یادداشت
گفتگو و گزارش

طی ۲ سال صورت گرفت


استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد با بیش از ۳۵ میلیارد تومان

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۳۵ میلیارد تومان برای خرید و استانداردسازی تجهیزات گرمایشی مدارس استان هزینه شده است.

استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد با بیش از ۳۵ میلیارد تومان

سید رضا حسینی نیک روز دوشنبه نهم بهمن ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران، سیاست وزارت آموزش وپرورش را جمع آوری وسایل گرمایشی غیراستاندارد در مدارس سراسر کشور اعلام کرد و افزود: با توجه به حمایت دولت وسیاست وزارت آموزش وپرورش مبنی بر جمع آوری وسایل گرمایشی غیراستاندارد در مدارس طی ۲سال اخیر بیش از ۳۵میلیارد تومان برای استاندارد سازی وخرید تجهیزات گرمایشی وتعمیرات موتورخانه های مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است.

وی اظهارکرد: تمامی مدارسی که دارای انشعاب برق باشند با رادیات روغنی ومدارس سیار که امکان دارا بودن انشعاب ندارند به بخاری نفتی استاندارد آترا مجهز شدند. 

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طی دوسال اخیر همه مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش آموز استان که اغلب در مناطق عشایری بودند جمع آوری و مدرسه جدید با امکانات استاندارد ساخته شده است.

حسینی نیک تصریح کرد: علاوه بر این ۴۵ تخته چادر برای راه اندازی مدارس عشایری ورادیات روغنی مورد نیاز و بخاری آترا در اختیارآموزش وپرورش عشایر قرار گرفته است.

رحیمی، رئیس آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، نیز در ادامه گفت: هم اکنون سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مناطق عشایری استان مشغول به علم آموزی هستند.

وی برنامه ریزی‌های لازم برای تأمین و ذخیره‌سازی سوخت در استان انجام شده و تا پایان زمستان امسال مدارس عشایری این استان در زمینه سوخت هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها