یادداشت
گفتگو و گزارش

انتخابات کهگیلویه همچنان لنگِ تایید یا عدم تأیید «عدل هاشمی پور»

عدل هاشمی پور علیرغم همه انتقاداتی که به او وارد است، چراکه او نتوانسته توازن منطقی بین فضای واقعی و مجازی ایجاد کند اما نقش او در انتخابات امسال را نمی توان نادیده گرفت، همه معادلات انتخابات کهگیلویه بزرگ لنگ و معطل عدل هاشمی پور است.

انتخابات کهگیلویه همچنان لنگِ تایید یا عدم تأیید «عدل هاشمی پور»

اَفتونیوز| عدل هاشمی پور علیرغم همه انتقاداتی که به او وارد است، چراکه او نتوانسته توازن منطقی بین فضای واقعی و مجازی ایجاد کند اما نقش او در انتخابات امسال را نمی توان نادیده گرفت، همه معادلات  انتخابات کهگیلویه بزرگ لنگ و معطل عدل هاشمی پور است. البته این به آن معنا نیست که لزوما  هاشمی شرایط بهتری نسبت به بقیه دارد اما حضور یا عدم حضور وی در صحنه برای تحلیل رقبا از شرایط بسیار دارای اهمیت است، در واقع او حلقه مفقوده و نقطه مبهم شطرنج انتخابات کهگیلویه است.

هاشمی پور امید داشت در  کنار ریزش های نماینده فعلی  سیل و موج انتخاباتی ایجاد کند و حتی شرایط برای او تا حد زیادی پیش رفت اما وضعیت او همچنان در بلاتکلیفی به سر میبرد.

پیش از این، چیزی که هاشمی و بزرگواری را امیدوار کرده بود استقبال های سرد و آشفتگی اردوگاه موحد است، مساله تا جایی پیش رفت که گویا تردید های برای حضور نماینده در انتخابات پیشرو ایجاد کرده بود.

یکی از شواهد این مدعا، نشست پر تعداد افراد گمنام با موحد و اصرار بر رسانه ای کردن آنها بود، چیزی که در گذشته مسبوق سابقه نبوده است و این اقدام تا حدودی   جهت حفظ آرامش خاطر وی و هواداران اش صورت می گرفت.

اکنون بلاتکلیفی هاشمی حتی شرایط را نیز مبهم کرده است، برای مثال هواداران نماینده نمی دانند از نبود احتمالی هاشمی در انتخابات خوشحال باشند یا ناراحت؟

چرا که از یک طرف برخی معتقدند سبد رای هاشمی و بزرگواری دارای همپوشانی زیادی است و این موضوع می‌تواند در نهایت برگ برنده نماینده شود، از طرف دیگر گروه دیگری معتقدند حجم( نه به موحد ) آنچنان بالا رفته که حضور همزمان این دو باز نجات بخش نماینده نخواهد بود، در واقع بسیاری معتقدند با برگشت هاشمی به صحنه رقابت عملا موج انتخابات به سمت او خواهد رفت.

لیست جلسات بزرگواری نیز نشان میدهد مردم بین او و هاشمی در تردید هستند چرا که جلسات روحانی منتقد کهگیلویه در اقلیم و جغرافیای خاصی برگزار می شود و گستره جلسات مژدهی و هاشمی پور را ندارد.

علی مژدهی و رضا دهبانی، سعادتیان  و اندرزیان نیز در یک ماه اخیر رشد چشم گیری داشته اند و با نقش راه معینی در حال حرکت هستند.

با تمام این تفاسیر باید پذیرفت کهگیلویه بزرگ انتخابات سختی را در پیش دارد و نتیجه نهایی به روزهای آخر موکول خواهد شد و اینکه شبیه گذشته تشخیص دهیم چه کسی پیروز است هنوز خیلی زود است و بیشتر مردم نیز در این مورد ماندند و تصمیمات هنوز قطعی نیست، پس تشکیلات هر کاندید میتوانند با برنامه ریزی درست و صحیح به جهت جلب آرای بیشتر تلاش کنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 10 نظر

  • 1 ریسعلی دلواری 1402/11/20 11:28:16

    به امیدخدا موحد بازنده انتخاباته واگه هاشمی بیادبرنده نتخابات هست موحدچکارکرد فقط برای لیدراش خوب بود

    پاسخ
  • 2 فریدون 1402/11/15 0:1:35

    سلام علیکم دوستان من به صراحت می‌گویم که در کهگیلویه مردم بواسطه نیازمندیشان ممکن است باهرکاندیدی ظاهری پیش بروند ولی آرای خاموش وباطنی بزرگواری خیلی بالاست ولی تبلیغاتش کمتره این متن را برای اثبات این ادعانگه داری شود وبعدازانتخابات منتشر کنید چون مردم در باطن خدماتش را میدانند وحقشناسند وبا بزرگواری رور اسند

    پاسخ
  • 3 علی نیک اندیش 1402/11/11 23:40:45

    آقای بزرگواری وعدل هاشمی هم امتحان شدند طبل توخالی هستند جز شعار دروغ انتخاباتی هیچ باشون نیست امتحان پس داده هستند درزمان نمایندگیشون چه گلی به سرمردم زدن؟؟؟؟

    پاسخ
  • 4 افتو 1402/11/10 15:46:26

    شک نکنید این حجم تبلیغات به خاطر اینه که میدونن موحد برنده میشه اگه میدونستن که اقبال با موحد نیست چرا اینقدر مطلب علیه موحد میزنن

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1402/11/9 20:22:57

    واقعا جای تأسف و تحسر است که شخصیتی مانند عدل هاشمی تایید نشود و افراد بی خاصیت و بیهوده‌ای چون .... و ......... که لیاقت کاندیدشدن را ندارند کهگیلویه را دچار التهاب و سردر گمی کنند و رونق انتخابات را از بین ببرند

    پاسخ
    • 5 - 1 عابد پاسخ به : ناشناس 1402/11/16 8:46:37

      اندکی صبر سحر نزدیک است، همینکه از الن همه دنبال بدگویی از سید هستن مشخص هست، کم خدمات نداده به حوزه انتخابیش و کم جوانانمون در کل کشور مشغول بکارای دایمی هستن؟؟؟ خدارو درنظر بگیرید موحد واقعا باصداقت تلاش میکنید و لی انتظار امام زمانی نداشته باشین از یه نفر

    • 5 - 2 راست آزمایی پاسخ به : ناشناس 1402/11/10 16:51:49

      کسی که خود وبستگان درجه یکش املاک نجومی درسراسر کشور دارند( به فرموده آقای بزرگواری یک ملک او درتهران ۳۰۰ میلیارد تومان قیمت دارد) ودراستانهای فارس ، خوزستان ، وشاید در کانادا برای آینده اش املاک میلیاردی داشته باشد ، چطور می تواند از فیلتر شورای نگهبان بگذرد و وکیل مردم شود پس برای سوال همیشگی مردم ، از کجا آورده ای چه جوابی دارند ؟

  • 6 ح د 1402/11/9 13:26:7

    متاسفم بااین قلم زدن ،چراواقعیات جامعه راوار ونه جلوه میدید مردم راچه فرض کردید،لطفابه شعورمردم توهین نکنید چراالکی مینویسد حجم دعوت ازموحدکم شده اتفاقانسبت به همه دوره ها وضعیت موحدبهتره ،وشک نکن برنده انتخابات حاج آقا موحدهست ،چه عدل تاییدبشه چه نشه،انشااله

    پاسخ
    • 6 - 1 پرستار پاسخ به : ح د 1402/11/10 11:38:23

      منتخب مردم در این دوره هر کسی هست جز آقای موحد. همه مردم کهگیلویه نه به موحد را فریاد میزنن، اما امثال شما خودتون را به کری و کوری زدین

  • 7 دهدشتی 1402/11/9 10:26:37

    تا ۱۹ بهمن صبر کنید شاید مثل دور قبل رستم قاسمی دیگری پیدا شود و با رایزنی مشکل حل شود .البته اینگونه هم نیست که وانمود شود هاشمی پور تنها منجی عالم بشریت واستان وشهرستان کهگیلویه ی بزرگ است مطمئن باشد مردمان وخانواده های استان ما اگر چه براساس سنت دیرین افرادی متعصب وقوم گرا هستند ولی خیل عظیم فرزندان آنها با ورود به مراکز عالی و آشنایی با فرهنگ عمومی شهرهای بزرگ کشور واخذ درجات عالی درانتخاب وکیل خود مختار ومستقل از فکر والدین ویا ریش سفیدان فامیلی می باشند کما اینکه دریک خانواده ممکن است چند دیدگاه مختلف وبعضاً آرا مختلف باشند درنتیجه حتی بانظر سنجی هم نمی توان پایان انتخابات دراین شهرستان را پیش بینی کرد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها