یادداشت
گفتگو و گزارش

پاسخ مدیرکل صدا و سیما به مطلب اَفتونیوز


به دنبال دریافت وجه و تبلیغ برای کاندیدا نیستیم

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تبلیغ نامزد‌ها در صدا و سیما به دنبال دریافت وجه نیستیم و هدف کمک به انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات است.

به دنبال دریافت وجه و تبلیغ برای کاندیدا نیستیم

امیر رئوف یکشنبه شب در نشست با اصحاب رسانه در یاسوج اظهار کرد: سه شبکه تلویزیونی بومی در سه حوزه انتخابیه استان راه‌اندازی شده است و ویژه برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها از طریق این شبکه‌ها پخش می‌شود.
وی افزود: پیش از این تعرفه‌هایی برای نامزد‌های انتخابات برای حضور در شبکه‌های مذکور پبش بینی شده بود اما اکنون این تعرفه حداقل پنج میلیون تومان و حداکثر ۱۰ میلیون تومان است.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: برای هزینه تابه ستاد انتخابات کشور هستیم و این هزینه نسبت به جمعیت آن حوزه انتخابیه اخذ می‌شود.
پیش از این قرار بود، نامزد‌های انتخابی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت بابت ۲۰ دقیقه برنامه و سه بار باز پخش، مبلغ ۳۰ میلیون تومان، کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده ۳۵ میلیون تومان و حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون نیز ۴۵ میلیون تومان پرداخت کنند.
رئوف ادامه داد: داوطلبان انتخابات برای ثبت نام و ضبط و پخش برنامه‌های خود به سایت em۱۴۰۲.ir مراجعه کرده‌اند.
وی تأکید کرد: ۱۸ مناظره از این سه شبکه در استان پخش خواهد شد.
وی تصریح کرد: این سه شبکه تلویزیونی ویژه تبلیغات انتخابات مجلس شورای برای سه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، گچساران و باشت، کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی با هدف تیبین و تبلیغ برنامه‌های نامزد‌ها در این استان راه‌اندازی شده و‌ امید است در راستای ارتقای مشارکت مردم گام عملی برداریم.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: دشمن به دنبال مایوس کردن مردم است تا پای صندوق‌های رای نیایند اما راهبرد مهم ما مشارکت است.
رئوف اضافه کرد: شاخص برخورداری مردم استان به شبکه استانی از شاخص کشوری بیشتر است و ۹۰ درصد مردم استان اعلام کرده‌اند که به شبکه دنا اعتماد و رضایت دارند.
وی ادامه داد: صدا و سیما در کنار رسانه‌ها در تبیین موفقیت‌های استان به مشکلات آن هم می‌پردازد و نقش آسایشگاهی رسانه یکی از رسالت‌های صدا و سیما است.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: نقش رسانه‌ها دردپیشرفت و توسعه استان ممتاز است و تلاش کرده‌ایم نقش خودمان را در توسعه استان ایفا کنیم.
رئوف تأکید کرد: شعار محوری صدا و سیما هویت محوری، عدالت گستری و تلاش برای پیشرفت استان استان است که تحقق این شعار اولویت است.
بوی در پاسخ به سئوالی در خصوص آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: اگر یکی دوتا از آسیب اجتماعی را استثناء کنیم. استان کهگیلویه و بویراحمد در مقایسه با استان‌های همجوار در بحث آسیب‌های اجتماعی مشکل خاصی ندارد. در بحث فرهنگ عفاف و حجاب شرایط استان خوب است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها