یادداشت
گفتگو و گزارش

ماجرای عجیب حضور همزمان دو مدیرعامل در یک شرکت/ در «پتروشمی دهدشت» چه کسی مدیرعامل است؟!

در یک پتروشیمی زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس که دراین روزها با مشکلات بسیاری ناشی از عدم انسجام مدیریتی و کمبود منابع مالی مواجه است،هم اکنون مدیرعامل سابق آن در سمت ریاست هیات مدیره فعال است.

ماجرای عجیب حضور همزمان دو مدیرعامل در یک شرکت/ در «پتروشمی دهدشت» چه کسی مدیرعامل است؟!

حضور همزمان دو مدیرعامل سابق و فعلی در یک شرکت از جمله موارد عجیبی است که این موضوع نیز با نام دهدشت گره خورده است.

به گزارش افتونیوز به نقل از نفتی‌ها، در یک پتروشیمی زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس که در این روزها با مشکلات بسیاری ناشی از عدم انسجام مدیریتی و کمبود منابع مالی مواجه است، هم اکنون مدیرعامل سابق آن در سمت ریاست هیات مدیره فعال است.

در پروژه «پتروشیمی دهدشت»، «صاحب‌نسق» مدیرعامل سابق این شرکت، همچنان در این مجموعه با سمت رئیس هیات مدیره مشغول به فعالیت است و مدیرعامل فعلی فردی دیگر است!

حال باید از مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس پرسید که اگر مدیرعامل فعلی این شرکت را ناتوان در انجام امور محوله می‌دانید و عملکرد مدیرعامل قبلی مورد تایید بوده چرا وی را برکنار کرده‌اید؟! بهتر نیست مجددا مدیریت این مجموعه را به همان مدیرعامل سابق بسپارید تا شاید از این طریق انسجام مدیریتی لازم صورت بگیرد؟ چگونه می‌توان مدیریت یک مجتمع را همزمان به ۲ مدیرعامل سابق و فعلی سپرد؟

چرا که وجود دو مدیرعامل در راس سیاست‌گذاری و اجرای یک شرکت، قطعا تضاد در تصمیم‌گیری ایجاد می‌کند و این موضوع بر انجام درست پروژه‌ای که هم اکنون نیز به شدت با مشکلات زیادی دست به گریبان است مشکل آفرین خواهد بود



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها