یادداشت
گفتگو و گزارش

مخاطبان پاسخ دهند؛ آیا موحد منجی کهگیلویه است؟!

به طور کلی فارغ از این ادعا که اگر این حداقل نیازهای اساسی مردم توسط نماینده فراهم شد نقش و جایگاه دولت کجاست باید موارد دیگر را نیز بررسی کنیم که آیا تنها کهگیلویه بزرگ فاقد آب و برق بوده و بقیه کشور آب و برق داشته اند؟

مخاطبان پاسخ دهند؛ آیا موحد منجی کهگیلویه است؟!

اَفتونیوز| طرفداران جناب موحد وی را منجی کهگیلویه بزرگ می نامند اما این آرمان شهری که می نامند و موحد را منجی اش می دانند ما نمی بینیم.

طرفداران موحد معتقدند موحد از روستا شهر ساخت و اگر موحد نبود حداقل های اساسی مردم شامل آب، برق، گاز و بهداشت نبود.

به طور کلی فارغ از این ادعا که اگر این حداقل نیازهای اساسی مردم توسط نماینده فراهم شد نقش و جایگاه دولت کجاست باید موارد دیگر را نیز بررسی کنیم که آیا تنها کهگیلویه بزرگ فاقد آب و برق بوده و بقیه کشور آب و برق داشته اند؟

باید مرور کنیم در زمان سه دور نمایندگی آقای بهرام تاجگردونی و نجفی چه تغییراتی رخ  داد و تنها بیمارستان کهگیلویه بزرگ در زمان کدام نماینده کلنگ زنی شد و زمینش چگونه تهیه شد؟!

آیا سهم کهگیلویه بزرگ از سفره انقلاب و با تقدیم هزاران شهید برای نظام و انقلاب همین حداقل هاست یا نه؟!

باید دید این ادعاها دلسوزی برای نظام یا حمایت از فردی است که ۲۰ سال با رای مردم به جایگاهی بلند دست یافت و افتخارش تامین حداقل ها و شغل دادن به افرادی است که تحصیلات خود را تکمیل نکرده اند و خودشان به صراحت بیان می کنند.

نرخ تحصیلات ابتدایی در سال ۲۰۱۵ نسبت به ۱۹۷۱ رشد ۱/۵برابری داشته است.

نرح تحصیلات آموزش متوسطه از سال ۱۹۷۰ تا ۲۰۱۵ رشد ۲ برابری داشته است.

از سال ۱۹۷۰ تا ۲۰۱۰ میلادی رشد فارغ التحصیلان دانشگاهی ۱۰ برابر شد.

این در حالی است که افتخار جناب موحد آوردن دانشگاه آزاد به کهگیلویه است و نمی گوید سیاست این دانشگاه در همه جا به همین شکل بوده است و دانشگاهی است که بر اساس درآمد خود می چرخد!

کارنامه ۴ ساله جناب موحد درباره دانشکده صنعت و معدن چرام و عدم توجه به این دانشکده نشان توجه ایشان به مقوله علم و آموزش است.

در زمان پهلوی ۵۱ درصد مردم به آب سالم دسترسی داشتند و این رقم به برکت نظام جمهوری اسلامی تا سال ۲۰۱۵ به ۹۶ درصد رسید.

آبرسانی به ۴ شهر،آبرسانی به لیکک ، آبرسانی به چاروسا و گندمکار، آبرسانی فعلی دیشموک و قلعه رئیسی( که مجدد با تنش مواجه هستند) همه بعد از جناب موحد کلنگ خورد و باید پذیرفت وی در ۱۶ سال نمایندگی حتی برای بازه ی ۲۰ ساله کار کارشناسی شده ای برای پیگیری آبرسانی به نقاط مختلف حوزه انتخابیه را پیگیری نکرد و آنچه رخ داد نیز بعد از اندکی با تنش بی آبی مواجه شد.

در زمان پهلوی ۱۶ درصد مردم به برق دسترسی داشتند و امروزه ۱۰۰ درصد مردم به برق دسترسی دارند و اما در برق رسانی نیز هیچ کار کارشناسی شده و پیش بینی شده برای تامین برق صنایع و آینده ی حوزه انتخابیه انجام نگرفت و نیروگاه سیکل ترکیبی بعد از ایشان مجوز گرفت و با ورود ایشان حتی به جامعه پاسخ داده نشده که چرا و به چه دلیل از برنامه خارج شد!

جاده پاتاوه -دهدشت را که می توانست برای همیشه کهگیلویه را از بن بست خارج کند به یمن برکت حضور مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۳ کلنگ زنی شد و بعد از ۱۳ سال حضور آقای موحد با پیشرفت کمتر از ۲۰ درصد( جناب بزرگواری بهترین شاهد این مدعاست) تحویل داده اند.

حال جناب نماینده بگوید در طی سال های ۷۱ تا ۸۶ چه کاری انجام دادند؟ کدام کار کارشناسی شده را پیگیری کردند؟

من هر آنچه می دانستم نوشتم مردم باید قضاوت کنند آیا ادعاهای این تیم صحیح است یا خیر؟

اگر نماینده نبود این حداقل ها را داشتیم یا نه؟

هیچ گاه نمی گویند ماحصل حضور ۲۰ ساله ایشان با عنوان نماینده کهگیلویه بزرگ کدام نطق تخصصی و کدام فریاد است؟

مقایسه ای بین نطق نماینده گچساران با ۲ سال سابقه حضور در مجلس و نطق نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس مقابل رئیس جمهور در آخرین سفر وی به استان داشته باشید هم برگی از تاریخ را ورق بزنیم و هم متوجه می شوید کار کارشناسی و حتی تسلط به پتانسیل ها و ظرفیت ها در نگاه آقای موحد جایی ندارد ایشان طبق ادعای خویش در باغ عمران میتوانند فریادی برای با کار گماشتن نیروهای خود بزنند .

رشد و پرورش افراد بد نیست اما افرادی که در ازای رای مردم به جایگاهی می رسند باید برای مردم کار کنند نه در ازای این جایگاهی که مردم بخشیدند و هیچ پیشرفت عمومی حاصل نشد این افراد مردم را بی سواد و نمک نشناس نیز خطاب کنند.

آری موحد به دنبال ساختن طرفدارانی بود که از خودش دفاع کنند نه اینکه رشد داشته باشند که قدمی برای این مردم بردارند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 10 نظر

  • 1 رضا منصوری 1403/1/17 12:47:43

    سلام علیکم جهت اطلاع مرادعلی پیوند معاون پشتیبانی استاندار بسیار حرفه‌ای زده به خط معامله با مدیران وی خود را سوگلی دولت و شخص محسن منصوری معرفی می‌کند و از مدیران می‌خواهد برای داشتن حمایت وی،یکسری کارها از جمله بکارگیری افرادی با معرفی وی انجام دهند.به طور مثال پسر عمویش را در پارک علم و فناوری بکار گرفته‌اند. جدیدا دارد فردی بنام حاتم پیام بدون آزمون و تنها با هدف کادر سازی برای آینده(انتخابات مجلس) را استخدام استانداری می‌کند و کارهای این استخدام در مرحله نهایی است. از شما رسانه مردمی استدعا داریم اطلاع رسانی کنید و اجازه ندهید کارهای غیر قانونی و خلاف عدالت به ارزش تبدیل شود.

    پاسخ
  • 2 مهدی 1403/1/16 3:52:6

    .... امل فساد نماینده دزدان و قاچاقچیان چطور شورای نگهبان این موجودو تایید صلاحیت میکنه؟

    پاسخ
  • 3 علی عدل 1402/11/6 19:20:26

    اره منجی رانت خواران طایفه گرای و حامی ..... اداری

    پاسخ
  • 4 ح د 1402/11/4 15:4:12

    مطمئن باش موحدناجی کهگیلویه بوده و هست وخواهدبود

    پاسخ
    • 4 - 1 لر پاسخ به : ح د 1402/11/21 23:27:5

      مشخصه خوب کیست رو پرکرده

  • 5 سلام 1402/11/4 14:59:56

    موحد تشنه قدرت هست تا بتونه نور چشمیهاش رو پروازبده و پا میزاره روی تمام کهگیلویه تا به منافع شخصیش برسه

    پاسخ
  • 6 راک 1402/11/4 8:46:55

    موحد ناجی میر ابریم برادرش و برادران سبحانی است

    پاسخ
  • 7 منصور 1402/11/3 23:51:10

    موحد کهگیلویه را نابود کرد ...موحد فقط کار شخصی برای افراد سرمایه دار اصلا توجهی ب اشخاص فقیر شهرستان کهگیلویه بزرگ نداشت .ایشان پیر و بیمار است هنوز عده ای وامدار برایش خود شیرینی میکنند .مطمئن باشید در همین دنیا عذابش را پس خواهذ داد

    پاسخ
    • 7 - 1 ح د پاسخ به : منصور 1402/11/4 15:5:23

      انصافا بیا باموحدبرو آزمایشگاه روانشناس ببین شما مریضی ویاموحد

    • 7 - 2 ارتی پاسخ به : منصور 1402/11/4 13:41:53

      ره آورد موحد ذلت وخواری زنان گوجه چین دربهبهان ولیشتر هست ره آورد موحد فروش سد مارون وکوثر هست ره آورد موحد به کما رفتن پروژها ازجمله فرودگاه ونیروگاه هست خدایا ذلت تاکی خفت تاکی

سایر اخبار
برگزدیدها