یادداشت
گفتگو و گزارش

اعترافات یک کاندید انتخابات:


عدل هاشمی‌پور: من و امثال من در مظلومیت کهگیلویه مقصریم/ از پدیده «گوجه‌چینی» خجالت می‌کشم!

نماینده سابق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: من و امثال من مقصریم که ۴۴ سال گذشته فنداسیون این کار‌ها را نگذاشتیم، رأی مردم را گرفتیم.

 عدل هاشمی‌پور: من و امثال من در مظلومیت کهگیلویه مقصریم/ از پدیده «گوجه‌چینی» خجالت می‌کشم!

اَفتونیوز| عدل هاشمی‌پور در جمع هواداران خود در کهگیلویه، اظهار کرد: من سد‌سازی را بلدم، دخالت داشته‌ام، توجیه هستم. با یک سال، دو، سه و چهار سال که سد تمام نمی‌شود. فقط جاده‌های دسترسی به «تاج‌سد»، عملیات ژئوتکنیک آن و گمانه‌زنی آن، گسلی باشد و یا نباشد، بالاخره باید این‌ها انجام بشود تا نتیجه بدهد. خجالت می‌کشیم که بگوییم گوجه‌چینی.

وی تأکید کرد: بنده اصلاً امروز نمی‌خواستم، این بحث‌ها را بکنم. آقای دکتر بانی خیر شدند، می‌خواهم بگویم عدل هاشمی نه، اگر بخواهیم (به عنوان یک شهروند صحبت کنم) فقر و محرومیت، بیکاری، فلاکت و بدبختی از این منطقه برود و فرار کند و بیکاری جوانان حل بشود، هیچ راهی ما نداریم غیر از اینکه پروژه‌های مانند؛ سیکل ترکیبی که عزیزان اشاره کردند و ۴۰۰ نفر دارای مدرک برق قدرت و برق الکترونیک می‌توانند در این نیروگاه مشغول به کار شوند.
نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: سد آبریز می‌تواند حدود ۳۵ هزار هکتار زمین کشاورزی را در صحرای کلاچو و دشت چرام آباد کند.
هاشمی‌پور ادامه داد: من و امثال من مقصریم که ۴۴ سال گذشته فنداسیون این کار‌ها را نگذاشتیم و رأی مردم را گرفتیم.
وی افزود: من و دیگران رأی مردم را جمع کردیم ولی باید اشاره می‌کردیم که رودخانه مارون و رودخانه خیرآباد که کهگیلویه بزرگ خصوصاً ۲ شهرستان چرام و شهرستان کهگیلویه در وسط آن قرار دارند، که من از بالا در بالگرد به آقای «چیت‌چیان» [وزیر سابق نیرو] نشان دادم که این رودخانه مارون و این رودخانه خیرآباد و آن سد کوثر که آبش را تا بوشهر و گناوه و بندر ریگ و دیلم، خود ما‌ها «قرارگاه خاتم» پیمانکارش بودیم و پشت سد هیچ چیز نصیب ما نمی‌شود.
او در ادامه گفت: آنجا بود که حدود ۱۳۵ میلیون مترمکعب بعد از ۸۲ جلسه در وزارت نیرو گذاشتیم تا توانستیم فقط پروانه بگیریم.
وی تأکید کرد: اگر بخواهید امروز از مارون برداشت کنید باید اول پروانه داشته باشید و ما پروانه گرفتیم و عملیات ژئوتکنیک را برای فرار از گسل‌ها گرفتیم و تجهیز کارگاه را داشتیم، شروع می‌کردیم و جاده دسترسی به «تاج‌سد» اسنادش را آماده کردیم. خواستم حداقل‌اش بدانید که بنده برای این کار‌ها آمدم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 محمد مطهری 1402/11/10 19:11:46

    چه به مزاق کسی خوش آید چه نیاید تنها کسی که باعث عدم پیشرفت و باعث گوجه چینی زنان ودختران و عامل مهم بیکاری جوانان کهگیلویه شده فقط جناب آقای سید محمد موحد هستند وسلام

    پاسخ
  • 2 سید حمزه موسوی افضل 1402/11/3 2:13:21

    کسیکه تا خرخره زیر پول غرقه...یقین داشته باشید چنین اشخاصی مست و لایعقل هستند اینان هیچگاه نمی‌خواهند همردیف انسانهای بی بضاعت بشوند...اگر هدفتان خدمت است نماینده هم نشوید خدمت کنید مطمئن باشید خود مردم ب سراغتان می‌آید و انتخابتان می‌کنند...مانند مولا علی ک مردم ب در خانه ایشان آمدند و ایشان را خلیفه کردند

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها