یادداشت
گفتگو و گزارش

خروجی کمپین عبور از سه چهره تکراری در کهگیلویه مشخص شد

با خبر شدیم کمپین(جریان فکری) عبور از سه چهره تکراری با رای گیری کاندید نهایی خود را تعیین کرده‌اند با ایده دهنده و بانی این کمپین طی گفت و گویی اهداف و دلایل شروع کمپین و خروجی را جویا شدیم .

خروجی کمپین عبور از سه چهره تکراری در کهگیلویه مشخص شد

اَفتونیوز| با خبر شدیم کمپین(جریان فکری) عبور از سه چهره تکراری با رای گیری کاندید نهایی خود را تعیین کرده‌اند با ایده دهنده و بانی این کمپین طی گفت و گویی اهداف و دلایل شروع کمپین و خروجی را جویا شدیم.

میراحمدرضاربانی ایده دهنده این کمپین در این گفت و گوی تلفنی اظهار داشت: این کمپین اوایل سال ۱۴۰۲ شروع شد. ایده از طرف شخص بنده ارائه شد .

با تعدادی از دوستان به صورت تلفنی و حضوری صحبت شد و روند کمپین و تشکیلات به افراد ارائه شد .هدف نهایی کمپین عبور از تکرار یا عبور از سه چهره‌ی تکراری بود.

بیش از نیم قرن از انقلاب می گذرد و نمایندگی این حوزه به دست این سه فرد است.

در این حوزه مردان و زنانی بسیاری ونخبگانی از زن و مرد داریم که توانایی نمایندگی مردم را دارند قحط الرجال نیست که همواره سه نفر را به مجلس بفرستیم.

ما با  همفکرانمان صحبت کردیم که فرصت حضور نخبگان را نیز در فضای رقابت فراهم کنند و با حمایت خود این عدم توسعه نیافتگی را نصیب خود نکنیم و به این عدم توسعه یافتگی شهرستانهای چهارگانه و کهگیلویه بزرگ خاتمه دهیم.

در ادامه با امضا و اثر انگشت تعدادی از هم فکران به عنوان هسته مرکزی، این ایده را به ثبت رساندیم تعدادی از افراد بعد از اینکه امضا و اثرانگشت زدند از جمع خارج شدند و به سمت حمایت از کاندید های خاصی رفتند اما عده‌ای ماندیم تا کمپین به ثمر برسد.

مدتی پیش فراخوان جهت برگزاری همایش زدیم که متاسفانه با ممانعت شورای تامین همایش با وجود اینکه در فضای بازی قرار داشت، برگزار نشد.

بنده به عنوان بانی و ایده‌دهنده کمپین تعهد دادم که همایش عمومی برگزار نشود .

چون امکان فراخوان جهت حضور عموم و برگزاری همایش عمومی وجود نداشت به ناچار روز ششم بهمن ماه با اطلاع تلفنی به همفکران از طوایف و سلایق مختلف فکری وسیاسی در منزلی گرد هم آمدیم.

ابتداً حاج سید اسدالله درخشان و سپس دکتر میر مهران ربانی به عنوان سخنران صحبت کردند و در انتها چون قرار بر خرد جمعی بود با رای گیری فرد منتخب را اعلام کردیم که دکتر مژدهی  با اکثریت آرا توانستند خروجی این کمپین باشد و بندهبه عنوان نماینده هسته مرکزی و بانی جریان فکری عبور از تکرار خروجی خرد جمعی کمپین عبور از تکرار را دکترعلی مژدهی اعلام می کنم و حتما بطور قاطعانه در فضای مجازی و حقیقی از ایشان حمایت همه جانبه خواهیم کرد تا ان شا الله از چهره های تکراری در انتخابات حوزه کهگیلویه بزرگ عبور کنیم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 دستینه 1402/11/9 13:21:7

    جنابعالی فقط میتونی برای خودت تصمیم بگیری چکاره کهگیلویه هستی

    پاسخ
  • 2 مهران بیژنزاده 1402/11/9 12:47:46

    ربانی برو تکلیف اون پول میلیاردی مشخص کن که از مژدهی نصیبت شده

    پاسخ
  • 3 ربانی 1402/11/8 16:29:28

    جالبه، ربانی برادر دکتر نبوی زاده که قاضی و استاد دانشگاه هست رای نمیده و مژدهی را انتخاب می کنند. برادر ربانی، خودت رو چیز فرض کردی یا مردم فهیم رو؟! جمع کن این بساط مسخره رو

    پاسخ
  • 4 ایرانی 1402/11/8 14:14:20

    مژدهی نجات دهنده کهگیلویه است اگر که مردم با منطق و استدلال انتخاب کنند

    پاسخ
  • 5 دهدشت 1402/11/8 13:49:26

    ما هم قبول کنیم الان؟ کبابش را شما خوردید و دودش برای ما میر...و دکتر...قیم مردم نیستند

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها