یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت مخاطبان


نستهن مقدم؛ کاندیدای منحصر به فرد انتخابات بویراحمد

وقتی کاندیدای همچون دکتر مقدم که بعد از ۲۵سال مدیریت در سطوح‌های مختلف مدیریتی هنوز که هنوز است فاقد منزل مسکونی‌ست و در خانه اجاره‌ای سکونت دارد، آیا غیر از آن است که این مردم آگاه‌تر از هر زمانی انتخاب افراد را معطوف به عملکرد واقعی آنان می‌دانند نه زرق و برق‌های فریبنده؟!

نستهن مقدم؛ کاندیدای منحصر به فرد انتخابات بویراحمد

 اَفتونیوز|  یکی از هواداران نستهن مقدم کاندیدای انتخابات بویراحمد، دنا و مارگون نوشت: وقتی به موج عظیم حمایت‌های مردمی در مدت کوتاه حضور دکتر مقدم در کارزار انتخاباتی مجلس می‌نگری، ناگهان ممکن است این سئوال در اذهان شکل گیرد که پیامِ این حمایت‌های دلسوزانه و برخاسته از جان و دل و نگاه ویژه نسبت به حاج نستهن مقدم چیست؟؟ او که نه دارای ثروت است و نه مورد حمایت جناحی خاص می‌باشد و نه اهل رفتارهای پوپولیستی(عوام گرایی) است و نه وعده‌های آرمانی و زیبا می‌دهد! پس علت چیست؟

وقتی کاندیدای همچون دکتر مقدم که بعد از ۲۵سال مدیریت در سطوح‌های مختلف مدیریتی هنوز که هنوز است فاقد منزل مسکونی‌ست و در خانه اجاره‌ای سکونت دارد، آیا غیر از آن است که این مردم آگاه‌تر از هر زمانی انتخاب افراد را معطوف به عملکرد واقعی آنان می‌دانند نه زرق و برق‌های فریبنده؟!

آیا نمی‌توان گفت که جامعه ما تا زمانی که با عمق وجود خود نتایج مثبت فعالیت‌های اشخاص را احساس نکنند، دیگر فریب گزارش اقدامات صورت گرفته تخیلی را نمی‌خورند؟

واقعیت آن است که همه مردم خوب می‌دانند که علی‌ القاعده می‌بایست تأثیر نماینده مجلس در توسعه و آبادانی هر منطقه چندین برابر بیشتر از تأثیر خدمتگزارانی چون بخشدار، شهردار، فرماندار و امثالهم باشد.

در پاسخ به سئوالی است که ذهن کارشناسان سیاسی و اجتماعی را به خود معطوف و باعث شده مردم به مدیری مدبر که رشد کرده در آب و خاک اقصی نقاط ایران اسلامی، شهرداری یاسوج و سازمان اقتصادی کوثر که در زمره مدیران جهادی و پاکدست کشور یعنی دکتر نستهن مقدم می‌باشد، روی آورده‌اند؟

آیا نمی‌توان گفت خدماتی که ایشان در طول سال‌های خدمتِ صادقانه خود به مردم مناطق تحت مسئولیت خود ارائه داده (کسب رتبه اول در آب و خاک کشور، شهردار برتر در حوزه سیاست‌های پدافند غیرعامل، رتبه اول در کارخانه آرد یاسوج، کسب رتبه اول در بحث بازآفرینی شهری در شهرداری یاسوج و کسب رتبه اول ساماندهی در آرامستان‌ها به مراتب بالاتر از مجموع فعالیت‌های کاغذی برخی از نمایندگان ادوار مجلس می‌باشد؟

آیا فعالیت‌های ایشان که بصورت عینی قابل مشاهده است( احداث پل چهارم بشار( پل سردار شهید یزدانپناه، بلوار آیت‌الله ملک‌حسینی، بلوار اتصال سروک به بلوار رجا، احداث کارخانه بازیافت و تفکیک زباله، آسفالت معابر شهری به متراژ یک‌میلیون و پانصد هزار مترمربع، راه‌اندازی ناوگان حمل و نقل عمومی بعد از یک دهه در شهر یاسوج، اجرای جدول‌گذاری دفع آب‌های سطحی به متراژ بالغ بر هفتاد کیلومتر، اجرای دیوارنگاری معابر عمومی، اجرای سمپوزیم فلزی با حضور هنرمندان کشوری و.... با نمایندگانی که نامه نگاری‌هایشان را بعنوان میزان فعالیت ارائه می‌دهند قابل قیاس می‌باشد؟*

آیا می‌توان، توان مدیریتی، تخصص و تجارب اجرائی ایشان را با دیگر افراد مقایسه نمود؟

آیا نباید به صداقت، مردمی بودن و ساده زیستی ایشان که بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اشاره نمود؟

لذا موارد فوق فقط و فقط تعداد اندکی از علل روی آوردن اکثریت مردم بویراحمد دنا و مارگون به دکتر نستهن مقدم می‌باشد که به امید خداوند متعال در یازدهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ حماسه‌ای رقم خواهد خورد که سبب رشد و ارتقا ایران اسلامی بالاخص استان کهگیلویه و بویراحمد ( بویراحمد، دنا و مارگون ) می‌گردد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها