یادداشت
گفتگو و گزارش

انتقاد مدیرکل کتابخانه استان از رویه صدا و سیما در انتخابات


زیبنده نیست از کاندیدا برای حضور در تلویزیون پول بگیریم؛ تکلیف ندارها چه می شود؟

جبارنژاد گفت: گفته شده که صداوسیما برای حضور کاندیداها در برنامه های مناظره پول می گیرد، این زیبنده رسانه نیست، و این نگاه را تقویت می کند که کسی که پول دارد باید وارد مجلس شود. ا

زیبنده نیست از کاندیدا برای حضور در تلویزیون پول بگیریم؛ تکلیف ندارها چه می شود؟

اَفتونیوز| چهارشنبه (۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان محسن جبارنژاد مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه فجر بسیار رخداد مهمی است و نیاز هست که متن انتخابات به دهه فجر گره زده شود، من معتقدم انقلاب اسلامی صحنه بزرگترین مشارکت سیاسی مردم در طول تاریخ انقلاب است.
وی گفت: فواره ای که تا اوج می رود، و لحظه خاصی است، هر چند که ممکن است که این فواره افول هم داشته باشد، اما لحظه باشکوه تاریخی که تولید قدرت و نیرو می کند، لحظه پرشکوه تاریخی که مشارکت ۹۸/۲ درصدی رقم می خورد.
جبارنژاد افزود: البته نسبت به دهه اول انقلاب مشارکت قدری پایین آمده و حضرت آقا نیز نسبت به این موضوع تذکر داده اند، نیاز هست که در دهه فجر لحظه های مشارکت حداکثری مردم یادآوری شود. خطر کاهش مشارکت وجود دارد و پیش بینی کرده اند که بین ۶۰ تا ۷۰ درصد مشارکت وجود داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ سیاسی، باورها و بینش هایی است که کنش سیاسی افراد را جهت می دهد، لذا باید گفت و گوهای بین نخبگانی و سلسله نشست های سیاسی را با حضور اساتید، شروع کنیم و بتوانیم از این طریق فرهنگ سیاسی را بهبود ببخشیم.
جبارنژاد افزود: گفته شده که صداوسیما برای حضور کاندیداها در برنامه های مناظره پول می گیرد، این زیبنده رسانه نیست، و این نگاه را تقویت می کند که کسی که پول دارد باید وارد مجلس شود. اگر این صحت داشته باشد که زیبنده نیست. همینطور حضرت آقا بر روی فرهنگ مناظره و آزاداندیشی تأکید دارند، که این ظرفیت مناظره در میان کاندیداها وجود ندارد، که باید این موضوع تقویت شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها