یادداشت
گفتگو و گزارش

بهرامی، دهبانی و تاج‌گردون؛ خروجی شورای هماهنگی اصلاحات استان؟

با توجه به اینکه رضا دهبانی‌پور از حوزه کهگیلویه، محمد بهرامی از بویراحمد دنا و مارگون و غلامرضا تاج‌گردون از حوزه گچساران و باشت تایبدصلاحیت شده و در کارزار انتخاباتی حضور دارند، بعید نیست شورای هماهنگی اصلاحات استان بزودی در این خصوص تصمیم‌گیری کند و از سه کاندیدای منتسب به این جریان سیاسی حمایت کنند.

بهرامی، دهبانی و تاج‌گردون؛ خروجی شورای هماهنگی اصلاحات استان؟

اَفتونیوز| تنور انتخابات بیش از پیش در حال داغ شدن است اما همچنان وضعیت انتخاباتی اصلاح‌طلبان استان مبهم است.

در حالی که در دوره‌های گذشته در ماه‌های منتهی به انتخابات جنبش و خروش انتخاباتی در بین جریان سیاسی اصلاح‌طلب استان وجود داشت اما تاکنون در این دوره، موضع‌گیری خاصی صورت نگرفته است.

با توجه به اینکه «رضا دهبانی‌پور» از حوزه کهگیلویه، «محمد بهرامی» از بویراحمد، دنا و مارگون و «غلامرضا تاج‌گردون» از حوزه گچساران و باشت تاییدصلاحیت شده و در کارزار انتخاباتی حضور دارند، بعید نیست شورای هماهنگی اصلاحات استان بزودی در این خصوص تصمیم‌گیری کند و از سه کاندیدای منتسب به این جریان سیاسی حمایت کنند.

باید دید با توجه به سیاست کلی اصلاح‌طلبان در کشور مبنی بر عدم حضور جدی در انتخابات آیا در بُعد استانی این جریان سیاسی نمود پیدا خواهد کرد  و در نهایت باید دید در هفته‌های آینده سر و صدایی پیرامون شورای هماهنگی و بحث حمایت از کاندیداهای انتخابات بلند خواهد شد یا خیر؟

به صورت کلی برخی از اصلاح‌طلبان معتقدند، بر اساس سیاست کلی این جریان سیاسی در سطح ملی تصمیم گرفته می‌شود اما برخی دیگر از آنها معتقدند می‌بایست بین سیاست ملی و محلی تفاوت قائل شد و بنا به برخی الزامات و ضروریات استانی باید در صحنه انتخابات حضور داشت.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 اصلاحات 1402/11/7 14:28:33

    شورای هماهنگی اصلاحات استان درعمل باید هماهنگ باشد مثل زمان دکتر کامرانی نباشد که منطقیان به عنوان لیدر اصلاحات درشهرستان در ظاهر خاموش و به یاسوج می رود ولی درعمل از عدل هاشمی درسطح وسیع پشتیبانی وفامیل وطوایف مختلف وابسته رانیز تشویق به رای به ایشان می کند ازرهبران اصلاحات انتظار می رود به تکلیف عمل و واقعاً از نامزدهای اصلاح طلب با تمام وجود حمایت کنند (بویراحمد بهرامی ، گچساران تاجگردون ، کهگیلویه دهقانی پور

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها