه هدفی این متن را نوشت تاجگردون وموحد نه دشمن هم هستند ونه رقیب انتخاباتی هریک از حوزه ای جدا گانه کاندید شده اند یکی درگچساران دیگری درکهگیلویه حداقل بین ایشان ویکی از همین کاندیدا های حال حاضر ورقیب مقایسه می کردی ؟ به کلاغ گفتند حرف بزن گفت قار قار قار !!!!؟؟؟؟ حداقل اگه می خواستی رفتارهای این دونماینده را در رای جمع کردن مقایسه کنی می گفتی موحد خودش به درب خانه مردم می رود ومردم به خانه تاجگردون می آیند ؟؟؟ حالا توی نویسنده از کجا ذهن خوانی کردی موحد به خانه ای که می رود جواب سرد می شنود آخه به خانه خوتان آمده وجواب سرد بهش دادید ؟ انسانهای منافق ، فقیر ذهن ، بی ظرفیت وحاسد که از محتوی عقلی تهی هستند همیشه دنبال تهمت ، افترا دروغ بستن به همنوعان خود هستند .في قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا ولهم عذاب أليم

    پاسخ
    • 2 - 1 ح د پاسخ به : عبدالله 1402/11/2 19:26:5

      درودبرشما که حق راگفتی ونوشتی ،دست آخرمدیرنامحترمدافتونیوزسکته میزنه

سایر اخبار
برگزدیدها