یادداشت
گفتگو و گزارش

اختصاصی اَفتونیوز


نماینده بویراحمد؛ تناقض در شعارها یا عبور از آرمان‌های «ندای وحدت»

تناقضات در سخنرانی های و عملکرد مهدی روشنفکر آنقدر زیاد است که ما نمی‌دانیم از کدام طرف شروع به تشریح و توصیف آن کنیم، در حالی که گفته میشد ندای وحدت شورش حاشیه نشینان علیه متن است اما گویا این آرمان‌های فدای برخی بازی های سیاسی و مناسبات پشت پرده با افراد صاحب نفوذ شده است.

نماینده بویراحمد؛ تناقض در شعارها یا عبور از آرمان‌های «ندای وحدت»

اَفتونیوز| در استان ما سیاست مداران زیادی زیست کرده اند که هرکدام برای خود منطق یا نقطه دالی برای تحرکات سیاسی خود داشته اند. اما منطق بعضی خیلی تعریف شده و مشخص بوده اما منطق برخی دیگر آنقدر گنگ بوده که گاهی از آن تصور بی منطقی هم می شود، روشنفکر را می توان در دسته دوم این سیاستمداران قرار داد.

در حالی که گفته میشد ندای وحدت شورش حاشیه نشینان علیه متن است اما گویا این آرمان‌های فدای برخی بازی های سیاسی و مناسبات پشت پرده با افراد صاحب نفوذ شده است.

کافی است کمی حافظه بلند مدت داشته باشی متوجه خواهی شد برخب تناقض هات مهدی روشنفکر غیر قابل چشم پوشی است.

تناقضات در سخنرانی های و عملکرد مهدی روشنفکر آنقدر زیاد است که ما نمی‌دانیم از کدام طرف شروع به تشریح و توصیف آن کنیم.

ابتدا به گذشته  های دور برویم، زمانی که مهدی روشنفکر معاون آموزشی  آموزش و پرورش استان بود.

به گفته نزدیکان روشنفکر او به دلیل نپذیرفتن افکار و اندیشه های یک مدیرکل موئتلفه ای( علی محمد دانشی) از سمت خود استعفا میدهد اما بعد از سالها مهدی روشنفکر به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند و با پشتوانه او دانشی به سمت مشاور استاندار و با حمایت قاطع او یک فرد دیگر از جریان موئتلفه ( حسنعلی عزت خواه ) به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان منصوب می شود.

نمیتوان از عزت خواه و دانشی ایراد گرفت، چرا که آنها در هر صورت همان هستند که تا پیش از این بودند اما این حجم از تغییر رویکرد برای مهدی روشنفکر بسیار غیر قابل هضم است!

تناقض دیگر از جایی شروع می شود که روشنفکر در آستانه انتخابات به دارشاهی رفته و هم نشینی با پسر عمومی ستار هدایت خواه را یک بمب خبری و انقلاب میداند، این در حالی است که روشنفکر تا پیش از این تفکر هدایت خواه را نوعی انحصار طلبی و تمامیت خواهی دانسته بود که از سال ۱۳۹۴ علیه  این نوع تفکر و افرادی مانند( هدایت خواه، خلقی پور، دانشی، پیشوا و ...) شوریده بود، در اینجاست که باید [دارشاهی] را قتلگاه آرمان های ندای وحدت نام نهاد.

پس روشنفکر  هیچ گاه حق ندارد از این نوع تفکر و این افراد هیولا بسازد چرا که سربزنگاه نشان داد براحتی می‌تواند برای حفظ موقعیت در کنار آنها قرار گیرد و هیچ آرمان شهری به نام ندای وحدت وجود ندارد که اراده  ایجاد همدلی و دفاع از مظلومان داشته باشد.

تناقض دیگر روشنفکر آنجاست که در بویراحمد خود را نه اصول گرا و نه اصلاح طلب معرفی می کند و هرگاه در این اقلیم لب به سخن می گشاید از نکوهش تحزب گرایی سخن می گوید اما در تمامی ثبت نام هاي انتخاباتی در کنار اسم خو ( اصولگرا) می نویسد و حتی حاضر نیست خود را مستقل بنامد، پس ما با نماینده ای طرف هستیم که در تهران اصولگراست ولی در منطقه فرا جناحی است، جناب روشنفکر معما و تناقض را برای ما حل بنما!

همه مخاطبان و شهروندان حق دارند این ابهامات را از نماینده مطالبه کنند و او را مورد پرسش قرار دهند و در آستانه انتخابات طرح این سوالات نه با هدف تخریب بلکه برای تنویر افکار عمومی است و بد نیست جناب نماینده در صحبت های انتخاباتی این روزهای خود به آنها پاسخ دهد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 هم استانی 1402/11/4 20:52:53

    آخ وبخت روشنفکر قوم گرایی را دراستان رواج داد پسردایی ضعیفش کورش درخشان زاده راگذاشت فرماندار دنا، وقتی عنان کار ازدست درخشان زاده دررفت،مجددا گذاشتش مدیرکل روستایی استانداری،بااین کارش حداقل ۲هزار رای خود را ازدست داد

    پاسخ
  • 2 جهاد تبیین 1402/11/4 19:49:16

    نگارنده عزیز یک ضرب المثل قدیمی هست میگه یه سوزن به خودت بزن به جوال دوز به دیگران یه نگاهی به دور و ور آقای منتظریان بنداز جواب مشخص میشه که در این معامله بازار دور منتظریان جایی برای آقای دانشی و هدایتخواه نیست و هیچ کسی به اندازه نادر منتظریان اندیشه ها رو به تمسخر و توهین نگرفته و مشی فکری آقای منتظریان جمعه بازاری بیش نیست و همه چیز رو به آقای دانشی و هدایت خواه خلاصه نکنید چون اکثر اصول گرایان از منتظریان عبور کرده اند

    پاسخ
  • 3 نچفی 1402/11/4 17:33:55

    زنده باد سردار کبیر ندای وحدت

    پاسخ
  • 4 نیکبخت 1402/11/4 17:33:36

    این تحلیل های مسخره فقط جنبه نمایشی تخریب دارد ولاغیر جناب دکتر روشنفکر مردی پاک دست با صداقت برادر شهیدی هستش که به پشتوانه مردمان مظلوم ومحروم نماینده این استان شد ومطمئن باشین جریان نوپای ندای وحدت تا سال ها در راس خواهد ماند

    پاسخ
  • 5 عدالت 1402/11/4 17:32:23

    مهدی روشنفکر با این تخریب ها بزرگ شد و راهش ادامه خواهد داشت

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها