یادداشت
گفتگو و گزارش

پاسخ استانداری کهگیلویه و بویراحمد به خبر اَفتونیوز

روابط استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اطلاعیه ای به خبر افتونیوز واکنش نشان داد.

پاسخ استانداری کهگیلویه و بویراحمد به خبر اَفتونیوز

اَفتونیوز| روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیرو انتشار خبری در پایگاه خبری افتو خبر(افتونیوز) در مورخه ۱۴ بهمن ماه با عنوان «تکرار شعارهای نماینده بویراحمد توسط استاندار؛ «احمدزاده» یار کمکی روشنفکر است؟!» و درج مطالبی به نقل از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نکات ذیل را جهت شفاف سازی و تبیین موضوع ارائه می کند و از پایگاه خبری افتو خبر می خواهد تا طبق قانون مطبوعات آن را منتشر کند.

«شهرستان شدن پاتاوه، مطالبه‌ دیرینه مردم»

سفرهای استانی و حضور در میان مردم، رویه‌ای مرسوم در دولت‌ سیزدهم است. استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در راستای همین رویه، به طور مرتب در شهرستان‌های مختلف استان حضور می‌یابد و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا می‌شود.

برنامه‌های هفتگیِ استاندار شامل حضور در جلسات مختلف، بازدید از پروژه‌ها و دیدار با مردم است. "جمعه‌های جهادی" نیز ابتکاری برای حضور میدانی در روستاها و ارائه خدمات به مردم محروم است.

شهرستان شدن پاتاوه، مطالبه‌ای دیرینه از سوی مردم این منطقه بوده است.

در سفر روز جمعه ۱۳ آبان ماه سال جاری به بخش پاتاوه که با همراهی مدیران کل دستگاه های زیرساخت انجام شد در بدو ورود به شهر پاتاوه و در دفتر امام جمعه محترم این شهر ، شهرستان شدن این بخش بعنوان مطالبه اقشار مختلف مردم توسط امام جمعه مطرح و  پیگیری شد. در بخش بعدی سفر و در برنامه میز ارتباطات مردمی در مصلی شهر پاتاوه نیز خواسته و مطالبه بسیاری از مردم مراجعه کننده ،ارتقاء بخش پاتاوه به شهرستان و استقرار همه ادارات در این بخش جهت ارائه خدمات بیشتر بود.

در ادامه امام جمعه محترم علاوه بر مطالبه در دفتر امام جمعه در خطبه های نماز جمعه نیز موضوع شهرستان شدن پاتاوه را به عنوان مطالبه عمومی مردم مطرح کردند.

از آنجا که استانداری به عنوان متولیِ تقسیمات کشوری در استان، موظف به بررسی و پیگیریِ این مطالبات است، استاندار در مقام پاسخگویی مطالبه مردم موضوع را به طور کامل و شفاف جواب داد.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد طبق رویه سفرهای هر هفته که بعد از میز ارتباطات مردمی در مصلی سخنران بین الصلاتین نماز جمعه بود در پاسخ به مطالبه امام جمعه محترم و مردم فهیم شهر پاتاوه اعلام کرد که خوشبختانه، مراحل اداریِ شهرستان شدن سه شهر استان که یکی از آنها پاتاوه است در وزارت کشور انجام شده و منتظر تصویب نهایی در هیئت دولت است.

لازم به ذکر است که خدمات دولت در همه ابعاد برای استان بی وقفه ادامه دارد و تبیین این خدمات وابسته به هیچ شخصی خارج از دولت نیست و استاندار بدون هیچگونه توصیه‌ای از سوی نماینده محترم بویراحمد، دنا و مارگون یا شخص دیگری، این موضوع را پیگیری کرده‌ است.

شائبه سیاسی بودنِ این موضوع فقط یک برداشت رسانه ای است و واقعیت ندارد. شهرستان شدن پاتاوه می‌تواند گامی در جهت توسعه این منطقه و رفاه مردم باشد.

در این میان، انتظار می‌رود رسانه‌ها در انعکاس اخبار، انصاف و دقت را رعایت کنند و از دامن زدن به شایعات خودداری کنند.

رسانه‌ها می‌توانند با انتشار اخبار صحیح و تحلیل‌های دقیق، به روشنگری افکار عمومی و ترویج گفتمان توسعه در استان کمک کنند.

در مجموع شهرستان شدن پاتاوه، حق مسلم مردم این منطقه است که پس از سال‌ها انتظار، در حال تحقق است. ضروری است که همه، فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی، از این مطالبه دیرینه مردم حمایت کنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 10 نظر

  • 1 بویراحمد 1402/11/15 12:28:13

    ضمن ابراز خشنودی برای ساکنین محترم پاتاوه و اطراف، انتشار خبری توسط استاندار که مصوبه کشوری لازمه را ندارد آیا برای اول شدن مشارکت انتخاباتی است یا قرار گیری در صف تبلیغ نماینده ؟؟؟ حق دهیم سایر کاندیداها نگران شوند.

    پاسخ
  • 2 دنا 1402/11/15 12:23:46

    جالبه استانداری چند ماهه که شورای شهر سی سخت رو بدلیل عدم تعیین شهردار ابطال نموده است ولی بنا به قانون خودش تاکنون به این مهم توجه و اقدام ننموده است؟؟؟ انتخابات داریم ولی چندین ماهه بخشدار مرکزی نداریم ؟؟؟ آقای استاندار کجایی؟ دقیقأ کجایی؟

    پاسخ
  • 3 سی سخت 1402/11/15 12:21:18

    ما بعنوان سی سختی طالب توسعه همگانی هستیم خصوصأ در مناطق کم برخوردار. لذا شهرستان شدن پاتاوه را در جهت برخورداری بیشتر از امکانات گرامی داشته و عرض تبریک داریم. ضمن اینکه امیدواریم صرفأ اخبار انتخاباتی نباشد و تحقق یابد. دوستان هم اگر نگرانی و یا مطالبه ای از شخص استاندار دارند در همان قالب عنوان کنند و الا بنا به روایط عدیده نسبی و سببی و عشیره ای ما همه یک بویراحمد واحدیم. در بحث عدم پیگیری استاندار از اخوال سی سخت کاملأ حق داریم.

    پاسخ
  • 4 عدالت 1402/11/15 8:58:3

    این همه بودجه در سیسخت خرج بشه بعد اونا بیان سر فحش بی احترامی بدن والله که حقشان اینه از این استان جدا بشن نمک شناسی حدی دارد

    پاسخ
  • 5 شهروند درجه ۳ 1402/11/15 8:2:44

    جوابیه استانداری گفته ۱۳ آبان استاندار و مدیران کل پاتاوه بودن دوباره ۱۳ بهمن یعنی ۳ماه بعد دوباره رفتن پاتاوه برای دادن خبرهایی که هنوز قطعی نشده و فقط شانتاژ خبریه؟آقای استاندار فک کنم سیسخت هم زلزله زده باشه و جزو این استانه.در ضمن چطوره سال تا سال به محرومترین نقاط زیبایی و دیشموک و بهمئی نمیری ولی موتور ماشینت که روشن میشه مستقیم میره جاهایی که مردمش از طایفه نماینده هستن؟خاک بر سر ما که امثال تو مسئولی

    پاسخ
  • 6 سیسختی 1402/11/15 7:46:46

    سیسختم هزار و یک مشکل داشت این مدت.از شورا بگیر تا شهردار وهزارتا مشکل دیگه.چرا یکبار استاندار به خودش زحمت نداد بره سیسخت؟تو جوابیه استانداری گفتن استاندار آبان هم پاتاوه بوده.یعنی خبر شهرستان شدن پاتاوه در آینده ای نامعلوم اونقدر مهم بوده که استاندار دوباره شخصا بره این خبرو ۳هفته قبل انتخابات بده؟

    پاسخ
  • 7 سیسخت 1402/11/15 7:38:47

    سیسخت مرکز شهرستانه مثلا‌.۲ساله استاندار پاشو نزاشته سیسخت ولی هر روز میدوئه میره پاتاوه.این همه توهین و بیمحلی به سیسخت در این ۴سال عجیب و نشاندهنده کینه و عداوته.شاید اصلا استاندار و نماینده نمیدونن سیسخت مرکز شهرستانه.روابط عمومی ش لطفا اینم بهش بگه‌

    پاسخ
  • 8 سی سخت 1402/11/15 0:56:6

    پس چرا تابحال این برنامه جمعه های جهادی در سی سخت زلزله زده انجام نشده ولی در جاهایی انجام و تکرار هم شده است؟ مطالبه ای که امام جمعه سی سخت نیز راجع به آن لب به اعتراض گشوده است!!! آیا سی سخت در قاموس خدمت استاندار حذف شده است؟

    پاسخ
  • 9 تقسیمات 1402/11/14 23:51:26

    جناب استاندار لطفا مستندات این موضوع رو ارائه نمایید ضمن اینکه اگه پاتاوه تبدیل به شهرستان بشه بفرمایید شهرستان دنا چه خواهدشد عملا باید سی سخت تبدیل به دهستان شود جناب استاندار ظاهراً تخیل زدن حداقل موضوع شهرستان شدن باید در طرح تقسیمات کشوری پدر وزارت کشور تاییدیه بگیره لطف فرمایید همین تاییدیه رو در اختیار همین سایت قرار دهید تا روشنگری شود

    پاسخ
  • 10 احسان ج 1402/11/14 23:17:11

    پاسخی که در خور مردم باشه نداده ایدفقط با کلمات بازی کرده اید

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها