یادداشت
گفتگو و گزارش

رمزگشایی از فعالیت های انتخاباتی اخیر نجات نیا؛


از صحبت‌های جنجالی در «همایش ایلات» تا حملات بی‌محابا به موحد در نشست وحدت اصولگرایان

طی روزهای اخیر فرزاد نجات‌نیا فعالیت انتخاباتی گسترده‌تری را در کهگیلویه آغاز کرده است، صحبت‌های بی‌پرده در نشست شورای وحدت اصولگرایان و همچنین برگزاری یک نشست با محوریت ایلات و طوایف نشان داد او قصد دارد بخشی مهمی از پازل شعار این روزهای مردم کهگیلویه (نه به تکرار) باشد.

از صحبت‌های جنجالی در «همایش ایلات» تا حملات بی‌محابا به موحد در نشست وحدت اصولگرایان

اَفتونیوز| طی روزهای اخیر «فرزاد نجات‌نیا» فعالیت انتخاباتی گسترده‌تری را در کهگیلویه آغاز کرده است، صحبت‌های بی‌پرده در نشست شورای وحدت اصولگرایان و همچنین برگزاری یک نشست با محوریت ایلات و طوایف نشان داد او قصد دارد بخشی مهمی از پازل شعار این روزهای مردم کهگیلویه (نه به تکرار) باشد.

وی در نشست ایلات و طوایف اظهار داشت؛ آقای نماینده کرسی فرصت‌ساز را اشغال کردید، باید برای مردم کار می‌کردید، بروید پروژه جاده لنده - تشان را نگاه کنید، ردیف بودجه دارد برای اتصال پروژه بزرگ پاتاوه - دهدشت به مرکز کشور، ولی جلوی آن  عدد صفر نوشته شده است.

وی در ادامه گفت؛ در استان‌های دیگر رفتم؛ دیدم نیکزاد در اردبیل چه کرد، حاج بابایی چیکار کرده برای همدان، پورابراهیمی برای کرمان چه کار کرد، آقای شهریاری برای زاهدان و خیلی از نمایندگی‌های دیگر. به آینده خودتان رحم کنید، به دنبال خیلی از این‌ آقایان نباید راه افتاد.

وی تصریح کرد، ما گسست بین نسلی را شاهدیم؛ جوانان دهه ۶۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ زبان شما را نمی‌فهمند با چه زبانی بگوییم شما نمی‌توانید برای عصر ارتباطات، اقتصاد دیجیتال و شرکت‌های دانش‌بنیان قانونگذاری کنید.

در نشست شورای وحدت اصولگرایان نیز معاون سابق وزیر راه گرد و خاک به پا کرد و حسابی از خجالت نماینده کهگیلویه درآمد.

وی خطاب به موحد گفت؛ مردم بیدار و بهوش باشند!  آقای موحد با مهندس باهنر نایب رییس وقت مجلس در آستانه انتخابات وقت و دهه ۷۰ در روز کلنگ‌زنی پتروشیمی دهدشت وعده هزار روز برای افتتاح دادند، و اکنون بعد از ۶و۷ هزار روز اتفاقی جدی نیفتاده، و مردم و جوانان و نخبگان بهوش باشند، یکبار دیگر دروغ و فریبی را دم انتخابات به عنوان برگ برنده رو خواهند کرد و آن وعده احداث مخازن فولاد اکسین برای اشتغال ۱۳۰۰ نفر خواهد بود، و عدم امکان‌سنجی این اقدام به مخالفت هیات مدیره در احداث مخازن در شرق خوزستان و رامهرمز بر می‌گردد و به طریق اولی احداث در استان دیگری غیر کارشناسی و خرج انتخاباتی و صرفا یک پلتیک انتخاباتی‌ست.

فرزاد نجات نیا؛ در این مراسم گفت:  به این می‌اندیشم که در این سالها چه بر سر شهر و دیارم آمده که مردم سرزمینم در یأس و ناامیدی گرفتار شده اند و برایشان خیلی چیزها برایشان فرقی ندارد، مثلا برایشان فرقی ندارد چه کسی سرنوشت‌شان را بدست بگیرد و یا چه کسی نماینده مجلس شود و یا چه کسی قرار است خط آینده زندگی خود و خانواده‌شان را ترسیم کند. عده‌ای می‌گویند خانه از پای‌بست ویران است، اما من چنین نمی‌اندیشم، پای‌بستی که مردم ما با انقلابشان و با خون خود پی‌ریزی کرده‌اند توسط یغماگران به یغما رفته است، عده‌ای آمدند و با فریب چنان بر گرده آنان نشستند که گویی مدیریت ارث پدری‌شان است، افرادی که حالا حالاها قصد پایین آمدن ندارند. افرادی که رفاه را به ارمغان آورده‌اند ولی برای خود و وابستگانشان، سهم این مردم چه شد؟ جاده‌هایی که هیچ‌گاه امنیت عبور و مرور نیافتند. برای رسیدن به لیکک بهمئی باید از جاده‌های خوزستان گذشت، از جاده لنده و سوق نگویم که جاده مرگ لقب گرفته است.
مردمانی که روزگاری آب خود را با بالاترین کیفیت و بی‌منت از چشمه‌ها و طبیعت دریافت می‌کردند، امروز در بوروکراسی وزارت نیرو باید آب شرب‌شان را نه از سد مارون که در ۱۵ کیلومتری است، بلکه ده‌ها کیلومتر آنسوتر از سدکوثر دریافت کنند. حق استفاده از آب شرب و کشاورزی از سدمارون را ندارند چون پدرخوانده‌های سیاست در کهگیلویه در سالیان متمادی نه اراده و نه توان وصول مطالبه مردم کهگیلویه و آب مارون را نداشتند.


پروژه انتقال آب از کوثر به لیکک و دهدشت غربی سالهای است به محاق رفته و جز ایام انتخابات رمقی برای پیشرفت ندارد. از کدامین غصه نمیرم که مردمانم از دهدشت تا لنده قرن‌ها از نعمت خدادادی رودخانه مارون برای کشت و زرع و کشاورزی بهره می‌بردند اما چند سالی است که با احداث سدکلات، سدمارون، حق برداشت از این نعمت خدادادی را ندارند، سر اینکه خوزستان همه آن را متعلق به خود می‌داند و گواهی است بر ضعف و ناتوانی و خیانت نمایندگان پیشین این دیار، سدی که کامش با تمامی متعلقاتش برای خوزستانی‌ها است و فقط نامش برای مردمان کهگیلویه.
عزیزان، بزرگواران، وقت محدود است، یک سری برنامه‌ها را بیان می‌کنم. ما در حالی چهل و چندمین سال انقلاب را جشن می‌گیریم که یک بار خورشید از جانب غرب به شرق طلوع کرد و الان با شانتاژهای تبلیغاتی می‌خواهیم طلوع هفتم را در منطقه کهگیلویه برنامه بریزیم. انقلاب در گام دوم مانده، در فضای مسموم رسانه‌ای کهگیلویه به دنبال گام هفتم هستیم.

به نظر می‌رسد نجات نیا امروز ضرورت و اولویت مردم کهگیلویه یعنی گذر و گذار از چهره‌های تکراری را بیش از پیش درک و هضم کرده است و فعالیت‌های هفته اخیر او نشان داده که او امیدوارانه در پی تغییر شرایط و شیفت جامعه از افراد تکراری به سمت چهره‌های جوان و نوظهور است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 سرفا یاب 1402/11/15 4:1:22

    سلام برادر نجات نیا شما هم در دولت اصلاحات و هم در دولت اصول گرا به قول خودت بدون اینکه کسی حمایتت کنه مسئول بودی بفرمایید چکار کردید برای مردم کهگیلویه

    پاسخ
  • 2 منطق 1402/11/14 16:14:5

    آقای نجات نیا انتقادات و صحبت هایت از روی استیصال است والا اگه مدیری که به قول خودش درسطح عالی مدیریت داشته است و مشکلات وفلاکت مردم وشهرستان را دیده ولمس کرده و کمکی برای رفع آن نکرده خودش هم مقصر است شما عوض اینکه خودت رامعرفی کنی وبرنامه برای علاج مشکلات بدهی به این و آن بد وبیراه می گویی وحمله می کنی با نا امیدی به سیم آخر زدی وانتحاری حمله می کنی

    پاسخ
  • 3 دلسوز 1402/11/13 23:57:39

    باسلام برادر نجات نیا به نظرم هیچ کس به حرفهای شما اهمیت ندهید بدجوری خودت را ضایع کردی

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها