یادداشت
گفتگو و گزارش

بزرگواری خطاب به شورای وحدت اصولگرایان: در نشست‌تان شرکت نمی‌کنم تا فردا وام‌دار تان نباشم

وی با بیان این که احترام برای همه احزاب و گروه‌ها قائل هستیم یادآور شد: هرگز نخواهیم توانست ذیل پرچم گروه‌ها و جریانات سیاسی حرکت کنیم چرا که فردا روزی باید وامدار این گروه‌ها و جریان‌ها شویم و نتوانیم از حقوق عامه مردم دفاع کنیم و لذا راه و روش من در این دوره از انتخابات چنین خواهد بود و اینگونه گام بر خواهم داشت.

بزرگواری خطاب به شورای وحدت اصولگرایان: در نشست‌تان شرکت نمی‌کنم تا فردا وام‌دار تان نباشم

اَفتونیوز| احزاب و گروه‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب نیز نشست‌های متعددی را تاکنون در استان برگزار کرده‌اند همچنین نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی احزاب و جریان‌های سیاسی دعوت می‌شوند تا اینکه نظرات و پیشنهادات و اهداف خود را بیان کنند و پس از جمع‌بندی یک نفر در هر حوزه انتخابیه توسط احزاب و جریان‌ها به عنوان نامزد نهایی جریان معرفی شود.

در همین خصوص به سراغ حجت الاسلام والمسلمین سید علی محمد بزرگواری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و همچنین فعال سیاسی انتخاباتی از حوزه کهگیلویه بزرگ رفتیم و در خصوص عدم شرکت وی در جلسات گروه‌ها و جریان‌های سیاسی سوالاتی از وی پرسیدیم.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چرا در جلساتی که دعوت شده‌اید شرکت نمی‌کنید گفت: برای ما اصل نظام و انقلاب و مردم از هر چیز دیگری مهمتر است.

فعال انتخاباتی از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در ادامه افزود: راه امام و مکتب امام منش امام و راه شهیدان و سیره مقام معظم رهبری شاخص‌های انقلاب به شمار می‌رود سعی کردیم تا آنجا که می‌توانیم پایبند به این شاخص‌ها باشیم. راه روشنی را امام خمینی در پیش روی ما قرار داده که سعی می‌کنیم در این مسیر و این راه حرکت کنیم.

وی با بیان این که احترام برای همه احزاب و گروه‌ها قائل هستیم یادآور شد: اما اگر بخواهیم صادقانه به مردم خدمت کنیم و روش و منش امام و مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم هرگز نخواهیم توانست ذیل پرچم گروه‌ها و جریانات سیاسی حرکت کنیم چرا که فردا روزی باید وامدار این گروه‌ها و جریان‌ها شویم و نتوانیم از حقوق عامه مردم دفاع کنیم و لذا راه و روش من در این دوره از انتخابات چنین خواهد بود و اینگونه گام بر خواهم داشت.

این فعال سیاسی گفت: به همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی از اصولگرا تا اصلاح طلب احترام می‌گذاریم.

 فعال سیاسی انتخاباتی در حوزه کهگیلویه بزرگ تصریح کرد: البته منظور من اصولگراهایی هستند که اصول انقلاب را به درستی پاسداری می‌کنند و پای امام و رهبری و شهدا و قانون اساسی ایستاده‌اند و الا اگر کسانی بخواهند از این اسم سوء استفاده کرده و برای خودشان قدرت‌نمایی و مال‌اندوزی کنند مورد قبول ما نیست.

وی گفت: برای آن دسته از اصلاح طلبانی هم احترام قائل هستیم که روحیه مبارزه با فساد داشته باشند و دفاع از مظلوم کنند نه اینکه بخواهند به اهداف و مقاصد سیاسی و انتخاباتی خود دست یابند یا اینکه دست به ساختارشکنی بزنند و همچنین به اصول قانون اساسی پایبندی نشان ندهند لذا هرگز کسانی را که از نام اصولگرایی و اصلاح طلبی سوء استفاده می‌کنند قبول نداریم.

بزرگواری در ادامه تاکید کرد: ضمن احترام به همه جریانات سیاسی داخل استان می‌خواهم در خدمت مردم باشم و در مسیر شهدا و امام و رهبری مسیر خود را تنظیم می‌کنم.

وی یادآور شد: به همین دلیل در نشست هیچ گروه و جریان سیاسی شرکت نخواهم کرد هیچ تعهدی هم نسبت به آنها نخواهم داشت و هیچ میثاق نامه‌ای را هم امضا نخواهم کرد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 مدافع حرم ‌.. 1402/11/14 14:31:3

    پاسخ ب دهدشت ...کجات میسوزه ...اقای بزرگواری سیاست مداری مستقل بوده وهست همیشه خط قرمزش جمهوری اسلامی بوده وهست .....

    پاسخ
  • 2 دنا 1402/11/14 14:19:38

    اتفاقا همینکه معلوم شد که چگونه برای چهارتا رای از این شاخه به اون شاخه می پری ، خیلی عالی است یه روز حزب الهی ۲۴ عیار ، یه روز چماق بدست ، روز دیگر ولایی چهار آتیشه ، امروز هم مرید و بله قربانگوی تاجگردون و.... تا فردا را ببینیم که باز درب چه امامزاده بی معجزی بارو بنه میاندازی و سینه میزنی !!!! " هرکس یه جاست ، همه جاست ولی هرکس همه جایی است ، دیگر هیچ جایی نیست "" بگرد ، دور بزن ، از این شاخه به اون شاخه ، از بالا به پایین واز پایین به بالا ، بگرد ، بگرد

    پاسخ
  • 3 دهدشت 1402/11/14 10:43:18

    آیا باور کنیم بزرگواری عوض شده ، دیگه با تکان دادن شال سبز مرگ اصلاح طلبان را طلب نمی کند ؟ آیا از هم خطی ها و رفقایش زاکانی ، نبویان ، رسایی ، وجبهه پایداری ، وگروه خالص ساز بریده است ؟ یا برای رای مردم ، این دور مستقل شده است ؟ برای هیچ کس قابل درک نیست چطور کسی که تمام وجودش را به طرفداری از این گروه ها (جبهه پایداری ، احمدی نژاد، خالص سازان و...) گذاشت است وحتی جز نمایندگانی بوده که احمدی نژاد مستقیم وبدون محل پرداخت وخارج از قانون بودجه وجه دستی برای حوزه انتخابیه به او پرداخت می کرده چطور ادعای مستقل بودن دارد ودرشورای به اصطلاح ائتلاف شرکت نمی کند ؟ آقای بزرگواری امتحان وآزمون خودرا در ۸ سال دادی ؟ توخودت وام دار حزبی ها وپایدارچی ها بودی حال ادای مستقل بودن درمی آوری مردم گول این حرف ها را نمی خورند ، مردم جریان پول هایی که به بهزیستی ومعارضین جاده سادات دادی تا درمیان طایفه تقسیم کنند رافراموش نمی کنند این مردم دوبار دست در سوراخ مار نمی کنند؟

    پاسخ
  • 4 شهرکرد 1402/11/13 23:58:7

    درود بر بزرگواری ....ب یاری خدا پیروز انتخابات هستی .....وکهکیلویه بزرگ را از شر چاپلوسان ودروغگویان نجات خواهی داد ...مرد بزرگ پاکدست مدافع حرم و وطن ..دوستت داریم

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها